Wat op de site staat klopt nog niet helemaal, ze zijn een aantal groepjes vergeten.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn de wensen om het op te gaan zetten? Wachten op de jury-visits? Of die nu op de site staan?
Tof!quote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zijn de wensen om het op te gaan zetten? Wachten op de jury-visits? Of die nu op de site staan?
Sowieso Sax en The Singhs.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dan ga ik er morgen mee aan de slag! Welke groepjes missen we?
Met een hottie in de seriequote:Op maandag 1 maart 2010 15:15 schreef Steve het volgende:
Highschoolmusicalcomedy met een cynisch randje.
Ja, daar gaat Vaduz het om kijkenquote:
Naar wiens vakantie ben je geweest?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:32 schreef Woelli het volgende:
Vandaag weer naar school geweest... valt me toch wel weer zwaar naar z'n vakantie
Het wordt vrijdag, ben aan het studeren, en werken, dus heb even geen tijd. Vrijdag heb ik vrij, en dan pak ik het opquote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dan ga ik er morgen mee aan de slag! Welke groepjes missen we?
Naar die van mezelfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Naar wiens vakantie ben je geweest?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb gestemd.
Gisteren stemwijzer gedaan, die vertelde me dat ik op de Verenigde Senioren Partij moet stemmen.
Niet leuk.
Heb daarna de test opnieuw gedaan en bij de vraag "Alle 55+ ers moeten gratis met de bus kunnen reizen" i.p.v. 'ja', 'nee' gestemd en toen kreeg ik een ander resultaat.quote:
die lui zitten daar volgens mij de hele dag hippe dingen te bedenken. Vorige keer kreeg ik een opmerking dat ik niet met mijn stempas paraat binnenkwam, maar dat ik m in mijn binnenzak had gestokenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het net gedaan. Bijzonder dat ze het weer over mijn lengte hebben.
"Wat wil je nog meer?" Ja, stemmen. Duh.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Zet iphone aan met Wesley op de achtergrond![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij niet in ieder geval.
Waar is hier???!?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Het sneeuwt hier ook gewoon weer keihard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |