Die dag maakt het weinig uit welk radiostation je aanzet, je hoort bijna op alle radio 555, alternatief is saairadio.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Luister alleen 3fm of helemaal niets. Maar hopen dat je gelijk hebt, want anders val ik bijna in slaap tijdens m'n krantenwijk. En het is je al vergeven hoor
.
KX?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die dag maakt het weinig uit welk radiostation je aanzet, je hoort bijna op alle radio 555, alternatief is saairadio.
Maakt niet uit, hij blijft toch op 96.8 staan. Ben wel heel benieuwd wat ik kan verwachten trouwens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die dag maakt het weinig uit welk radiostation je aanzet, je hoort bijna op alle radio 555, alternatief is saairadio.
Denk dat het meer van DJ's moet komen dan van de muziek. Zal een smeltkroes van stations worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij blijft toch op 96.8 staan. Ben wel heel benieuwd wat ik kan verwachten trouwens.
o ja, zo te zien wel ja.. maar maar tot 16:00, waarom weet ik ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat stenders riep dat KX ook meedeed.
mwoa.. vind et allemaal een beetje zozo, snap de hype dan ook echt nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Just Dance was al een wereldplaat, maar ze flikt het gewoon elke keer weer om met freaking toffe platen aan te komen zetten. Absoluut een aanwinst voor de muziek business, imho.
En nu nog hopen dat de DJcombinaties een beetje 'n succes worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het meer van DJ's moet komen dan van de muziek. Zal een smeltkroes van stations worden.
Het is allang geen hype meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
mwoa.. vind et allemaal een beetje zozo, snap de hype dan ook echt niet
In het begin had ik van moet dat nou , maar nuquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is allang geen hype meer. Dit is iemand die wat mij betreft wel heeft bewezen dan ze een blijvertje is. Wat ze toen ook bij Paul de Leeuw liet zien.. echt petje af hoor
.
o, ze kan zeker zingen... vind alleen der muziek en der keuze van clips een beetje een mix van standaard pop en bizariteit (is geen woord ik weet etquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is allang geen hype meer. Dit is iemand die wat mij betreft wel heeft bewezen dan ze een blijvertje is. Wat ze toen ook bij Paul de Leeuw liet zien.. echt petje af hoor
.
Wat is er morgen dan ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
laatste paar uurtjes morgen worden vet
Van dattum.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Just Dance was al een wereldplaat, maar ze flikt het gewoon elke keer weer om met freaking toffe platen aan te komen zetten. Absoluut een aanwinst voor de muziek business, imho.
huh?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Andere account gemaakt, dus als jullie me missen weten jullie waardoor het komt.
Je 3de account ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Andere account gemaakt, dus als jullie me missen weten jullie waardoor het komt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Van dattum.Ik had verwacht dat ik me het griebus zou ergeren aan het mens maar ik vind haar briljant, en die stomme TRUT is ook pas 24. Damn.
Nou, ik vond Just Dance echt zo'n toffe plaat dat ik wel zo iets had van Hmmm, One-day fly of een nieuwe ster? Maar ja, het eerste is ze niet en het 2e heeft ze nu wel bewezen. Lees dat ze op jonge leeftijd (20 jr) ook al teksten schreef voor Britney Spears (wie?) en de Pussy Cat Dolls. Knapquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
In het begin had ik van moet dat nou , maar nu
Zo jong inderdaad nog, bizar!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Van dattum.Ik had verwacht dat ik me het griebus zou ergeren aan het mens maar ik vind haar briljant, en die stomme TRUT is ook pas 24. Damn.
Heb je ooit een 'oud' optreden van haar gezien? Er zweven er een aantal van op youtube. Die zijn ook zeer aan te raden. Maar het is wel alsof je naar een totaal ander persoon zit te kijken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik vond Just Dance echt zo'n toffe plaat dat ik wel zo iets had van Hmmm, One-day fly of een nieuwe ster? Maar ja, het eerste is ze niet en het 2e heeft ze nu wel bewezen. Lees dat ze op jonge leeftijd (20 jr) ook al teksten schreef voor Britney Spears (wie?) en de Pussy Cat Dolls. Knap.
vind je die teksten zo hoogstaand dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik vond Just Dance echt zo'n toffe plaat dat ik wel zo iets had van Hmmm, One-day fly of een nieuwe ster? Maar ja, het eerste is ze niet en het 2e heeft ze nu wel bewezen. Lees dat ze op jonge leeftijd (20 jr) ook al teksten schreef voor Britney Spears (wie?) en de Pussy Cat Dolls. Knap.
Dat kan natuurlijk, maar succesvol is het wel geblekenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Bol_Wan het volgende:
o, ze kan zeker zingen... vind alleen der muziek en der keuze van clips een beetje een mix van standaard pop en bizariteit (is geen woord ik weet et) en dat trekt me totaal niet
Nope, niet echt naar gekeken, maar zal wel eens even gaan neuzen op het internetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Cee het volgende:
Heb je ooit een 'oud' optreden van haar gezien? Er zweven er een aantal van op youtube. Die zijn ook zeer aan te raden. Maar het is wel alsof je naar een totaal ander persoon zit te kijken.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat dit over het topic in KLB? Welkom in KLB zou ik dan zeggen, het afvoerputje van FOK!![]()
Kneuzenkermis daar, moet je ver van wegblijven
Luister eens goed naar de teksten van Britney Spears en je ontdekt dat het een hogere vorm van wiskunde is, maar dat heeft nog niet iedereen door.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind je die teksten zo hoogstaand dan?
Daarnaast doen nog aantal radiostations mee , maar die leveren geen DJ.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef hole1988 het volgende:
http://twitpic.com/ytygy gebruikt het radio2 logo van belgië
Over 30 min weer knallen met 3 voor 12quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef ScottTracy het volgende:
Goedemiddag... ben nog ff een filmpje aan 't kijken, rond 3voor12 schakel ik weer in.
[..]Dit is zo waar. Wel grappig om te lezen though
Trustenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Brennel het volgende:
Ik ga m'n bedje maar weer eens opzoekenmorgen weer om 4.50 eruit.
Hopelijk dit keer niet zo'n bizarre droom...
uuhhm waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Noortje. het volgende:
Trusten Brennel !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Brennel het volgende:
Ik ga m'n bedje maar weer eens opzoekenmorgen weer om 4.50 eruit.
Hopelijk dit keer niet zo'n bizarre droom...
Schrijft ik zie Britney zelf haar teksten dan ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Luister eens goed naar de teksten van Britney Spears en je ontdekt dat het een hogere vorm van wiskunde is, maar dat heeft nog niet iedereen door.
Absoluut... die draaide ff wat toffe platen achter elkaar. Vanavond weer Annemieke?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Over 30 min weer knallen met 3 voor 12. Annemieke was goed gisteren
Destine toch? Moet je eens de recensie lezen op 3voor12 n.a.v. hun optreden @ Noorderslag. Slopende kritiek!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Wat een ongelovelijk kut bandje dit. Echt van die wannabe punk mannetjes zo te horen![]()
Doe dan MM maar
Hoop het ! Maar volgens mij zit Corton er weer. Is opzich niet erg, mits er geen stelling s.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Absoluut... die draaide ff wat toffe platen achter elkaar. Vanavond weer Annemieke?
Overschreeuwt bandjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Destine toch? Moet je eens de recensie lezen op 3voor12 n.a.v. hun optreden @ Noorderslag. Slopende kritiek!
ja maar ja, dat zegt niks over kwaliteit hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, maar succesvol is het wel gebleken.
Kan het mij niet voorstellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Schrijft ik zie Britney zelf haar teksten dan ?
vond et ook niet best klinken bij de nieuwjaarsreceptiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Destine toch? Moet je eens de recensie lezen op 3voor12 n.a.v. hun optreden @ Noorderslag. Slopende kritiek!
mexicaantjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Echte naam hè. Vond het toch niet zo'n geslaagd plan.
Last van stalkers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Ik moet ook maar eens gaan veranderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
niks is erger dan mis mondrioolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Wat een ongelovelijk kut bandje dit. Echt van die wannabe punk mannetjes zo te horen![]()
Doe dan MM maar
Ja dat mens in mijn UI is Mexicaans, vandaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mexicaantje![]()
Tevens ben je nu man ipv vrouw
Lekker boeiend, voor zelfde geval is het een schuilnaamquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hm, inderdaad. Ik moet ook maar eens gaan veranderen.
dat laatste is altijd een goeie truukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mexicaantje![]()
Tevens ben je nu man ipv vrouw
Of wel natuurlijk want ze weet verdomd goed wat ze moet doen om te scoren, maar ja wat is kwaliteit? Er zijn mensen die Queen kud vinden en je hebt ze er bij die er een gat bij in de lucht springen (ze schijnen er te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ja maar ja, dat zegt niks over kwaliteit he![]()
Tofquote:PS: ik moest lachen over je wiskunde grap
Zoek even in klaagbaak naar topic van Paul.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Schatjes, wat is hier gebeurd?
Tweet van @Domien: Commentaar op Fok.nl hebben, is terugkrijgen 'Wat een homo johh', 'klapjosti' en 'dan kankerd ie toch lekkerop'. Prima! En door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |