Ik heb net m'n zaterdagkaart voor PP binnen, komen ze hier meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:36 schreef RD4 het volgende:
Jeuj, Editors. Nu hoef ik zeker geen Pinkpop ticket meer aan te schaffen.
Ik wel hoor, vind Humbug hun beste cd, optredens zijn wat sfeerloos maar muzikaal erg sterk.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:![]()
alleen moet ik Arctic Monkeys nog 'ns live zien maar goed daar zitten vast niet veel mensen op te wachten.
En dan gelijk ook nog maar soundgarden en de stone temple pilots op zondag erbij en we hebben de hele jaren 90 op de lijst staan.quote:
Daar hoop ik ook nog op (en The Killers, maar die komen toch niet)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
![]()
alleen moet ik Arctic Monkeys nog 'ns live zien maar goed daar zitten vast niet veel mensen op te wachten.
Zozo, dat gaat ook lekker hard dan, met deze namen erbij zal het waarschijnlijk nog wel wat harder gaan lopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Bayswater het volgende:
Het heeft een hele tijd geduurd, maar de organisatie van Rock Werchter heeft een boel nieuwe namen gelost voor deze zomer. En niet van de minste. Staan begin juli onder meer op de wei in Werchter: Editors, Them Crooked Vultures, Skunk Anansie, Crookers, Wolfmother en The Black Box Revelation. De headliners van Rock Werchter werden de voorbije weken en maanden al bekend gemaakt.
Pearl Jam, Green Day, Muse en Rammstein waren de eerste namen die de wereld werden ingestuurd en dat heeft de voorverkoop geen windeieren gelegd. Rock Werchter is nog vier maanden van ons verwijderd en toch zijn er al 50.000 combitickets en 10.000 dagtickets verkocht. Het lijkt er dus op dat het grootste festival van België sneller dan ooit uitverkocht zal zijn. Snel zijn is dus de boodschap.
65000 combitickets totaal zijn er, dus denk volgende week uitverkocht na deze nieuwe namen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zozo, dat gaat ook lekker hard dan, met deze namen erbij zal het waarschijnlijk nog wel wat harder gaan lopen.
The Killers heb ik afgelopen jaar gezien. Ze kunnen een aardige goede show neerzetten maar Brandon zingt live erg slecht. Is blijkbaar een bekend probleem bij hemquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook nog op (en The Killers, maar die komen toch niet)
Heb ze al eens live gezien, maar wil ze op een festival ook wel eens zien
Ik vond ze superleuk! Maar had ze een maand eerder al op Pinkpop gezien dus de verrassing was er enigszins af.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef RD4 het volgende:
[..]
The Killers heb ik afgelopen jaar gezien. Ze kunnen een aardige goede show neerzetten maar Brandon zingt live erg slecht. Is blijkbaar een bekend probleem bij hem
Ik was er ook bij in de HMH, maar ze zijn m'n favoriet, dus of het nou wat minder is boeit me nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:57 schreef RD4 het volgende:
[..]
The Killers heb ik afgelopen jaar gezien. Ze kunnen een aardige goede show neerzetten maar Brandon zingt live erg slecht. Is blijkbaar een bekend probleem bij hem
Ik ga misschien ook wel, als ik met iemand mee kanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vorig jaar Werchter was echt geweldig. Krijg er vet veel zin in nu, met dit weer en die line-up en beter is het morgen niet utiverkocht want dan ga ik huilen.
Mwah,,quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb the killers 5x gezienben ik nu stoer?
Nee, ik vind ze rete saai.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb the killers 5x gezienben ik nu stoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |