quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef winka het volgende:
Mayonaise en patat schijnen in Belgie goedkoper te zijn
FRIET.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef winka het volgende:
Zeg dat dan bij je vraag, dat scheelt iedereen weer open deuren intrappen..quote:
Stoofvlees ook!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef winka het volgende:
Auto'squote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef s3wage het volgende:
En wat is in belgie nog meer goedkoper dan in nl ?
Da's makkelijk: http://www.meerinformatie.nlquote:
Mijn vraag.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef s3wage het volgende:
Waar slaat dat op Jumping jacky ?
Laat je eigen zieke persoonlijkhijd aub uit mijn discussie !
Volgens mij zijn auto's echt goedkoper in Belgie, hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef s3wage het volgende:
Waar slaat dat op Jumping jacky ?
Laat je eigen zieke persoonlijkhijd aub uit mijn discussie !
(ja zeker, ik laat me regelmatig onderzoeken, dat hoort bij het vrouw-zijn)(ik denk niet dat ik gelukkiger kan worden dan ik nu ben, dreumesje. Hooguit een nieuw topic van jou over de big four in combinatie met dat zorgbedrijfje van je moeder kan me nog iets gelukkigerblijer maken, maar dan wel met commentaar van DJ erbij natuurlijk)quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:33 schreef s3wage het volgende:
(heb jij jezelf trouwens welis laten onderzoeken Jacky?)(denk echt dat je gelukkiger word als je proffesionele hulp accepteert)
Ik weet niet waar vandaan je naar Belgie moet, maar er zijn zat 'boerderijtjes' in de grensstreek die jouw rit naar België rendabel kunnen maken. Kan een hoop handmatig werk schelen voor je.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:33 schreef s3wage het volgende:
Maar ik bedoel iets om de rit naar belgie rendabeller te maken want je gaat natuurlijk niet elke 2weken naar belgie om goedkoop lpg te tanken en dan steeds een auto te kopen.
Maar was het er ook goedkoper?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:12 schreef Blackf1re het volgende:
In Ierland komen ze LPG brengen omdat we het gebruiken voor verwarming.
Die vent vroeg de vorige keer of ie de auto meteen vol moest tanken
Mwah, de rit naar Ierland doet ieder prijsverschil teniet helaasquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar was het er ook goedkoper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |