quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ik zie mezelf als ik later groot en rijk ben, nog wel een boekhandeltje beginnen
Ja kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:03 schreef Mini_rulez het volgende:
For what it's worth, jullie hebben wel een geweldig vak. Dat zijn niet voor niets de studies die mensen na hun pensioen nog eens oppakken, dat gebeurt bij biomedische wetenschappen dus echt nooit.
Hoewel ik nu bij m'n master 1 medestudent heb van minimaal 40.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ervaring in de detailhandel heb ik ook al.
Is ie kunstenaar??quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend zorgt wel voor de nodige kunst aan de muren!
En Co natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend zorgt wel voor de nodige kunst aan de muren!
Ohja en ik ga een machtig interessant en vredelievend hippieboek schrijven en dat kunnen we dan verkopen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:19 schreef AKnynke het volgende:
ik zorg voor wereldvrede okay, zodat jullie boekhandeltje veilig is!![]()
Oeh, ik vind yoga echt fijn!
Ja, en ik maak ook lekkere koffiesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik als literatuurstudent annex zelfverklaard verfkliederette ga dan ook helpen!Ik heb ook al ervaring met in een boekwinkel werken!
![]()
Boekhandel "De Vakidioten", of "Boekfossielen", met kunst en veeeel boeken! En dan kan Shiny wel een Bagels & Beans regelen voor erin / ernaastIk zie het zitten! Nou eerst nog allemaal pensioenleeftijd bereiken
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:20 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben wel een vakidioot maar ik heb geloof ik niets in het boekwinkeltje te zoeken. Of ik moet er de hele dag mogen zitten en in reisboeken/fotoboeken mogen lezen.
GMTAquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, misschien kunnen we ook een koffie- en theehoekje met lekkere dingen maken!
En ik heb wel verstand van de marketingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik als literatuurstudent annex zelfverklaard verfkliederette ga dan ook helpen!Ik heb ook al ervaring met in een boekwinkel werken!
![]()
Boekhandel "De Vakidioten", of "Boekfossielen", met kunst en veeeel boeken! En dan kan Shiny wel een Bagels & Beans regelen voor erin / ernaastIk zie het zitten! Nou eerst nog allemaal pensioenleeftijd bereiken
ohoh, dan kun je schrijven over hoe ik de nobelprijs gewonnen heb! Die voor de vrede dan he!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja en ik ga een machtig interessant en vredelievend hippieboek schrijven en dat kunnen we dan verkopen!</handelsgeest>
QFT! Goed gezegdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ewelina.![]()
Heel kut een verbroken relatie.
Het duurt even voor het onwerkelijke gevoel (en de afhandelellende) over is, maar je komt er echt beter uit.
Check-check-dubbelcheck! En daar krijg ik dan uiteraard weer de nobelprijs voor de literatuur voor, inevitable!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ohoh, dan kun je schrijven over hoe ik de nobelprijs gewonnen heb! Die voor de vrede dan he!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja en ik ga een machtig interessant en vredelievend hippieboek schrijven en dat kunnen we dan verkopen!</handelsgeest>
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ohoh, dan kun je schrijven over hoe ik de nobelprijs gewonnen heb! Die voor de vrede dan he!
En dan met zo'n laddertje er tegenaanquote:
Ik begin gewoon mijn eigen hippie muffin, koffie en thee shop, waarvan op de muren behang komt met bomen en de tafeltjes een soort van paddestoelen worden. Komen jullie dan ook nog?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
wooow. Ik moet altijd plassen in een ruimte met veel boeken, hebben jullie dat ook? Van de opwinding denk ik.quote:
Ik kreeg een verkeerde mental imagequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
wooow. Ik moet altijd plassen in een ruimte met veel boeken, hebben jullie dat ook? Van de opwinding denk ik.
Jaaa!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik begin gewoon mijn eigen hippie muffin, koffie en thee shop, waarvan op de muren behang komt met bomen en de tafeltjes een soort van paddestoelen worden. Komen jullie dan ook nog?
Wat enorm schattig!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
wooow. Ik moet altijd plassen in een ruimte met veel boeken, hebben jullie dat ook? Van de opwinding denk ik.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik begin gewoon mijn eigen hippie muffin, koffie en thee shop, waarvan op de muren behang komt met bomen en de tafeltjes een soort van paddestoelen worden. Komen jullie dan ook nog?
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
wordt ik
Roger that!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, snel, editten voor Viking komt!
Als je ook van jurken met stippen houdt, zeker!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen werken dan?Klinkt fantastisch!
[..]![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Uit onverwachte hoek.quote:
Ik heb niet veel jurken met stippen, maar ik draag wel bijna altijd jurkjes of rokjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Als je ook van jurken met stippen houdt, zeker!
En ja het is heel lastig in de bieb, mijn vader moest ook altijd de sleutel voor de wc halen bij de balie als we net binnen waren, omdat ik het bijna in mijn broek deed. Sorry voor dezelfde informatie
Hahaha! Ik probeer ook altijd te ninja editten maar ze ziet het bijna altijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap niks van dat snowboarden, maar ik zit wel steeds tegen m'n TV te gillen dat ze sneller moetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uit onverwachte hoek..
Merel, ja we kijken zeker! M'n vriend gaat altijd dichtbij de tv staan als 'ie iets spannend vindt, hij kruipt er bijna in..
Ik heb mod-editsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hahaha! Ik probeer ook altijd te ninja editten maar ze ziet het bijna altijd
Volgens mij heb je daarmee ook de essentie wel te pakken ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat snowboarden, maar ik zit wel steeds tegen m'n TV te gillen dat ze sneller moet
Enjoyquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg geliefde mede-dromers met geniale plannen, ik ga nu een film kijken dus ben a-to-da-fk!
Ja tegelijk, superonhandig!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, de ploegenachtervolging is ook vandaag hč?
Ik ga ook even snowboarden kijken!
Yep, tussen het schaatsen door laten ze het snowboarden zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, de ploegenachtervolging is ook vandaag hč?
Ik ga ook even snowboarden kijken!
Dat je alles en iedereen kunt editten of posts kunt blokkeren, zodat een user ze niet meer kan edittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maar wat houdt dat in eigenlijk?
Straks komt het WKquote:
Oooh ok. Nice!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat je alles en iedereen kunt editten of posts kunt blokkeren, zodat een user ze niet meer kan editten
quote:
Ik vond het ook altijd vreselijk maar nu vind ik het toch wel leuk.quote:
Ik ben fijn geknepen door m'n vriend en hij heeft 't niet eens door.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Merel het volgende:
Ik heb keelpijn van het gillen voor de TV. En ik zit alleen thuis
Ik vind er echt niks aanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vond het ook altijd vreselijk maar nu vind ik het toch wel leuk.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Mart Smeets: "Je kunt niet over Sauerbreij heen vanavond." Nee, wel over Ria Visser hč Mart?
Mijn kruisje staat het dichtst bij de IslamDemocratenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je deze kunnen proberen! http://gemeente.kieskompas.nl/
Maandagochtend weer kijken! Ze vullen de site 's morgens aan (rond 7 uur ofzo) en dan zijn veel dingen weer op voorraad. Sommige dingen zijn inderdaad niet online verkrijgbaar, maar nu is ie gewoon leeg omdat hij niet meer is aangevuld sinds vanmorgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef Merel het volgende:
Ik had vandaag heel veel leuke dingen gezien bij de H&M, maar allemaal net niet in mijn maat, dus ik dacht dat koop ik wel online... Hebben ze gewoon al die artikelen helemaal niet in de webshop staan!
Cross-quote:quote:
Ook ff snel editen voor Vik langskomtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Merel het volgende:
Heeft Kramer het goud verspeeld? Volgens mij waren het toch echt die andere twee die niet hard genoeg gingen, Kramer had best harder gekunt...
Dat krijg je van al die spanning en sensatie!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Cross-quote:
[..]
Ook ff snel editen voor Vik langskomt
Oh, dat heb ik gemist, jammer. Ik had uit frustratie meteen Pauw en Witteman opgezet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Merel het volgende:
Maar Kramer lachte wel heel lief toen 'ie hoorde dat Sauerbreij goud heeft
je moet niet kijken naar het kuisje! dat is echt kut geregeld in t kieskompoas tegenwoordig. je moet doorklikken naar "stellingen" dan zie je met wleke partij je het het meeste eens was op de stellingen, ipv waar de kieskompas je in t politieke landschap zet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Mijn kruisje staat het dichtst bij de IslamDemocratenEn de Politieke Partij Scheveningen
![]()
Dat maakt het kiezen straks er niet bepaald makkelijker op
Rond deze tijd waren we nét weer richting bed gegaan. Ik heb nog ongeveer 2 uur kunnen slapen, dus totaal toch zo'n 5 uur slaap gehadquote:Op zaterdag 27 februari 2010 05:09 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Slaap je alweer, Phaidra? Sterkte met nichtje. Hoe oud is het?
Hier stormt 't. En ik wou straks naar Stad fietsen..
Wat kan jij toch heerlijk eten!! Succes met het rennen, of ben je inmiddels al terug?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:07 schreef sigme het volgende:
De storm is gaan liggen, het ziet er nu zelfs wel mooi uit.
Ik heb inmiddels twee bakken havermout, 1 stronk broccoli en een klein zakje chips op. En ga nu maar een endje rennen.
Ik ben nu net terug. Na thuiskomst eerst even schapen hooi gegeven, dus ik was al iets langer uitgerend. 10km gerend, ging niet echt lekker. Nu maar even douchen en dan klaar gaan maaken voor 20km fietsen, kopje koffie, 20km terugfietsen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat kan jij toch heerlijk eten!! Succes met het rennen, of ben je inmiddels al terug?
[..]
Ja, dat vond ik ook al zo raar, dat toen ik die lijst zag van procenten er hele andere partijen boven kwamen. Toen had ik ineens de meeste overeenkomsten met 'De Vrije Tegenpartij'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je moet niet kijken naar het kuisje! dat is echt kut geregeld in t kieskompoas tegenwoordig. je moet doorklikken naar "stellingen" dan zie je met wleke partij je het het meeste eens was op de stellingen, ipv waar de kieskompas je in t politieke landschap zet.
zo was ik t dichtste bij cda en sp, terwijl ik 76% eens was met D66 en maar 30-50% met SP en CDA. echt belachelijk...
Dat vind ik altijd zo leuk en gezellig! Veel plezier! met wie ga je high tea-en?quote:
Bak een kwarktaartquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Hellowww!
Ik ga zo naar de kapper,daarna wielrennen met een jongen van de sportschool, dan thee drinken met vriendinnetje, dan opruimen/boodschappen doen en morgen taarten bakken(ik kan alleen niet zo goed bakken en heb ook niet zo een hele goede oven, dus duim en bid dat het goed gaat
)
Sigme wat een actieve dag heb jij weer zeg!
Ja, ik heb er zin in! Zit in Utrecht, dus als het een aanrader is hoor je het welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo leuk en gezellig! Veel plezier! met wie ga je high tea-en?
Leuk! Veel plezier, ik ga zo ook richting Utrechtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zin in! Zit in Utrecht, dus als het een aanrader is hoor je het welIk ga met Co, Greys en Viev.
Jij hebt je parteh hč? Veel plezierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier, ik ga zo ook richting Utrecht
Wat leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zin in! Zit in Utrecht, dus als het een aanrader is hoor je het welIk ga met Co, Greys en Viev.
Hmmmmm ja ik hoop het! Heb ook geen idee wat ik aan moetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij hebt je parteh hč? Veel plezierIs het wel overdekt??
Lastig als je niet weet of het buiten of binnen isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmmm ja ik hoop het! Heb ook geen idee wat ik aan moet
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al zo raar, dat toen ik die lijst zag van procenten er hele andere partijen boven kwamen. Toen had ik ineens de meeste overeenkomsten met 'De Vrije Tegenpartij'![]()
Zal ik mijn stem geven aan F.Jacobse of aan Tedje van Es?
ja het gaat goed! ben nu vier weken bezig. eerste week ging heel goed (want nieuw en motivatie enzo) tweede week redelijk slecht (veel lastige situaties) derde week was nog beetje afkicken, en afgelopen week ging t weer echt heel goed. begin nu t gevoel te krijgen dat ik er echt grip op heb, dat is wel heel fijn. en vanochtend stond de weegschaal op 102.3 dat is 3,2 kilo minder dan 4 weken geleden, dat vind ik heel netjes!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Met mij ook goed! Ben sinds ik hier gestopt ben met posten 1 pondje aangekomen, maar dat is er zo weer af. Voel me verder prima.
Hoe is het met je afvalprogramma Kwak? Daar zou je in januari mee beginnen geloof ik?
Wat goed! Lastige situaties moet je gewoon allemaal een keer gehad hebben, dan leer je vanzelf hoe er mee om te gaan. Hopelijk is dit een goede oplossing voor je!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja het gaat goed! ben nu vier weken bezig. eerste week ging heel goed (want nieuw en motivatie enzo) tweede week redelijk slecht (veel lastige situaties) derde week was nog beetje afkicken, en afgelopen week ging t weer echt heel goed. begin nu t gevoel te krijgen dat ik er echt grip op heb, dat is wel heel fijn. en vanochtend stond de weegschaal op 102.3 dat is 3,2 kilo minder dan 4 weken geleden, dat vind ik heel netjes!
Goed zo!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja het gaat goed! ben nu vier weken bezig. eerste week ging heel goed (want nieuw en motivatie enzo) tweede week redelijk slecht (veel lastige situaties) derde week was nog beetje afkicken, en afgelopen week ging t weer echt heel goed. begin nu t gevoel te krijgen dat ik er echt grip op heb, dat is wel heel fijn. en vanochtend stond de weegschaal op 102.3 dat is 3,2 kilo minder dan 4 weken geleden, dat vind ik heel netjes!
Jawel hoor, alleen hier niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak! Jij sterke vrouw! Vind het ontzettend knap van jou.
Hoi PPP, ben je nou helemaal niet meer op Fok aan het posten?
ik heb een recept voor amerikaanse pretzels dat me nog steeds aanstaart vanuit mn browser... moet een gelegenheid vinden om die dingen te bakken...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! gisteravond iets te veel gedronkenWas gezellig.
Nou ja, vandaag is weer een dag. Eens bedenken wat ik ga koken/bakken; ik heb echt een onbedwingbare baklust
XM, veel plezier met het festijn!
fooootoooos!!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaan jullie nu met een feestmuts op naast elkaar op een klapstoeltje zitten die in een kring staan in de woonkamer tot er gasten komen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een sportiviteit weer!
2x grote pan b-kool gemaakt en een heerlijk uitziende carrot cake! Huis is aan de kant, plee schoon, vaatwasser draait laatste restje. Let the partyyy begin.
Da's altijd zo'n ongemakkelijk moment, jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:01 schreef neen het volgende:
Gaan jullie nu met een feestmuts op naast elkaar op een klapstoeltje zitten die in een kring staan in de woonkamer tot er gasten komen?
Marktingplan is al ingeleverd, ik moet nu een acquisitieplan makenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan het best Syrena! Ik had een 8, dus jij moet minstens hetzelfde halen![]()
Ja ik werd even gek van die bos. Maar een keer onder de douche en het is weer terug, dus. Jouw haar lijkt me leuker als het langer is juist!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:11 schreef neen het volgende:
Gesteilddat is toch zonde!
Ik heb nu zin om m'n haar te millimeterendat is makkelijk
steil?? das zonde!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat heb je ermee gedaan dan Cali? Ik heb gisteren uit verveling mijn haar maar gesteild. En nu regent het
Aknynke, is het nu weer goed tussen jou en de duutser?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:15 schreef AKnynke het volgende:
lijstje:
O1: 2 beschuitjes met roomboter en extra pure hagelslag
S: 5 km. hardlopen in 33 minuten, rondje buikspieroefeningen
T: banaan
O2: 80 gram muesli met yoghurt
L: restje zelfgemaakte pizza
D: geen idee
T: feestje, dus wijntjes en biertjes en misschien nog andere alcohol.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel danst momenteel op Rammstein door de woonkamer, en ik zit te fok!ken met 2 katten naast me.
Sorry voor de deceptie.
het voelt voor ons allebei weer heel goed. Of het helemaal goed is weet ik niet precies. Ik weet wel dat ik hem enorm mis.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Aknynke, is het nu weer goed tussen jou en de duutser?
Ja, maarja millimeteren is zo makkelijk. Als je gek wordt van die bos moet je dat gewoon doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja ik werd even gek van die bos. Maar een keer onder de douche en het is weer terug, dus. Jouw haar lijkt me leuker als het langer is juist!
Wat, ook millimeteren? Daar denk ik wel eens aan als ik weer zo'n rasta sliert in mijn nek heb zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:21 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, maarja millimeteren is zo makkelijk. Als je gek wordt van die bos moet je dat gewoon doen
Gaat goed Kwak!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wat, ook millimeteren? Daar denk ik wel eens aan als ik weer zo'n rasta sliert in mijn nek heb zitten
Ook heterodames kunnen zo zitten hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee!. Je moet je haar niet milimeteren!
Ik zou er misschien goed aan doen het wél te doen, dan zou ik niet altijd horen: 'goh, jij lesbisch? dat had ik nooit verwacht!'. Maar volgens mij schuilt mijn lesbisch-zijn in andere trekjes. De manier waarop ik loop en zit bijvoorbeeld
. Ik betrap me er heel vaak op dat ik net zo zit als Ellen DeGeneres in haar talkshow. En dat vind ik echt een hele potterige manier van zitten (zo met je been overdwars op het andere been, voet op je knie)
.
he bah! Maar, tis vast de telefoonlijn die er uit ligt, iedereen zal iedereen op dit moment wel proberen te bereiken. Maar, ik kan me voorstellen dat je het lastig vind!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boeee. Aardbeving in Chili en ik dacht aanvankelijk dat het 'meeviel', maar nu krijgt mn zus mn familie niet te pakken![]()
Er ligt van alles plat en er zijn doden gevallen enzo, en huizen ingestort
Ja ik heb een nieuwsbericht gezien waarin stond dat de telefoonlijnen veelal kaduuk zijn... Nouja, nu maar af en toe blijven bellen en facebook berichtjes sturen en zo. Meer kunnen we nu toch niet doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
he bah! Maar, tis vast de telefoonlijn die er uit ligt, iedereen zal iedereen op dit moment wel proberen te bereiken. Maar, ik kan me voorstellen dat je het lastig vind!
ik zat altijd zo omdat mn benen te dik waren om ze op de vrouwelijke manier te kunnen kruisen... kan dat nog steeds niet zo heel goed...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee!. Je moet je haar niet milimeteren!
Ik zou er misschien goed aan doen het wél te doen, dan zou ik niet altijd horen: 'goh, jij lesbisch? dat had ik nooit verwacht!'. Maar volgens mij schuilt mijn lesbisch-zijn in andere trekjes. De manier waarop ik loop en zit bijvoorbeeld
. Ik betrap me er heel vaak op dat ik net zo zit als Ellen DeGeneres in haar talkshow. En dat vind ik echt een hele potterige manier van zitten (zo met je been overdwars op het andere been, voet op je knie)
.
Op meisjes vallen is op zich best leuk hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mij ook niet. Met kort haar werd mij weleens gevraagd of ik op meisjes viel ook.![]()
Nu gebeurt me dat niet meer.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op meisjes vallen is op zich best leuk hoor.
Als het zelf meisjes waren, zou je er inderdaad inog iets positiefs uit kunnen destilleren...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op meisjes vallen is op zich best leuk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 27-02-2010 17:11:26 ]Niet meer actief op Fok!
Het is Marks beurtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:00 schreef neen het volgende:
Jeetje Viking, je mag je afwas wel eens doen.
Jaja, beetje grootquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:07 schreef Chicolate het volgende:
Ben ik de enige die moet scrollen binnen de spoiler om ook maar iets van de foto te zien en dat heel erg irritant vind?De taart (dat is het zo te zien?) is nooit geheel te zien enzo. Of kunnen jullie de foto op een of andere manier buiten de spoiler zien? Zo ja, leer het mij
.
Hij ziet er wel lekker uit Vik!
Bij mij resized hij automatisch, net als de rest van de plaatjes op Fok!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:07 schreef Chicolate het volgende:
Ben ik de enige die moet scrollen binnen de spoiler om ook maar iets van de foto te zien en dat heel erg irritant vind?De taart (dat is het zo te zien?) is nooit geheel te zien enzo. Of kunnen jullie de foto op een of andere manier buiten de spoiler zien? Zo ja, leer het mij
.
Hij ziet er wel lekker uit Vik!
Bij mij is ie 1600x1200 pixels. Dat is breder dan het forum zelf en langer dan mijn beeldscherm. De afwas was mij dus nog niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:10 schreef neen het volgende:
[..]
Bij mij resized hij automatisch, net als de rest van de plaatjes op Fok!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Speciaal voor Chico heb ik het plaatje verkleind.
Layouts?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij mij is ie 1600x1200 pixels. Dat is breder dan het forum zelf en langer dan mijn beeldscherm. De afwas was mij dus nog niet eens opgevallen. Welke layout gebruik jij?
true blood is tof omdat t in the deep south zich afspeelt, er lekkere mannen in zitten, en t niet zo kwelerig tienergestaar is als die films die nu zo hip zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Kwak, is dat True Blood wat? Wel een enorme vampierenhype tegenwoordig zeg!
Hey, een mede-Truebie in wording, het wordt alleen maar leuker/spannender..ik moet helaas wachten op S3quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
true blood is tof omdat t in the deep south zich afspeelt, er lekkere mannen in zitten, en t niet zo kwelerig tienergestaar is als die films die nu zo hip zijn.
de sookie stackhouse boeken waar ze op gebaseerd zijn bestaan ook al best wel lang.
heb nu 1 afl. gezien en ik vond het echt heel leuk.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dat was ik dus niet van plan.
Och, toch pas les 6 dus die moeten we beide wel kunnen maar ik denk dat we maar gewoon een rondje gaan lopen en dan wel zien. Hij loopt alleen altijd zo langzaamquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo ook alweer gegeten. Was erg lekker en ik zit vol nu.
Neen, ga je gewoon joggen met je pa of samen evy'en? (Dat laatste lijkt me minder... handig?)
Ja, was leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef Vivi het volgende:
Oei Mariaatje, wat een schrik voor jouIk hoop dat alles goed is, het moet!
Hoge Thee met de Puppels en aspirantpuppel was erg gezellie, btw.
Niks? Ook niet ergens anders?quote:
Hahaha, aspirantpuppelquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:17 schreef Vivi het volgende:
Oei Mariaatje, wat een schrik voor jouIk hoop dat alles goed is, het moet!
Hoge Thee met de Puppels en aspirantpuppel was erg gezellie, btw.
Niks examenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, aspirantpuppel. Wanneer moet ze het examen afleggen?
.
Leuk dat je even langskomt trouwens.
Dat lijkt me het belangrijkste, of in ieder geval heel belangrijk, dus dat is fijn om te horen! Je kunt verder toch niet voorspellen hoe het allemaal gaat lopen, maar als het goed voelt en je hebt allebei de wil/behoefte om nog samen te zijn, is er genoeg reden om optimistisch te zijn, of zie ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het voelt voor ons allebei weer heel goed. Of het helemaal goed is weet ik niet precies. Ik weet wel dat ik hem enorm mis.
Wat het nog moeilijker maakt is dat m'n huisgenoot net een nieuw vriendinnejte heeft, en die heel vaak ziet enzo, en heel verliefderig doet...Op zulke momenten wil ik m'n duutser ook bij me hebben en knuffelen enzo.
Gelukkig ga ik donderdag al weer daar heen!
Dat gaat vanzelf. Of nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee? Hoe moet je dan ooit toetreden tot de wondere puppelwereld?.
Wat mij betreft is er genoeg reden om optimistisch te zijn. Het is net alsof ik weer pas verliefd ben ofzo. En als ik naar de Duutser kijk, denk ik dat het precies hetzelfde is. En donderdag is al heel snel!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me het belangrijkste, of in ieder geval heel belangrijk, dus dat is fijn om te horen! Je kunt verder toch niet voorspellen hoe het allemaal gaat lopen, maar als het goed voelt en je hebt allebei de wil/behoefte om nog samen te zijn, is er genoeg reden om optimistisch te zijn, of zie ik dat verkeerd?
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je hem nu extra mist, fijn dat je donderdag weer die kant op gaat
Hihi, ik las pornoquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ik ben zo suf. Kopje thee drinken met de twee promo-oreokoekjes erbij.
Maar stiekem ook helemaal geen zin om naar buiten te gaan.
Morgen naar mama met grote broer.
Fijn dat je in ieder geval wat van een deel van je familie hebt gehoord. Ik hoop dat de missende familieleden ook snel boven water komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een lieve berichtjes!![]()
Update van het front: mixed feelings. Mn mams + vriend + mn zus waren langs en we hebben via facebook nieuws gehad van mn oom, zijn vrouw en mn neefMet hen en hun gezin gaat het wel goed, ze hebben alleen niks van mn oma en tantes gehoord... Dus dat blijft afwachten.
En mn Nederlandse oma ligt weer in het ziekenhuis, met waarschijnlijk een cyste waaraan ze niks gaan doen omdat ze ademproblemen heeft... Mn mams vertelde me met waterige ogen dat het nu in principe met een griepje gedaan kan zijn, en zei dat ik misschien maar moest kijken of ik binnenkort tijd had om even langs te gaan... Aah![]()
En nu ben ik moe. </zeik ende mekker>
Leuk dat de puppeldag geslaagd was!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er genoeg reden om optimistisch te zijn. Het is net alsof ik weer pas verliefd ben ofzo. En als ik naar de Duutser kijk, denk ik dat het precies hetzelfde is. En donderdag is al heel snel!
Okay, ik ga naar m'n feestje. Fijne avond allemaal!
Hoezo kun je niet naar buiten als het regent dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 09:26 schreef neen het volgende:koffie
Maarja het regent wel he dus ik kan niet naar buiten
Dan word ik nat.quote:Op zondag 28 februari 2010 09:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet naar buiten als het regent dan?
Ooohooohooquote:Op zondag 28 februari 2010 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan smelt je, want je bent van suiker.
quote:Op zondag 28 februari 2010 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:voor Nynke!
Maria; is er al wat meer nieuws? Wat een rotsituatie. Ook
![]()
voor jou!
Verjaardag gister was gezellig! Taart gehad, wijn, toastjes. Maar dat mag op o.a. je eigen verjaardag vind ik.
en ze is de 7e van maart jarig, maar vierde het misschien nu?quote:Op zondag 28 februari 2010 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
voor Nynke!
Maria; is er al wat meer nieuws? Wat een rotsituatie. Ook
![]()
voor jou!
Verjaardag gister was gezellig! Taart gehad, wijn, toastjes. Maar dat mag op o.a. je eigen verjaardag vind ik.
O dat zou kunnen. En o.a. duidt er dus al op dat het niet per se je eigen verjaardag hoeft te zijnquote:Op zondag 28 februari 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ze is de 7e van maart jarig, maar vierde het misschien nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
whehe, dat moet je hem vragenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk dat er trouwens weinig mensen zijn die veel échte vrienden hebben! Veel mensen die zeggen dat ze zoveel vrienden hebben, hebben in de praktijk alleen maar kennissen...
En de vrienden van MrdeWolf? Bovendien, misschien zeg ik dan iets heel stoms want ik weet niet veel van trouwen enzoKun je niet gewoon iets leuks gaan doen met een groepje, including da Mr? Ik weet dat dat niet traditioneel is, maar het gaat erom dat jullie het allebei leuk hebben en ik weet niet, maar hij lijkt me ook niet het type voor een stripclub
Zo, even bijgelezen en:quote:
exact dat!quote:Op zondag 28 februari 2010 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo, even bijgelezen en:
Same here.
Zat nog te denken, zal ik kroegje afhuren voor mn verjaardag. Maar dan sta ik daar met 5 man ofzo. Ook zo treurig.
het gaat me niet om dat feest, dat boeit me geen flikker, meer het idee dat ik er enorm verdrietig van word om gewoon geen groep mensen te hebben om dingen mee te delen...quote:Op zondag 28 februari 2010 12:16 schreef sigme het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een vrijgezellinnenfeest moeten hebben? Namaak van namaak van nep gedoe.
Dat wel jaquote:Op zondag 28 februari 2010 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
exact dat!! zat al zo van 'boh, dan zeg ik tegen mensen : ik vier het in Samson, kom maar biertje drinken, eerste rondje is van mij' ofzo
wordt goedkoop rondje
quote:Op zondag 28 februari 2010 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar Vik, en Mark dan? Of is dat geen vriend maar meer een levenspartner![]()
Als ik Kwak en Merel (volgens mij?) hoor praten over vriendengroepjes, dan hebben ze het echt over iets waar ik me totaal niets bij kan voorstellen. Ik ken dat gewoon niet.quote:Nee srsly, er zijn volgens mij weinig mensen die, naast een eventuele loverrrr, meerdere échte vrienden hebben, die voor je door het vuur gaan, etc.
en dan is 't ook nog malt, want men moet nog naar huis rijdenquote:Op zondag 28 februari 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Ik zie dan echt zo'n kroeg voor me, helemaal leeg en in zo'n hoekje 5 mensen op een barkruk die somber in hun glas bier kijken. Meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |