'Oiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef ManAtWork het volgende:
Topic vol? Degene die het laatste topic sloot, opent een nieuwe.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:12 schreef JumpingJacky het volgende:
Je hebt gelijk, MaW. Het feit dat zijn dag ruk was, hoeft op zich geen probleem te zijn. Mijn excuses.
Mijn dank is groot.quote:Excuus aanvaard.
Als dank voor je wijze woorden mag jij een nieuwe SC openen.
Alsof ik dat kan al sturend in de auto door de mistbanken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Nizno het volgende:
JJ heeft duidelijk aangegeven dat jij de OP van de nieuwe moest doen... Dus iedereen was op jou aan het wachten.
Nee, hij is Pool nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef Fogel het volgende:
Als je Pool bent,
Iemand die het snaptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Nizno het volgende:
JJ heeft duidelijk aangegeven dat jij de OP van de nieuwe moest doen... Dus iedereen was op jou aan het wachten.
Samenspannende vrouwen.quote:
Heb er onderweg wel één gepost maar blijkbaar heeft TNT hem nog niet afgeleverd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:49 schreef Maharbal het volgende:
Volgende keer stoppen bij een tankstation en een topic openen MaW, het duurde wel erg lang!
*Leest selectief sommige regels uit de OP niet.
KUT TNT ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:50 schreef ManAtWork het volgende:
Heb er onderweg wel één gepost maar blijkbaar heeft TNT hem nog niet afgeleverd.
Kon de weg niet vinden, denk ik Gratis navigatie.. Actie verlopen..quote:
Ach, ze doen al een maand over een kaartje afleveren in België. Dus uhmm, zal nog wel even gaan duren voor ze het hier afleveren.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach, ze doen al een maand over een kaartje afleveren in België. Dus uhmm, zal nog wel even gaan duren voor ze het hier afleveren.
Ik ken niemand in Ghana om een kaartje naar toe te sturen. Anders had ik dat wel gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
.
Mijn vriendin stuurde mij een kaartje uit Ghana, en die was binnen ~2 weken bezorgd!
Wel apart dat TNT m.b.t. België notabene zo traag isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik ken niemand in Ghana om een kaartje naar toe te sturen. Anders had ik dat wel gedaan.
Komt ie dan in de buurt van Wehl, weet je tenminste Waar is lpg het goedkoopst ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef JumpingJacky het volgende:
Kon de weg niet vinden, denk ik Gratis navigatie.. Actie verlopen..
TNT dieselt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Komt ie dan in de buurt van Wehl, weet je tenminste Waar is lpg het goedkoopst ?
Misschien zijn de B voorbij gereden en kwamen ze er te laat achter,...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wel apart dat TNT m.b.t. België notabene zo traag is.
Tsjah, je bent ook zo door Nederland heen natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Misschien zijn de B voorbij gereden en kwamen ze er te laat achter,...
Nog sneller door Wehlquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Tsjah, je bent ook zo door Nederland heen natuurlijk...
Het was nog steeds geen briljante dag, maar minder zwaar dan gisteren.quote:
Ik dacht even dat ik per ongeluk in het LPG topic gepost had.quote:
Daar post je niet per ongeluk. Daar post je bewust.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik per ongeluk in het LPG topic gepost had.
Tenzij je stopt bij die goedkope pomp natuurlijk, of bij de kerk of bij het café...quote:
Da's dan triest, als je de regels niet kentquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik eis een andere TT! Ik voelde me aangesproken
Klachten bij MaW graag, die denkt dat ene JJ de regels niet kent....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Inderdaad: TT worden niet aangepast.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Da's dan triest, als je de regels niet kent
Of voor het rode verkeerslicht op de kruising van de Hoofdstraat en de Dorpstraat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Tenzij je stopt bij die goedkope pomp natuurlijk, of bij de kerk of bij het café...
Klachten? Die gaan direct in het verticaal archief.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:32 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Klachten bij MaW graag, die denkt dat ene JJ de regels niet kent....
Nooit in Wehl geweest zeker? Die straten hebben ze daar niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Of voor het rode verkeerslicht op de kruising van de Hoofdstraat en de Dorpstraat.
Klopt.quote:
Wat niet is, kan nog komen.quote:Die straten hebben ze daar niet.
En?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:41 schreef JumpingJacky het volgende:
* JumpingJacky checkt de Vinex-locaties in Wehl![]()
Ik vroeg me al af wat we met die info moesten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb die pomp gevonden trouwens, die staat op de Billigstraat.
Edit: Verkeerde topic![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb die pomp gevonden trouwens, die staat op de Billigstraat.
Edit: Verkeerde topic![]()
^^^^quote:
Je verprutst mijn grap in dat andere topic. Ik weet zeker dat s3 er in getrapt was...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:49 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat we met die info moesten.
Je kunt je post nog editten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef Maharbal het volgende:
Toepasselijke straatnaam voor een goedkope pomp!
Of tuin ik er nu in?
Solly,... Maar gelukkig trapt Maharbal er wel in.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je verprutst mijn grap in dat andere topic. Ik weet zeker dat s3 er in getrapt was...
Niet als jij 'm quote, vlegel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:55 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je kunt je post nog editten.
Oeps, te laat. Dat vervelende quoten ook steeds,...
Heb 'm even ge-edit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je verprutst mijn grap in dat andere topic. Ik weet zeker dat s3 er in getrapt was...
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand tips hoe je 3/4 FTE in 3 maanden kan proppen met maar 2 deels (samen 1,25 FTE) beschikbare mensen die beiden zeer beperkte mogelijkhed hebben tot overwerken?
quote:
En kamer met een groene muur hebben we hierna waarschijnlijk wel nodig jaquote:
Solly,...quote:
MAW en serieus?quote:
quote:Het enige algemene SC-topic in [WGR]! De toga's en stropdassen kunnen af, de rekenmachines mogen aan de kant. We laten het werk even voor wat het is! Het geld wordt later wel geteld. Al het recht blijft in de wetboeken.
Slap ouwehoeren met al die mensen die hier lurken, meeposten, modden en/of kennis spuien? Het kan hier! Sterker: het móet hier.
Het bepaalde in de OP gold toch niet meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Nizno het volgende:
btw.. uit de OP:
En daarnaast staat in de TT toch al duidelijk vermeld dat ik de regels niet ken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Het bepaalde in de OP gold toch niet meer
Daarmee wordt Nizno nog wel geacht de regels te kennenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En daarnaast staat in de TT toch al duidelijk vermeld dat ik de regels niet ken?
nee ho stop dat ging over JJdJ1984quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En daarnaast staat in de TT toch al duidelijk vermeld dat ik de regels niet ken?
ik ben ziek.. ik heb een geldig excuusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Daarmee wordt Nizno nog wel geacht de regels te kennen
Kennelijk nog niet zo ziek om in de fipo al een duidelijk edoch nogal omstreden standpunt in te nemenquote:
die fipo was tijdens dat ik nog aan het werk was... voor ik me ziek had gemeld..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Kennelijk nog niet zo ziek om in de fipo al een duidelijk edoch nogal omstreden standpunt in te nemen
Leg dat morgen maar uit aan de arbo-artsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
die fipo was tijdens dat ik nog aan het werk was... voor ik me ziek had gemeld..
zodra die me hoort rochelen hoesten en niezen wil hij me niet eens zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Leg dat morgen maar uit aan de arbo-arts
Dat is het minimale dat we van Nizno kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Daarmee wordt Nizno nog wel geacht de regels te kennen
Nee, die voelde zich aangesproken.quote:
verwachtingen... hele gevaarlijke zaken... net als aannamesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat is het minimale dat we van Nizno kunnen verwachten.
(Natuurlijk verwachten we meer.)
Dat is waar.... maar dan nog....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee, die voelde zich aangesproken.
Daar kunnen wij ook niks aan doen.
Is waar maar danger is my middle name.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
verwachtingen... hele gevaarlijke zaken... net als aannames
Is een verschil. Minimaal, maar toch.quote:[..]
Dat is waar.... maar dan nog....
Micheal Jackson is reborn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is waar maar danger is my middle name.
erg minimaal!!quote:[..]
Is een verschil. Minimaal, maar toch.
Geen idee. Ik heb hem nog niet gezien.quote:
Och, arme ziel.quote:[..]
erg minimaal!!
En aangezien ik ziek ben vind ik het wel best!
Heul niet arm!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb hem nog niet gezien.
[..]
Och, arme ziel.
Och, zieke ziel.quote:
Mooi, hou het daar maar. Ik hoef morgen toch niet naar het noorden.quote:Ow en het sneeuwt ook weer in 050!
t was net schoon hier.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Och, zieke ziel.
[..]
Mooi, hou het daar maar. Ik hoef morgen toch niet naar het noorden.
het is gelukkig idd niet keihard. We zullen afwachten hoe het morgen is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:56 schreef Maharbal het volgende:
Nu je het zegt, het sneeuwt ook (minimaal) in 058.
veel plezier morgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer richting het zuidwesten des lands (deze keer met portemonnee!).
Benieuwd of je het dan wel redt binnen 12 uurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer richting het zuidwesten des lands (deze keer met portemonnee!).
* JumpingJacky checkt http://statisch.detelefoongids.nl/static/nl_NL/netnummer.html en moet bekennen dat ze maar bar weinig plaatsen in 050 kentquote:
Wat gaat er hard bij jou?quote:
En toch gaat er niets boven 050.quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:32 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
* JumpingJacky checkt http://statisch.detelefoongids.nl/static/nl_NL/netnummer.html en moet bekennen dat ze maar bar weinig plaatsen in 050 kent
Tot vanmiddag.quote:
Werk zequote:
Is dat niet Groningen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:32 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
* JumpingJacky checkt http://statisch.detelefoongids.nl/static/nl_NL/netnummer.html en moet bekennen dat ze maar bar weinig plaatsen in 050 kent
En voor degenen die bekend zijn met die regio: is Groningen een beetje een OK stad om te studeren als exchange student? Een dochter van een collega wil er nl heen voor een (half) jaar.quote:
prima stduntenstad. niet zo massaal als amsterdam, niet zo ballerig als leiden... gewoon lekker normaal en nuchter.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
En voor degenen die bekend zijn met die regio: is Groningen een beetje een OK stad om te studeren als exchange student? Een dochter van een collega wil er nl heen voor een (half) jaar.
klopt, maar ook adorp, aduard, sint annen, alteveer gem noordenveld, bedum, bunne, garmerwolde, de groeve, den ham gn, harkstede, den horn, haren gn, leutingewolde, lieveren, lellens, luddeweer, midlaren, matsloot, noordwolde gn, noordlaren, nieuw roden, onderdendam, onnen, oostwold gem leek, paterswolde, de punt, roderesch, schipborg, sauwerd, ten boer, ten post, waterhuizen, winde, winneweer, westerbroek, woltersum, wetsinge, yde, zuidlaren, zuidwolde gn, eelde, eelderwolde, foxwolde, glimmen, peize, roderwolde, roden, scharmer en thesinge.quote:
Nuchter? Het is een Schot die in Noorwegen woont... zal vast niet vaak nuchter zijn met die extreem lage alcoholprijzen in Nederlandquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
prima stduntenstad. niet zo massaal als amsterdam, niet zo ballerig als leiden... gewoon lekker normaal en nuchter.
mijn woonplaats zit er ergens tussenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
klopt, maar ook adorp, aduard, sint annen, alteveer gem noordenveld, bedum, bunne, garmerwolde, de groeve, den ham gn, harkstede, den horn, haren gn, leutingewolde, lieveren, lellens, luddeweer, midlaren, matsloot, noordwolde gn, noordlaren, nieuw roden, onderdendam, onnen, oostwold gem leek, paterswolde, de punt, roderesch, schipborg, sauwerd, ten boer, ten post, waterhuizen, winde, winneweer, westerbroek, woltersum, wetsinge, yde, zuidlaren, zuidwolde gn, eelde, eelderwolde, foxwolde, glimmen, peize, roderwolde, roden, scharmer en thesinge.
nuchter als in.. doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nuchter? Het is een Schot die in Noorwegen woont... zal vast niet vaak nuchter zijn met die extreem lage alcoholprijzen in Nederland
ja!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:11 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, ik heb loonsverhoging gekregen zonder het te weten, of iemand heeft iets fout gedaan in de administratie... totaal (3 verschillende betalingen op verschillende data) ca 7000¤ bijgeschreven gekregen met als text "loon".
Zal ik het allemaal opmaken en volgende maand een topic openen dat ik het niet rechtvaardig vind dat ze me minder betalen en vragen hoe ik er onderuit kan komen?
Dat zag ik. Maar daar staat Groningen toch niet tussen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
klopt, maar ook adorp, aduard, sint annen, alteveer gem noordenveld, bedum, bunne, garmerwolde, de groeve, den ham gn, harkstede, den horn, haren gn, leutingewolde, lieveren, lellens, luddeweer, midlaren, matsloot, noordwolde gn, noordlaren, nieuw roden, onderdendam, onnen, oostwold gem leek, paterswolde, de punt, roderesch, schipborg, sauwerd, ten boer, ten post, waterhuizen, winde, winneweer, westerbroek, woltersum, wetsinge, yde, zuidlaren, zuidwolde gn, eelde, eelderwolde, foxwolde, glimmen, peize, roderwolde, roden, scharmer en thesinge.
daarom staat er ook....quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:03 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dat zag ik. Maar daar staat Groningen toch niet tussen?
Ze moeten je wel hebben héquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |