Inpopnito?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja..
ik mag niet zeggen dat het wel mag
[..]
Piles' pop?
Bij Ajax - Ouwe graftak onze krachten bundelen en de journalisten tribune opstormen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja..
ik mag niet zeggen dat het wel mag
[..]
Piles' pop?
zo.. dat zou serieus een optie zijn. Ongetwijfeld kunnen we nog meer mensen optrommelen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
Bij Ajax - Ouwe graftak onze krachten bundelen en de journalisten tribune opstormen?
WHAT THE FUCK!quote:
Geef jij het teken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo.. dat zou serieus een optie zijn. Ongetwijfeld kunnen we nog meer mensen optrommelen!
ik heb de kans gehad om hem bij NAC van de tribune te duwen, maar die tribune was nooit hoog genoeg geweest
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik denk toch dat Paul de Leeuw mij moet spelen
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef Psychonikeo het volgende:
ik denk toch dat Paul de Leeuw mij moet spelen
quote:
Idemquote:
Ja oke. Die andere lijkt meer op mijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
ja die is blond. Maar zij is wel meerja
NIETS TEGEN HANNA VERBOOM!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
ja die is blond. Maar zij is wel meerja
nee...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja oke. Die andere lijkt meer op mij
Goed zo!!quote:
dus? zij is super knap!quote:
\quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn absolute nr 1![]()
![]()
Jammer dat ik er achter kwam dat ze uit België komt, maar vooruit maar
ik kan er mee leven!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn absolute nr 1![]()
![]()
Jammer dat ik er achter kwam dat ze uit België komt, maar vooruit maar
quote:
Ik ben benieuwd wie hem speelt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die ene jongen, Colin. Die komt hier ook wel eens posten!
eerder 1.000.000 - 1 = 999.999quote:
serieus?? Dan was ik op tijd met downloadenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef jna het volgende:
Nico heb je gezien dat de NKOTB app nu opeens geld kost
Het ging om het idee, zij is niet in cijfers uit te drukkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eerder 1.000.000 - 1 = 999.999
dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ging om het idee, zij is niet in cijfers uit te drukken
Hij is vandaag gespot in Vlissingen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ging zo lang goed![]()
Al ben ik stiekem wel benieuwd waar jullie mee aankomen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hij is vandaag gespot in Vlissingen!
Piles ging als zichzelf vertelde hij mij over de PMquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ging zo lang goed![]()
Al ben ik stiekem wel benieuwd waar jullie mee aankomen
quote:
Ik ben al een bekende acteur natuurlijk, dus dat kan bestquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Piles ging als zichzelf vertelde hij mij over de PM
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een strak zwart shirt met I (L) Brunettes.
quote:
ik doelde meer op dat er niemand geschikt is om jou te spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben al een bekende acteur natuurlijk, dus dat kan best
Heel actief bezigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo.. half uurtje bewegen is weer voorbij.
Ik had een shirt met:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een strak zwart shirt met I (L) Brunettes.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doelde meer op dat er niemand geschikt is om jou te spelen
Aaaah dat kun je toch niet zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doelde meer op dat er niemand geschikt is om jou te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aaaah dat kun je toch niet zeggen.gemenerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Sowiesoquote:
zo'knappe jongen als jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef jna het volgende:
Piles kan vast wel met computeranimaties worden gemaakt
quote:
voordat je identity bekent word!quote:
groepskorting?quote:
Nee, lijkt maar zoquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voordat je identity bekent word!
Mên stel je dat eens voor zeg!quote:
Dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mên stel je dat eens voor zeg!![]()
DJ houniet die dan niet meer normaal over straat kan...!
right...quote:
nou ja... al die dames die dan achter je aan gaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
1 is voldoende.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja... al die dames die dan achter je aan gaan?
james bond hierquote:
weet je het zeker...?quote:
In de nieuwe stage sc film/serie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat Mr. Bean mij spelen
Geen idee alleen waarmee/waarin...
Regel dan even een stapeltje?quote:
Geloof mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |