Like duh.quote:
Nou, niet op de SP in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Like duh.
Weet iemand waar ik de campagneslogans van de verschillende partijen kan vinden? Ik moet van iemand raden op welke partij zij stemt en ze zegt dat ze op de partij met de beste slogan stemt.
Ik ga waarschijnlijk wel VVD stemmen. Sorry Vikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina... moeilijk!! En hou dat 'vriendschap ding' vast.. Of er wat van komt is van latere zorg..
Sterkte hoor.
Alle stemwijzers geven D66 en VVD aan... en nu?
Syrena... lekker warm douchen (stoom), paracetamol en dan toch onder de warme dekens?
CAMBUUUUURRRRRRquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:22 schreef neen het volgende:
Ik luister nu voetbal op de radio2e helft naar iemand anders om samen te luisteren
en "we"
staan voor
![]()
![]()
Oke, dus 8 broodjes gehad, 2 eitjes, pizza, 3 koffie, glas vruchtensap. Daar zal vanavond nog wat bier bij komen
Woensdag zijn de lokale verkiezingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Is er al een stemwijzer voor de komende landelijke verkiezing, dan?
Als ik veel geld had zou ik ook op de VVD stemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel VVD stemmen. Sorry Vik![]()
Ik heb niet veel geldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik veel geld had zou ik ook op de VVD stemmen.
Weet ik, maar daar ben ik niet in geïnteresseerd, omdat die voor mijn gemeente pas in oktober of november zijn ofzo. Landelijk ben ik er nog niet over uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woensdag zijn de lokale verkiezingen.
Die stemt geen VVDquote:
quote:
Volgens die test zou ik me het meest thuis voelen bij D66, VVD én Groenlinksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
VVD dan maar
Nee maar bij www.partijenwijzer.nl daar wordt de helft van de vragen door religie bepaad
En in heel veel landen worden straffen gegeven op basis van geloof... dat is pas erg
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Albert heeft nog 15 minuten voor de bezorging voor ALLE verjaardagstroep... ik weet het niet, heb zo'n onderbuik-gevoel dat ze niet komen![]()
![]()
Ieks!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, heb bevestiging.. maar als ze niet komen, heb ik wel een probleem morgen. Ik moet vanavond nog bakken en koken!!
De Nationale Democratische Partij? Heb je die van Suriname ingevuld ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:49 schreef shinydiscoball het volgende:
Pvda en Nationale democratische partij hier.
Duvel wordt ook lichtelijk nerveux nuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieks!![]()
Nouja, komt allemaal goed! Zen! Happy thoughts!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Je deze kunnen proberen! http://gemeente.kieskompas.nl/quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
w00t voor Albert!![]()
En smooch voor Ewelina![]()
Minder van de vaccinatie-bluh!
Wij hebben nu ipv een nieuwe dvd-speler een PS3Nouja, kan ik iig mijn Supernatural verslaving weer stillen
![]()
En ik weet echt niet wat ik moet stemmen... En Alkmaar heeft geen stemwijzerGrom. En ik heb helemaal geen tijd om uit te zoeken waar ze allemaal voor staan
Oh damnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dus. Ik draag meer rokjes en jurkjes dan broeken.
Hoe het nu gaat? Redelijk. Ik leef nogMaar het blijft gewoon kut. Gisteravond hebben we afspraken gemaakt over wanneer hij zijn spullen komt ophalen en de verdeling van eea
Zullen we samen iets opzetten? Twee vakidioten geïnteresseerd in ouwe zooiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net bijna gestikt in een chipje. M'n verdiende loon hè..
Lady, trek je nou niets aan van wat anderen vinden wat je moet doen. Samen met je vriend een keuze maken, daar gaat het om. Maar ik begrijp je wel heel goed, ik ben ook totaal niet ambitieus en zal hier in het noorden waarschijnlijk sowieso geen baan kunnen vinden.
Oh hoera! Dank je wel!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je deze kunnen proberen! http://gemeente.kieskompas.nl/
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh hoera! Dank je wel!![]()
Milady:Met zo'n slogan zou ik ECHT wel voor jullie kiezen als ik een stel vakidioten zocht!!
En dan bellen: "JOAH HOI! IK HEB OUWE MEUK, SAAIN HULLIE GEINTERESSEERD!? Behehehe. *gnorf*"
Ik ook! "De Fossielen"quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh hoera! Dank je wel!![]()
Milady:Met zo'n slogan zou ik ECHT wel voor jullie kiezen als ik een stel vakidioten zocht!!
En dan bellen: "JOAH HOI! IK HEB OUWE MEUK, SAAIN HULLIE GEINTERESSEERD!? Behehehe. *gnorf*"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |