quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
je maakt hypocretie duidelijk, meer niet.
't Is maar wat je fijn vindt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben fijn geknepen door m'n vriend en hij heeft 't niet eens door..
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:32 schreef woads. het volgende:
[..]
Och meneer Übermensch, uit jouw vingers komt ook niks heel intelligentst.,
Verloedering of Verlichting?quote:
Sides doornemenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:23 schreef jdween het volgende:
Bedankt,
Wij gaan deze sides eerst maar eens goed doornemen. Heeft er iemand ook nog info over de lattenbodems van Swissflex en wel type SF100?
Altijd handig bij aankoop van huizen.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:55 schreef globaljo het volgende:
Hoi,
Ik wil binnenkort een huisje kopen. Nu heeft een vriendin van mij aangeboden voor mij te bieden, waardoor ik geen aankoopmakelijk hoef in te schakelen. Mag dit wettelijk gezien?
Jolanda
Reddingszwemmen voor bejaarden?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:23 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zo blijkt maar weer dat het old boys netwerk elkaar het hoofd boven water houdt.
Het is bijna een zinderend politiek debat op FOK!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, jouw laconieke houding ten aanzien van privacy zindt mij niet.
Tijd voor een stofdoek over het beeldscherm?quote:Op maandag 1 maart 2010 20:39 schreef tessie het volgende:
Wat een ontzettende bagger zelfmoordpogingVijf uur staan rondhangen op een brug en dan uiteindelijk in het water willen springen? Echt mens, neem wat pillen, snij je polsen door, doe het dan goed
Irritante televiesie weer.
quote:Op maandag 1 maart 2010 22:05 schreef Krippo het volgende:
Bij ons hetzelfde: woensdagavond nog even langsgereden: alleen de muurtjes, geen enkel teken van voortgang. Toen zagen we vrijdag je foto met het schuurtje inclusief hout!
We zijn zaterdag toch nog maar even langsgereden om te kijken of je niet verdompt goed kunt photoshoppenHebben ze daar inderdaad nu zo lang over moeten doen.... snel vergeten nu en verer met aftellen
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:38 schreef riksking het volgende:
richtprijs: ¤325
ik neem elk aanzienlijk bod in beschouwing.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:33 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop namelijk stiekem dat Gorillaz naar Pukkelpop komen. En dan wil ik daar bij zijn.
Ik ga namelijk 2 dagen naar Pinkpop. De vrijdag en de zondag. Dus veel bands zie ik dan dubbel. Mijn plan is om een dagkaart voor de zondag te kopen. Pearl Jam, Them Crooked Vultures en Alice in Chains. Beter dan Rockn' Park. En dan nog 3 dagen Pukkelpop (want dat ligt hier net over de grens). Maar ik baal natuurlijk als er dadelijk niks van mijn gage staat...
Dat is toch geen taal- of spelfout? Het is hoogstens dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:16 schreef TitusPullo het volgende:
Kop in de NRC van zaterdag:
Studie mogelijk misbruik paters
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Woelli het volgende:
Vandaag weer naar school geweest... valt me toch wel weer zwaar naar z'n vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |