Ik heb net m'n zaterdagkaart voor PP binnen, komen ze hier meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:36 schreef RD4 het volgende:
Jeuj, Editors. Nu hoef ik zeker geen Pinkpop ticket meer aan te schaffen.
Ik wel hoor, vind Humbug hun beste cd, optredens zijn wat sfeerloos maar muzikaal erg sterk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:![]()
alleen moet ik Arctic Monkeys nog 'ns live zien maar goed daar zitten vast niet veel mensen op te wachten.
En dan gelijk ook nog maar soundgarden en de stone temple pilots op zondag erbij en we hebben de hele jaren 90 op de lijst staan.quote:
Daar hoop ik ook nog op (en The Killers, maar die komen toch niet)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
alleen moet ik Arctic Monkeys nog 'ns live zien maar goed daar zitten vast niet veel mensen op te wachten.
Zozo, dat gaat ook lekker hard dan, met deze namen erbij zal het waarschijnlijk nog wel wat harder gaan lopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Bayswater het volgende:
Het heeft een hele tijd geduurd, maar de organisatie van Rock Werchter heeft een boel nieuwe namen gelost voor deze zomer. En niet van de minste. Staan begin juli onder meer op de wei in Werchter: Editors, Them Crooked Vultures, Skunk Anansie, Crookers, Wolfmother en The Black Box Revelation. De headliners van Rock Werchter werden de voorbije weken en maanden al bekend gemaakt.
Pearl Jam, Green Day, Muse en Rammstein waren de eerste namen die de wereld werden ingestuurd en dat heeft de voorverkoop geen windeieren gelegd. Rock Werchter is nog vier maanden van ons verwijderd en toch zijn er al 50.000 combitickets en 10.000 dagtickets verkocht. Het lijkt er dus op dat het grootste festival van België sneller dan ooit uitverkocht zal zijn. Snel zijn is dus de boodschap.
65000 combitickets totaal zijn er, dus denk volgende week uitverkocht na deze nieuwe namen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zozo, dat gaat ook lekker hard dan, met deze namen erbij zal het waarschijnlijk nog wel wat harder gaan lopen.
The Killers heb ik afgelopen jaar gezien. Ze kunnen een aardige goede show neerzetten maar Brandon zingt live erg slecht. Is blijkbaar een bekend probleem bij hemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook nog op (en The Killers, maar die komen toch niet)
Heb ze al eens live gezien, maar wil ze op een festival ook wel eens zien
Ik vond ze superleuk! Maar had ze een maand eerder al op Pinkpop gezien dus de verrassing was er enigszins af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef RD4 het volgende:
[..]
The Killers heb ik afgelopen jaar gezien. Ze kunnen een aardige goede show neerzetten maar Brandon zingt live erg slecht. Is blijkbaar een bekend probleem bij hem
Ik was er ook bij in de HMH, maar ze zijn m'n favoriet, dus of het nou wat minder is boeit me nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef RD4 het volgende:
[..]
The Killers heb ik afgelopen jaar gezien. Ze kunnen een aardige goede show neerzetten maar Brandon zingt live erg slecht. Is blijkbaar een bekend probleem bij hem
Ik ga misschien ook wel, als ik met iemand mee kanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vorig jaar Werchter was echt geweldig. Krijg er vet veel zin in nu, met dit weer en die line-up en beter is het morgen niet utiverkocht want dan ga ik huilen.
Mwah,,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb the killers 5x gezienben ik nu stoer?
Nee, ik vind ze rete saai.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb the killers 5x gezienben ik nu stoer?
Ik zat van de week ook al te kijken maar zag inderdaad nog geen namen. En die zijn eigenlijk ook altijd wel erg goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:13 schreef chansadres het volgende:
Ik twijfel nog een beetje tussen Werchter en Pukkelpop. Ik baal er een beetje van dat die geen namen loslaten. Qua headliners wil ik wel weten welke richting die opgaan. Ze bestaan toch 25 jaar...
Ja maar heb je de line-up van vorig jaar gezien?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:19 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de naam pukkelpop zo vies dat het me gewoon niet aanspreekt
Dat zou ik ook bijzonder fijn vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:26 schreef Evertje het volgende:
Paar mooie nieuwe namen erbij! (TCV!!)
En ik ken ook nog heel veel dingen niet, dus kan ik lekker veel ontdekken (toch het leukste wat er is op een festival).
Hoop nog op Porcupine tree en Mumford & sons!
Ja, ze spelen wel op erg veel 'kleine festivals' ..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou ik ook bijzonder fijn vinden
En ook K's Choice maar ik denk dat dat een no-brainer is.
Voor het eerst in jaren weer bij elkaar en ze zouden niet op het thuisfront spelen? Dat lijkt me echt schraalquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:32 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Ja, ze spelen wel op erg veel 'kleine festivals' ..
maar toch hoop ik ook op K's Choice !!
MGMT mag ook graagquote:MGMT en the Streets ook nog graag!
Dat vind ik ook een lastige... Heb faithless al een keer live gezien, maar dat was best gaaf, maar volgens mij maken Crookers er een groter feestje van..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
En Faithless en Crookers. Verdomme.
Denk alleen wel dat je Crookers nog eerder een keer zult zien dan Faithless. Crookers vond ik de keer dat ik ze heb gezien niet heeeeel geweldig, maar toen was ik dood en waren The Subsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een lastige... Heb faithless al een keer live gezien, maar dat was best gaaf, maar volgens mij maken Crookers er een groter feestje van..
Er zijn er nu 31 bekend en vorig jaar stonden er 52.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoeveel van de hoeveel namen zijn er nu bekend eigenlijk?
Dat denk ik dus ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Denk niet dat RATM dan komt want dat lijkt me een headliner..?
Mijne ook! En donderdag dus.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
Zaterdag wordt wel mijn overlapdag, vrees ik
MAIN STAGE
RAMMSTEIN
P!NK
THE TING TINGS
GOSSIP
PYRAMID MARQUEE
BOOKA SHADE
EMPIRE OF THE SUN
FLORENCE + THE MACHINE
THE TEMPER TRAP
DELPHIC
Als The XX en Skunk Anansie niet tegenover elkaar staan dan vind ik donderdag voorlopig wel primaquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaartjes zijn besteld! RW 2010 wordt m'n festivalontmaagding.
De reservering hikte zojuist, dus ik schrok me al dood dat het al uitverkocht zou zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel nog ff verder, tot het uitverkocht is. Dan weet ik zeker dat ik had willen gaan
Gewoon kopen, mocht je niet meer willen kom je heus wel van je kaartje af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik twijfel nog ff verder, tot het uitverkocht is. Dan weet ik zeker dat ik had willen gaan
Das waarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gewoon kopen, mocht je niet meer willen kom je heus wel van je kaartje af.
Ja, nu moet ik wel hèquote:
Heb je dan helemaal geen zelfbeheersingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Superkut trouwens dat drank- en eetbonnen nu samen zijn. Vorig jaar hadden we genoeg drinken mee en vulden we steeds flesjes en pakken dus ik weigerde drankbonnen te kopen waardoor ik vet weinig geld kwijt was, maar nu is de drempel van drinken kopen 10x lager.
Wat een raar psychologisch fenomeenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Superkut trouwens dat drank- en eetbonnen nu samen zijn. Vorig jaar hadden we genoeg drinken mee en vulden we steeds flesjes en pakken dus ik weigerde drankbonnen te kopen waardoor ik vet weinig geld kwijt was, maar nu is de drempel van drinken kopen 10x lager.
Hint: "Geslacht: Man" klopt niet. Dat verklaart hetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een raar psychologisch fenomeen
Ik ben een vrouw, wat verwacht je?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal geen zelfbeheersing![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Hint: "Geslacht: Man" klopt niet. Dat verklaart het
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Destiny's Child, Michiel.. draai eens wat beter, heb je alles in de auto laten liggen ofzo
Je bent traag vandaagquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moest wss in het 3fm topic zijn.
Het schijnt dat vrouwen daar beter in zijn inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja jezus ik volg drie slowchats ongeveer. Ik kan niet alles tegelijk.
Ik ben een klein onschuldig meisje, die moeten dat nog leren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het schijnt dat vrouwen daar beter in zijn inderdaad
Je bent idd niet echt scherpquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben een klein onschuldig meisje, die moeten dat nog leren.
Ik snapte je hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je bent idd niet echt scherp(ik doelde op je Fok geslacht zegmaar
) En ik heb net vernomen dat je helemaal niet zo onschuldig bent
Een paar Belgen op het RW-forum hebben ze gisteren/vandaag in de bus gehad dus wie weet komen ze deze week ook de kant van Nederland op.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Cliffy het volgende:![]()
Wanneer worden die kaartjes eigenlijk verstuurd?
Ligt er wel een beetje aan of we op dezelfde camping liggen, ik ben waarschijnlijk te dronken om naar een andere te lopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Kaartjes zijn besteld! RW 2010 wordt m'n festivalontmaagding.
Er zijn 50.000 van de 65.000 combi tickets verkocht. Met deze namen erbij verwacht ik dat we nog een paar weken hebben te gaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:08 schreef Bol_Wan het volgende:
hoe lang zal je nog hebben om een kaartje te bestellen, iemand ideeen hierover?
oef.. opschietenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er zijn 50.000 van de 65.000 combi tickets verkocht. Met deze namen erbij verwacht ik dat we nog een paar weken hebben te gaan.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan of we op dezelfde camping liggen, ik ben waarschijnlijk te dronken om naar een andere te lopen.
Geef niet, ik fantaseer je piemel er wel gewoon bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan of we op dezelfde camping liggen, ik ben waarschijnlijk te dronken om naar een andere te lopen.
Dat zal niet moeilijk zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef niet, ik fantaseer je piemel er wel gewoon bij.
Whehehehe, je zou niet de eerste Fokster zijn die ik bij Werchter toevallig ontmoet waarbij we echt totáál naar de kloten gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef niet, ik fantaseer je piemel er wel gewoon bij.
Heb je daar een soort radar voor, of loop je in een FOK!-T-shirt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Whehehehe, je zou niet de eerste Fokster zijn die ik bij Werchter toevallig ontmoet waarbij we echt totáál naar de kloten gaan.
Ik word wel vaker aangesproken in het openbaar "...of ik inderdaad Kastanova ben"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je daar een soort radar voor, of loop je in een FOK!-T-shirt?
Als je maar lang genoeg rondloopt hier zitten een aantal topics en foto's van Kasta onherroepelijk in je geheugen gebrandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je daar een soort radar voor, of loop je in een FOK!-T-shirt?
Dan moet je eens een avondje Werchter met me doen, dat voel je ook fysiek nog jaren..quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg rondloopt hier zitten een aantal topics en foto's van Kasta onherroepelijk in je geheugen gebrand.
'Kastanova: voor een onvergetelijke eerste keer.'quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan moet je eens een avondje Werchter met me doen, dat voel je ook fysiek nog jaren..
En nee, dan praat ik niet over sex of SOA's.
Ik las ergens dat ze in Nederland 'gestopt' zijn met spelen, maar Europees willen doorbreken..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:36 schreef ebeaydojraes het volgende:
kyteman? voor een band die is gestopt begint hij toch aardig op Krezip te lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |