abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:01:19 #126
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78513966
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:57 schreef Goodbye het volgende:

Vanmiddag high tea
Dat vind ik altijd zo leuk en gezellig! Veel plezier! met wie ga je high tea-en?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:03:02 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78513996
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Hellowww!

Ik ga zo naar de kapper,daarna wielrennen met een jongen van de sportschool, dan thee drinken met vriendinnetje, dan opruimen/boodschappen doen en morgen taarten bakken (ik kan alleen niet zo goed bakken en heb ook niet zo een hele goede oven, dus duim en bid dat het goed gaat )

Sigme wat een actieve dag heb jij weer zeg!
Bak een kwarktaart Daar heb je geen oven voor nodig.

En jij bent ook altijd superactief hoor!
Niet meer actief op Fok!
pi_78514011
Wat is iedereen sportief vanochtend! Ik heb gisteren al mijn verplichte rondje bos gedaan, dus ik klim straks maar eens op de crosstrainer met een domme serie.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:04:07 #129
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78514018
oh, ik zag voor het eerst resultaat van m'n nieuwe regime vandaag! een halve kilo eraf! Nog maar 9,5 te gaan..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78514064
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo leuk en gezellig! Veel plezier! met wie ga je high tea-en?
Ja, ik heb er zin in! Zit in Utrecht, dus als het een aanrader is hoor je het wel Ik ga met Co, Greys en Viev.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78514138
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik heb er zin in! Zit in Utrecht, dus als het een aanrader is hoor je het wel Ik ga met Co, Greys en Viev.
Leuk! Veel plezier, ik ga zo ook richting Utrecht
pi_78514147
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:10 schreef P.F het volgende:

[..]

Leuk! Veel plezier, ik ga zo ook richting Utrecht
Jij hebt je parteh hè? Veel plezier Is het wel overdekt??
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:10:56 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78514148
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat leuk! Veel plezier

* uniekhoorn eet een volkorenboterham met osseworst, tomaat, komkommer en peper
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78514173
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jij hebt je parteh hè? Veel plezier Is het wel overdekt??
Hmmmmm ja ik hoop het! Heb ook geen idee wat ik aan moet
pi_78514186
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:12 schreef P.F het volgende:

[..]

Hmmmmm ja ik hoop het! Heb ook geen idee wat ik aan moet
Lastig als je niet weet of het buiten of binnen is Het is echt rotweer
pi_78514702
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 10:56 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik ook al zo raar, dat toen ik die lijst zag van procenten er hele andere partijen boven kwamen. Toen had ik ineens de meeste overeenkomsten met 'De Vrije Tegenpartij'
Zal ik mijn stem geven aan F.Jacobse of aan Tedje van Es?

Tedjeeeeeeeeeeeeee
Kwak
pi_78514822
ik heb een ultiem lui weekend... mn huisje is al aan kant, werd wakker gebeld door mn tante anders had ik nu ws. nog liggen slapen

en ik hoef helemaal NIKS van mezelf, behalve beetje ged***l**d* films kijken en stieg larsson lezen. volgende week weer druk genoeg met werk en bestuurstaken (oh wacht, misshcien moet ik daar dit weekend overdga nog wel wat aan doen, nou ja... enniewee)

Phaidra, wat naar voor je nichtje (en jou) buikgriep is zó besmettlijk, maak alsjeblieft wel schoomn met handschoenen aan als je niet ziek wilt worden, en eigenlijk moet je even met een chloor/desinfecterend doekje over alle deurkrukken, telefoon, toetsenbord, afstandsbediening enzo.
klinkt heel overdreven maar anders ben je ws. sowieso de sjaak komende week...
al hoop ik natuurlijk dat je ene fantastische weerstand hebt
Kwak
pi_78514836
Slankies!

Hoe is het hier?
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:51:14 #139
236335 neen
schone schijn
pi_78515037
tvp
het lijkt niet wat het is
pi_78515039
PPPPPPPPPPP!
Kwak
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:53:01 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78515080
P to da PP! Hoe is het?
Hier gaat het geloof ik wel op rolletjes hoor!

Nynke wat goed!

En GeeBee, veel plezier! En doe ze de smooches van moi!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:58:20 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78515206
Wat een sportiviteit weer!

2x grote pan b-kool gemaakt en een heerlijk uitziende carrot cake! Huis is aan de kant, plee schoon, vaatwasser draait laatste restje. Let the partyyy begin .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78515209
Met mij ook goed! Ben sinds ik hier gestopt ben met posten 1 pondje aangekomen, maar dat is er zo weer af . Voel me verder prima.

Hoe is het met je afvalprogramma Kwak? Daar zou je in januari mee beginnen geloof ik?
pi_78515255
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 11:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Met mij ook goed! Ben sinds ik hier gestopt ben met posten 1 pondje aangekomen, maar dat is er zo weer af . Voel me verder prima.

Hoe is het met je afvalprogramma Kwak? Daar zou je in januari mee beginnen geloof ik?
ja het gaat goed! ben nu vier weken bezig. eerste week ging heel goed (want nieuw en motivatie enzo) tweede week redelijk slecht (veel lastige situaties) derde week was nog beetje afkicken, en afgelopen week ging t weer echt heel goed. begin nu t gevoel te krijgen dat ik er echt grip op heb, dat is wel heel fijn. en vanochtend stond de weegschaal op 102.3 dat is 3,2 kilo minder dan 4 weken geleden, dat vind ik heel netjes!
Kwak
pi_78515402
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja het gaat goed! ben nu vier weken bezig. eerste week ging heel goed (want nieuw en motivatie enzo) tweede week redelijk slecht (veel lastige situaties) derde week was nog beetje afkicken, en afgelopen week ging t weer echt heel goed. begin nu t gevoel te krijgen dat ik er echt grip op heb, dat is wel heel fijn. en vanochtend stond de weegschaal op 102.3 dat is 3,2 kilo minder dan 4 weken geleden, dat vind ik heel netjes!
Wat goed! Lastige situaties moet je gewoon allemaal een keer gehad hebben, dan leer je vanzelf hoe er mee om te gaan. Hopelijk is dit een goede oplossing voor je!
pi_78515550
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Goed zo!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 12:17:52 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78515641
Kwak! Jij sterke vrouw! Vind het ontzettend knap van jou.

Hoi PPP, ben je nou helemaal niet meer op Fok aan het posten?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78515707
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak! Jij sterke vrouw! Vind het ontzettend knap van jou.

Hoi PPP, ben je nou helemaal niet meer op Fok aan het posten?
Jawel hoor, alleen hier niet meer . Wel wat minder dan eerst, heb het erg druk met studie/werk.
pi_78516001
Mogge! gisteravond iets te veel gedronken Was gezellig.

Nou ja, vandaag is weer een dag. Eens bedenken wat ik ga koken/bakken; ik heb echt een onbedwingbare baklust

XM, veel plezier met het festijn!
pi_78516144
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! gisteravond iets te veel gedronken Was gezellig.

Nou ja, vandaag is weer een dag. Eens bedenken wat ik ga koken/bakken; ik heb echt een onbedwingbare baklust

XM, veel plezier met het festijn!
ik heb een recept voor amerikaanse pretzels dat me nog steeds aanstaart vanuit mn browser... moet een gelegenheid vinden om die dingen te bakken...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')