N95 8gb FTWquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:39 schreef LasTeR het volgende:
Is toch een kut telefoon, ik heb anders wel een tweedehandse voor je liggen?
Battery Life ftw!quote:
TNT even vragen naar de handtekening, het controlestuk van het afleverdocument, etc etc. En anders die verzekering aanspreken, maar dan zal jij wss moeten bewijzen dat hij niet aangekomen is.. Wat zegt de webwinkel ervan trouwens? Die kunnen bijvoorbeeld ook aangeven bij TNT dat een pakket alleen op jou adres afgeleverd mag worden, mét handtekening.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef Flubberbal het volgende:
KUT TNT. er staat Zending Afgeleverd, pakje is nooit bezorgd. ben langs veel buren geweest en niemand weet er iets van, heb een klacht ingedient bij TNT...
er zit een nokia n95 in. nja. .. ik moest het tog wel verzekerd laten sturen en niet normaal pakketpost.
heb ook geen briefje gekregen.
aub tips? adviezen
16.01.2010:
Zending opgehaald en in sorteerproces
16.01.2010:
Zending is voorgemeld
18.01.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
19.01.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
19.01.2010:
Chauffeur is onderweg
19.01.2010:
Zending afgeleverd.
Truequote:
Klopt, maar Nokia is echt te slecht met batterijen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
True
batterij is echt kankerig .
Gebruikersgemak is wel perfect . Zeker als je te lompe/grote klauwen hebt voor een touchscreen
Ik heb de OP nog eens bekeken dat zei je toch echt niet.quote:
Ja, maar het maakt geen fuck uit wie die handtekening zet. Als er getekend is is de kous daarmee af voor TNT.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:43 schreef RacerDKB het volgende:
Verzekerd verzonden? Dan moet er een handtekening voor ontvangst worden gezet.
Je hebt het Track&Trace nummer, dan kan je toch de handtekening bekijken?
er zit een nokia n95 in. nja. .. ik moest het tog wel verzekerd laten sturen en niet normaal pakketpost.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb de OP nog eens bekeken dat zei je toch echt niet.
(of het moet in je eigen geheime taal zijn geweest)
Aha.. gelukkig is er iemand die moderne tienertaal kan ontcijferen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
er zit een nokia n95 in. nja. .. ik moest het tog wel verzekerd laten sturen en niet normaal pakketpost.
Daar uit blijkt dat ze spijt heeft dat ze het ONverzekerd heeft laten versturen..
Pas je OP dan aan, anders snappen we je niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef Flubberbal het volgende:
NIET VERZEKERD verzonden zei ik.
damn. ik ken de postbode wel goed.. dus die kan het niet hebbn.
Sinds wanneer is de bewijslast omgedraaid en sinds wanneer heeft TNT iets met TS te schaftenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:45 schreef fruityloop het volgende:
TNT even vragen naar de handtekening, het controlestuk van het afleverdocument, etc etc. En anders die verzekering aanspreken, maar dan zal jij wss moeten bewijzen dat hij niet aangekomen is.. Wat zegt de webwinkel ervan trouwens? Die kunnen bijvoorbeeld ook aangeven bij TNT dat een pakket alleen op jou adres afgeleverd mag worden, mét handtekening.
En niet andersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de bewijslast omgedraaid en sinds wanneer heeft TNT iets met TS te schaften![]()
Het is de verkoper die een dienstverleningsovereenkomst met TNT heeft gesloten, de verkoper die navraag mag doen bij TNT en de verkoper die mag aantonen dat het pakket TS wél bereikt heeft.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:37 schreef Flubberbal het volgende:
nja. .. ik moest het tog wel verzekerd laten sturen en niet normaal pakketpost.
omg...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:39 schreef Flubberbal het volgende:
omg...
TNT duurt er 5 werkdagen over,,
Ik praat soms ook in warrige taal, dus vandaar dat ik het denk ik begrijpquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:08 schreef Dromer het volgende:
[..]
Aha.. gelukkig is er iemand die moderne tienertaal kan ontcijferen.
'ik had het moeten' was een stuk duidelijker geweest dan 'ik moest het tog'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |