quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, snel, editten voor Viking komt!
Uit onverwachte hoek.quote:
Ik heb niet veel jurken met stippen, maar ik draag wel bijna altijd jurkjes of rokjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:47 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Als je ook van jurken met stippen houdt, zeker!
En ja het is heel lastig in de bieb, mijn vader moest ook altijd de sleutel voor de wc halen bij de balie als we net binnen waren, omdat ik het bijna in mijn broek deed. Sorry voor dezelfde informatie
Hahaha! Ik probeer ook altijd te ninja editten maar ze ziet het bijna altijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, snel, editten voor Viking komt!
Ik snap niks van dat snowboarden, maar ik zit wel steeds tegen m'n TV te gillen dat ze sneller moetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uit onverwachte hoek..
Merel, ja we kijken zeker! M'n vriend gaat altijd dichtbij de tv staan als 'ie iets spannend vindt, hij kruipt er bijna in..
Ik heb mod-editsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hahaha! Ik probeer ook altijd te ninja editten maar ze ziet het bijna altijd
Volgens mij heb je daarmee ook de essentie wel te pakken ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat snowboarden, maar ik zit wel steeds tegen m'n TV te gillen dat ze sneller moet
Enjoyquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg geliefde mede-dromers met geniale plannen, ik ga nu een film kijken dus ben a-to-da-fk!
Ja tegelijk, superonhandig!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, de ploegenachtervolging is ook vandaag hè?
Ik ga ook even snowboarden kijken!
Yep, tussen het schaatsen door laten ze het snowboarden zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, de ploegenachtervolging is ook vandaag hè?
Ik ga ook even snowboarden kijken!
Dat je alles en iedereen kunt editten of posts kunt blokkeren, zodat een user ze niet meer kan edittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Misschien domme vraag maar wat houdt dat in eigenlijk?
Straks komt het WKquote:
Oooh ok. Nice!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat je alles en iedereen kunt editten of posts kunt blokkeren, zodat een user ze niet meer kan editten
quote:
Ik vond het ook altijd vreselijk maar nu vind ik het toch wel leuk.quote:
Ik ben fijn geknepen door m'n vriend en hij heeft 't niet eens door.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Merel het volgende:
Ik heb keelpijn van het gillen voor de TV. En ik zit alleen thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |