Naar die van mezelfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Naar wiens vakantie ben je geweest?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb gestemd.
Gisteren stemwijzer gedaan, die vertelde me dat ik op de Verenigde Senioren Partij moet stemmen.
Niet leuk.
Heb daarna de test opnieuw gedaan en bij de vraag "Alle 55+ ers moeten gratis met de bus kunnen reizen" i.p.v. 'ja', 'nee' gestemd en toen kreeg ik een ander resultaat.quote:
die lui zitten daar volgens mij de hele dag hippe dingen te bedenken. Vorige keer kreeg ik een opmerking dat ik niet met mijn stempas paraat binnenkwam, maar dat ik m in mijn binnenzak had gestokenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het net gedaan. Bijzonder dat ze het weer over mijn lengte hebben.
"Wat wil je nog meer?" Ja, stemmen. Duh.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
Zet iphone aan met Wesley op de achtergrond![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij niet in ieder geval.
Waar is hier???!?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Het sneeuwt hier ook gewoon weer keihard.
Hier in Eindhoven lijkt ook niks aan de hand te zijn, qua weerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Damn ben blij dat ik in Spijkenisse woon
Zelfs met sneeuw is Groningen beter.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Damn ben blij dat ik in Spijkenisse woon
Achja, blijf anders gewoon lekker thuis.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef Cee het volgende:
Het regent hier, ik ga zometeen lekker met de auto naar de sportschool.
IDO was altijd al leuker.quote:
wat een rotnieuwsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
Kutdag gehad, onze afdeling wordt definitief opgehevendat betekend geen baan meer over 3,6 of 9 maanden
daar gaat mijn verbouwing
Bank en Verzekeringswezenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat een rotnieuws
dat wordt dus solliciteren, in welke branche werk je?
Ja, die zak geld wil je niet mislopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bank en Verzekeringswezen![]()
We zitten onze tijd uit, alleen dan hebben we recht op ontslagvergoeding
13 jaarquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, die zak geld wil je niet mislopen( ligt eraan hoelang je er al werkt...)
WIl je nu naar een grote verzekeraar of iets dergelijks?
Administratiequote:Op woensdag 10 maart 2010 10:12 schreef Oidale het volgende:
Wat voor afdeling binnen Rabo is het en wat is de beweegreden?
Totaal iets anders, wat weet ik nog niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
bijstuderen (zelfde richting) of iets totaal anders?
heb je nog weleens contact met m?quote:
Eeeeeeexactly.quote:
Hup doen dan!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet alle theaterafleveringen nog bekijken
Nou daar heb ik weinig tijd voorquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou daar heb ik weinig tijd voor
Ja zaterdag even een paar uur bijkijkenquote:
Ik eet al zo weinigquote:
Dat was wel cool geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
je was lekker bezig in je eentje vannacht, als ik dat geweten had, dan had ik in me slaap terug gepraat.
Oeh,picsquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien vanavond
lig nu heerlijk in bad ( jaja met mijn iPhone!!)
Andere mensen moeten het ook afmaken, ik heb alles gedaan wat in m'n macht ligt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:13 schreef charmed_angel het volgende:
Vaduz je heb niet hard genoeg geduimt, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |