Wacht even tot je iemand aan de lijn krijgt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef caspergf1 het volgende:
Ik ben nu aan het bellen, maar wat kan ik verwachten?
Daarna ook. Op de website wordt geen enkel voorbehoud dienaangaande gemaakt, evenmin in de actievoorwaarden. Hi! moet dus leveren conform overeenkomst.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:42 schreef Osramp het volgende:
Wanneer heb je besteld? Als dat voor 15 januari is geweest, dan gelden de voorwaarden gewoon en hoor jij die software erbij te krijgen.
Gedaan:-) bedanktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:52 schreef r_one het volgende:
@TS: maak z.s.m. een screendump van de website en van de toepasselijke actievoorwaarden (voor zover je dat al niet gedaan had).
Goed service, maar KPN moet leveren en zij mogen daar achter aan gaan. Altijd dat afschuiven maar weer, het woord service is echt onbekend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Gedaan:-) bedankt
Mevrouw aan de telefoon zegt dat ik Samsung moet bellen want ZIJ hebben er verkeerde vouchers bijgedaan.
Je hebt je telefoon toch niet bij Samsung zelf besteld??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Gedaan:-) bedankt
Mevrouw aan de telefoon zegt dat ik Samsung moet bellen want ZIJ hebben er verkeerde vouchers bijgedaan.
Eh ... verkeerd topic ?! >> KUT TNTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Goed service, maar KPN moet leveren en zij mogen daar achter aan gaan. Altijd dat afschuiven maar weer, het woord service is echt onbekend!
Okequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:07 schreef Herkauwer het volgende:
Nee, KPN had alleen Hi moeten zijn.
Checkquote:
Je had toch een screendump gemaakt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef caspergf1 het volgende:
De advertentie van de telefoon die ik heb gekocht is nu verandert, je krijgt er nu een 8 gb micro sd bij................... Ik wil gewoon me navi hebben!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |