Jaja, beetje grootquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:07 schreef Chicolate het volgende:
Ben ik de enige die moet scrollen binnen de spoiler om ook maar iets van de foto te zien en dat heel erg irritant vind?De taart (dat is het zo te zien?) is nooit geheel te zien enzo. Of kunnen jullie de foto op een of andere manier buiten de spoiler zien? Zo ja, leer het mij
.
Hij ziet er wel lekker uit Vik!
Bij mij resized hij automatisch, net als de rest van de plaatjes op Fok!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:07 schreef Chicolate het volgende:
Ben ik de enige die moet scrollen binnen de spoiler om ook maar iets van de foto te zien en dat heel erg irritant vind?De taart (dat is het zo te zien?) is nooit geheel te zien enzo. Of kunnen jullie de foto op een of andere manier buiten de spoiler zien? Zo ja, leer het mij
.
Hij ziet er wel lekker uit Vik!
Bij mij is ie 1600x1200 pixels. Dat is breder dan het forum zelf en langer dan mijn beeldscherm. De afwas was mij dus nog niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:10 schreef neen het volgende:
[..]
Bij mij resized hij automatisch, net als de rest van de plaatjes op Fok!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:12 schreef Viking84 het volgende:
Speciaal voor Chico heb ik het plaatje verkleind.
Layouts?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij mij is ie 1600x1200 pixels. Dat is breder dan het forum zelf en langer dan mijn beeldscherm. De afwas was mij dus nog niet eens opgevallen. Welke layout gebruik jij?
true blood is tof omdat t in the deep south zich afspeelt, er lekkere mannen in zitten, en t niet zo kwelerig tienergestaar is als die films die nu zo hip zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Kwak, is dat True Blood wat? Wel een enorme vampierenhype tegenwoordig zeg!
Hey, een mede-Truebie in wording, het wordt alleen maar leuker/spannender..ik moet helaas wachten op S3quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
true blood is tof omdat t in the deep south zich afspeelt, er lekkere mannen in zitten, en t niet zo kwelerig tienergestaar is als die films die nu zo hip zijn.
de sookie stackhouse boeken waar ze op gebaseerd zijn bestaan ook al best wel lang.
heb nu 1 afl. gezien en ik vond het echt heel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |