Dat vind ik altijd zo leuk en gezellig! Veel plezier! met wie ga je high tea-en?quote:
Bak een kwarktaartquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:00 schreef _Calimero_ het volgende:
Hellowww!
Ik ga zo naar de kapper,daarna wielrennen met een jongen van de sportschool, dan thee drinken met vriendinnetje, dan opruimen/boodschappen doen en morgen taarten bakken(ik kan alleen niet zo goed bakken en heb ook niet zo een hele goede oven, dus duim en bid dat het goed gaat
)
Sigme wat een actieve dag heb jij weer zeg!
Ja, ik heb er zin in! Zit in Utrecht, dus als het een aanrader is hoor je het welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:01 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo leuk en gezellig! Veel plezier! met wie ga je high tea-en?
Leuk! Veel plezier, ik ga zo ook richting Utrechtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zin in! Zit in Utrecht, dus als het een aanrader is hoor je het welIk ga met Co, Greys en Viev.
Jij hebt je parteh hè? Veel plezierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier, ik ga zo ook richting Utrecht
Wat leuk! Veel plezierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zin in! Zit in Utrecht, dus als het een aanrader is hoor je het welIk ga met Co, Greys en Viev.
Hmmmmm ja ik hoop het! Heb ook geen idee wat ik aan moetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij hebt je parteh hè? Veel plezierIs het wel overdekt??
Lastig als je niet weet of het buiten of binnen isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmmmm ja ik hoop het! Heb ook geen idee wat ik aan moet
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook al zo raar, dat toen ik die lijst zag van procenten er hele andere partijen boven kwamen. Toen had ik ineens de meeste overeenkomsten met 'De Vrije Tegenpartij'![]()
Zal ik mijn stem geven aan F.Jacobse of aan Tedje van Es?
ja het gaat goed! ben nu vier weken bezig. eerste week ging heel goed (want nieuw en motivatie enzo) tweede week redelijk slecht (veel lastige situaties) derde week was nog beetje afkicken, en afgelopen week ging t weer echt heel goed. begin nu t gevoel te krijgen dat ik er echt grip op heb, dat is wel heel fijn. en vanochtend stond de weegschaal op 102.3 dat is 3,2 kilo minder dan 4 weken geleden, dat vind ik heel netjes!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Met mij ook goed! Ben sinds ik hier gestopt ben met posten 1 pondje aangekomen, maar dat is er zo weer af. Voel me verder prima.
Hoe is het met je afvalprogramma Kwak? Daar zou je in januari mee beginnen geloof ik?
Wat goed! Lastige situaties moet je gewoon allemaal een keer gehad hebben, dan leer je vanzelf hoe er mee om te gaan. Hopelijk is dit een goede oplossing voor je!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja het gaat goed! ben nu vier weken bezig. eerste week ging heel goed (want nieuw en motivatie enzo) tweede week redelijk slecht (veel lastige situaties) derde week was nog beetje afkicken, en afgelopen week ging t weer echt heel goed. begin nu t gevoel te krijgen dat ik er echt grip op heb, dat is wel heel fijn. en vanochtend stond de weegschaal op 102.3 dat is 3,2 kilo minder dan 4 weken geleden, dat vind ik heel netjes!
Goed zo!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja het gaat goed! ben nu vier weken bezig. eerste week ging heel goed (want nieuw en motivatie enzo) tweede week redelijk slecht (veel lastige situaties) derde week was nog beetje afkicken, en afgelopen week ging t weer echt heel goed. begin nu t gevoel te krijgen dat ik er echt grip op heb, dat is wel heel fijn. en vanochtend stond de weegschaal op 102.3 dat is 3,2 kilo minder dan 4 weken geleden, dat vind ik heel netjes!
Jawel hoor, alleen hier niet meerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak! Jij sterke vrouw! Vind het ontzettend knap van jou.
Hoi PPP, ben je nou helemaal niet meer op Fok aan het posten?
ik heb een recept voor amerikaanse pretzels dat me nog steeds aanstaart vanuit mn browser... moet een gelegenheid vinden om die dingen te bakken...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:30 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! gisteravond iets te veel gedronkenWas gezellig.
Nou ja, vandaag is weer een dag. Eens bedenken wat ik ga koken/bakken; ik heb echt een onbedwingbare baklust
XM, veel plezier met het festijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |