Maar Lennart als je hem pre ordered dan krijg je een extra skate park erbij!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef lkb9000 het volgende:
Het wordt wel weer een beetje een ongeinspireerd vervolg, maar dat maakt niet uit want 1 en 2 heb ik ook met plezier uitgespeeld
Ik wacht dit keer wel even tot ie iets goedkoper is, haal hem 2 maanden na de release wel voor 20pond bij zavvi.co.uk ofzo
Of ik bespaar 40euro en koop dat stomme skateparkje er wel los bij laterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Maar Lennart als je hem pre ordered dan krijg je een extra skate park erbij!
Ik hoop dat deel 3 de zure nasmaak van deel 2 weg weet te spoelen wat een bugfest was dat zeg.
ja online was het echt niet te doen. wat dat betreft ben ik blij dat ik meteen vanaf het begin die online achievements had gehaald, want daarna was het een en al glitchen en kon je nooit meer winnen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Maar Lennart als je hem pre ordered dan krijg je een extra skate park erbij!
Ik hoop dat deel 3 de zure nasmaak van deel 2 weg weet te spoelen wat een bugfest was dat zeg.
ik zat daar ook over te denken. alleen speel ik het steeds minder. ga wel nog ff de maloof money cup pakket kopen. (heb nog 500 points en weet echt niet wat ik ervan moet kopen..)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
Net het filmer pakket gekocht van skate 2
Ik heb m ff gekocht zodat ik een video kan maken voor school. Vond 600punten wel een beetje veel, zoiets hoort gewoon in de game vind ik, helemaal als de game zelf al weinig vernieuwing biedt ten opzichte van deel 1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zat daar ook over te denken. alleen speel ik het steeds minder. ga wel nog ff de maloof money cup pakket kopen. (heb nog 500 points en weet echt niet wat ik ervan moet kopen..)
mwah ik vond het qua vernieuwing wel ok. vond het alleen dom dat je in deel 2 standaard veel minder opties had voor de replays dan in deel 1. drie soorten camera's, en that's it... geen effecten, helemaal niks...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb m ff gekocht zodat ik een video kan maken voor school. Vond 600punten wel een beetje veel, zoiets hoort gewoon in de game vind ik, helemaal als de game zelf al weinig vernieuwing biedt ten opzichte van deel 1
in die create a park trailer wordt trouwens bevestigd dat de camerastijlen uit Filmer Pack van deel 2 standaard in deel 3 zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
mwah ik vond het qua vernieuwing wel ok. vond het alleen dom dat je in deel 2 standaard veel minder opties had voor de replays dan in deel 1. drie soorten camera's, en that's it... geen effecten, helemaal niks...
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:53 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny! We kunnen dan weer toffe filmpjes maken!
YEAH
dan speel je hem in de herfst.. wat is het probleem precies?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik snap niet waarom dit spel altijd uitkomt als het lekker weer is, echt zon spel wat je de herfst doet vergeten.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dan speel je hem in de herfst.. wat is het probleem precies?
ik speel skate 2 nog steeds...
wauw ik vroeg me altijd af hoe het kwam dat jij steeds ruzie had met iedereen in het MW2 topic, maar aangezien je na één reactie al meteen met je kutopmerkingen begint begin ik het nu wel te snappen...quote:Op zondag 28 maart 2010 19:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]Als je het niet wil snappen dan snap je het maar niet.
Skate 3 is veel meer team georienteerd dus mij lijkt het wel cool samen video's te maken en gewoon skaten natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 18:01 schreef Muchachooo het volgende:
ik vraag me af hoe groot die teams kunnen worden.
iemand trouwens zin en tijd om in 3 een teamvid te maken?
Jouw schuld!quote:
Jep dat is Earl (Jason Lee)quote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
Hoor ik nu earl in de demo? van "my name is Earl"
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Cool
Meer van hetzelfde, maar het is echt een stuk moeilijker
Online gedeelte? ik heb heel kort even gespeeld, voelt wel goed aan, physics iets opgeschoond volgens mij.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef RichardRichard het volgende:
Meer mensen last van dat hij vast loop bij het online gedeelte?
Ik bedenk me net dat ik ook een PS3 hebquote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL OOOOK maar ik heb geen gold
Ik had net een 2dagen code ingevoerd en daarmee kan ik wel online spelen maar mag nog niet de demo downloadenIs volgens mij een speciale 48h code, die kreeg je bij de blur beta volgens mij
Ja ik kwam er achter dat die demo gewoon vaak vast loopt bij mij, niet alleen met online.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Online gedeelte? ik heb heel kort even gespeeld, voelt wel goed aan, physics iets opgeschoond volgens mij.
Ja, ook jammer dat ze de full game niet gratis geven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:21 schreef Muchachooo het volgende:
toch jammer dat EA steeds een timer op de demo's zet...
nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ook jammer dat ze de full game niet gratis geven.
Dat heet marketing, daar hebben paar mensen lang over vergadert,maar ik denk als jij met het argument "nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben? " dat ze dat wel ff veranderen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben?
en dan maken ze deze demo ook nog eens exclusive to goldmembers!?
raar hoor...
Ach, het stoort mij niet echt, het demo level is fakking klein en heeft alleen een paar relaxte rail, maar geen lekkere stairs.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben?
en dan maken ze deze demo ook nog eens exclusive to goldmembers!?
raar hoor...
gelukkig dat die mensen daar goed over hebben vergadert, hoef ik me daar geen zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat heet marketing, daar hebben paar mensen lang over vergadert,maar ik denk als jij met het argument "nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben? " dat ze dat wel ff veranderen.
ik snap heus wel waarom ze er een timer opgezet hebben. Mag ik gewoon zeggen dat ik dat jammer vind?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet wat erger is.. Het feit dat Teun een spelfout maakt of dat je werkelijk zo oliedom bent dat je niet snapt waarom er een timer op zit.
dan maak je ff een nieuwe account aan, krijg je een maand gratis goldquote:Op zondag 18 april 2010 18:14 schreef Martin_V het volgende:
ik had zn 2 dagen gold trial.. kan iok em alsnog niet downloaden
Wat zijn dat voor een grappen op Xbox Live!, je betaald toch voor die rotzooi? PSN is echt zo veel relaxter wat dat betreft, en lekker gratis!quote:Op zondag 18 april 2010 18:14 schreef Martin_V het volgende:
ik had zn 2 dagen gold trial.. kan iok em alsnog niet downloaden
Nou had vanmiddag nog even TH Proving ground ofzo iets gedaan en dat zag er teminsten nog redelijk uitquote:
Ik kan nu nog niet oordelen over Skate3. Maar die nieuwe TH is echt een gedrocht.quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou had vanmiddag nog even TH Proving ground ofzo iets gedaan en dat zag er teminsten nog redelijk uit
Kijk, zo zit het spel in elkaar! ik kan met een maat van mij (letterlijk) tot 5 uur 's nachts skate spelen, en het verveeld nooit. Niveau is super hoog en we ownen rails echt heel hard met zo stijlvol mogelijk gaps/rails/whatever uit te voeren.quote:Op zondag 18 april 2010 23:11 schreef KneusTeun het volgende:
Dude fuck graphics diablo,starcraft counterstrike source allemaal games met kut graphics maar toch worden ze nog gespeeld.
Skate heeft gewoon voor het eerst bij een skate game de controls uitgevonden die werken voor dit soort games.
Je kan uren druk zijn met een bepaalde transfer of grind en dergelijke.
Maar als je niet het geduld hebt om de controls meester te worden is TH een goed alternatief.
Hier hoef je alleen maar 1 knopje in te drukken en de magneet van de rail doet zijn werk en je plant een dikke grind.
Het is maar net wat je leuk vind.
Waar haalt iedereen die mensen altijd weg?quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kijk, zo zit het spel in elkaar! ik kan met een maat van mij (letterlijk) tot 5 uur 's nachts skate spelen, en het verveeld nooit.
Tjah, gewoon iemand met zelfde interessesquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen die mensen altijd weg?
Ik heb 4 mensen in me klas die elke keer weer vertellen hoe ze 3 uur lang met 1 trick bezig zijn geweestquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen die mensen altijd weg?
quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb 4 mensen in me klas die elke keer weer vertellen hoe ze 3 uur lang met 1 trick bezig zijn geweest
Laatst hebben we met ze 4 na ons tentamen van 1uur tot 3 uur s'nacht niks anders gedaan dan skate2the shit never gets bored
Zelfde hier, die vriend van mij heeft ook x360 en ik heb PS3. Ik voeg je wel toe binnekort!quote:Op maandag 19 april 2010 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Enige probleem is dat ik de ps3 versie heb.......![]()
Ik dacht dat ik hem voor xbox had besteldDus nu kan ik online echt niks tegen bekenden doen..
quote:Op maandag 19 april 2010 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Enige probleem is dat ik de ps3 versie heb.......![]()
Ik dacht dat ik hem voor xbox had besteldDus nu kan ik online echt niks tegen bekenden doen..
Tjah, het kost ook wel wat meer tijd voordat je weer op je board staat, maar het is wel realistische dan Skate1 en 2. In het echt knal je ook niet bij elke bail op je bek, maar land je soms met 1 voet op je board, moet je ff balans houden, val je voorover. De reacties van het lichaam (met name de benen) zijn echt heel echt gemaakt. Helemaal als je een darkslide maakt en je draait hem niet terug, wat je ziet is precies zoals het in het echt zou gaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:58 schreef lkb9000 het volgende:
Dat vind ik ook onnodig gedoe ja, ik hoop dat t in de complete game ook minder opgedrongen word als in de demo
Hippy-flips? Ik heb hem in Skate1 wel een tijdje lopen oefenen bij het schoolgedeelte (bij parkeerterrein), maar is echt super moeilijk. Hij schijnt ook met 360-flip te kunnen !quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben zo aan het kloten op die flips met board onder de rail en lichaam erboven (varial geloof ik)
Nouja, ik was een heel eind en ik deed 't alleen maar om die dam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
Dat is toch niet meer dan normaal dat je beloond wordt voor het uitspelen van de game?!?!?!?
Ik heb wel eens een 360 flip zo gelandquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:52 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hippy-flips? Ik heb hem in Skate1 wel een tijdje lopen oefenen bij het schoolgedeelte (bij parkeerterrein), maar is echt super moeilijk. Hij schijnt ook met 360-flip te kunnen !
Van mij mogen ze die tonyhawk zooi er helemaal uitgooienquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:14 schreef Phoneutria het volgende:
Ik loop niet echt warm door die trailer, heb skate 2 gekocht om gewoon door 'n stad te kunen skaten maar ik mis het extreme er altijd in, ik wil sneller en hoger.
Zoals die Dam in skate 2, maar dan moet je 't eerst uitspelen.
WTF...
Nou het vette aan skate 2 vind ik dus dat je ook moeite moet doen om op die plank te blijven, bij tony hawk val je pas als je tegen een muur aan springt als het ware.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die tonyhawk zooi er helemaal uitgooien![]()
Hardcore mode
Liever een supersmooth tailslidetje op een bankje dan 1000km/h een helling af
Dat is wel waar ja, dat maakt het nog wel leuk om van zo'n helling af te gaan, maar ik zou het niet per sé missenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:45 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Nou het vette aan skate 2 vind ik dus dat je ook moeite moet doen om op die plank te blijven, bij tony hawk val je pas als je tegen een muur aan springt als het ware.
Ragdolls ftw.
Inderdaad ja, maja zoiets zoek ik dus wel in het spel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, dat maakt het nog wel leuk om van zo'n helling af te gaan, maar ik zou het niet per sé missen
Lijkt me vooral leuk om in de park-editor megaparks te bouwen
Ooit eens 2 filmpjes geupload via PSN, maar verder niks. Had wel het idee om een film te maken met alleen maar mooie stylvolle shit, maar niet echt van gekomen !quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er ook mensen hier die fanatiek film materiaal hebben?
Ik gok dat een maand na de release skate3 wel voor 20-25eu te krijgen is bij zavvi.zo.uk, daar wacht ik opquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef Onufriev het volgende:
Ik kan 60 euro neertellen voor Skate 3, of Skate 2 voor een prikkie kopen en die gaan spelen, wat zal ik doen?
Skate (1) al uitgespeeld...
Ik heb laatst 2 weken terug voor een prikkie skate 2 opgepikt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef Onufriev het volgende:
Ik kan 60 euro neertellen voor Skate 3, of Skate 2 voor een prikkie kopen en die gaan spelen, wat zal ik doen?
Skate (1) al uitgespeeld...
haha die frontflip over die straat is echt awesome.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
http://skatereel.ea.com/members/2/229945313.aspx LOL echt zulke gayshit, de harde tricks wil nog niet echt lukken
haha sweet!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef ForumGek het volgende:
Dit is het enige dat ik tot nu toe heb geupload!
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044.aspx
Die is tof. Ik kan zulke dingen echt niet maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Deze van jou is echt heeeel nice !
http://skatereel.ea.com/members/1/177809744/768354.aspx
Goed ideequote:Op woensdag 21 april 2010 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
Eigenlijk ff een topic openen, met best video's. Dat je een week de tijd hebt om een trick met verplichte blunt bijvoorbeeld te uploaden.
En de week erna een gap met grap ofzo.
Mag gewoon ik skate1 skate 2 of eventueel 3. maakt niks uit. deel 3 is nog niet te krijgen toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Goed ideeMaar ik kan niet meteen meedoen, ik wacht nog even tot skate 3 goedkoop is
Nee dat duurt nog 3 weekjes inderdaad, en nog wel 2 maand voordat ik hem koop denk ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mag gewoon ik skate1 skate 2 of eventueel 3. maakt niks uit. deel 3 is nog niet te krijgen toch?
Je moet spot denk ik vrij laten, zo zul je meer variatie zien, en leer je spots via andere kennen!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog 3 weekjes inderdaad, en nog wel 2 maand voordat ik hem koop denk ik.
We kunnen beginnen met tricks met 1 verplichting in skate 1 of skate 2, of zullen we er ook een spot aan vast binden?
Laten we het eerst hier doen, denk namelijk niet dat het erg druk gaat worden. Als Skate3 uit is zal het weer veel meer gespeeld worden, dus dan is een nieuw topic wel handigquote:Op woensdag 21 april 2010 14:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet spot denk ik vrij laten, zo zul je meer variatie zien, en leer je spots via andere kennen!
Moeten we daarvoor nieuw topic starten?
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
Nou voor eind deze week, zondag een blunt slide? (mooiste grind die er is)
Indeed, nothing bot the truth in that little line of text!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En punten hebben er niks mee te maken, alleen hoe fijn de trick/lijn is
Sweet, mooie gap! fly over grinds zijn tof.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef ForumGek het volgende:
Mijn inbreng !![]()
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044/760776.aspx
360-flip + bluntside fakie out.
Thnks, ik heb alleen niet die edit pack gekocht dus kan niet zulke mooie shots maken. De andere DC heb ik wel en krijg ineens een geniaal idee !quote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sweet, mooie gap! fly over grinds zijn tof.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef ForumGek het volgende:
Mijn inbreng !![]()
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044/760776.aspx
360-flip + bluntside fakie out.
Hmm, ik kijk wel het even aan. Ik denk dat skate2 niet veel gedaan zal worden als ik eenmaal skate3 heb. Ik ga hem trouwens pre-orderen bij amazon denk ik, scheelt een hoop geld, en die 3 dagen dat het duurt kan ik wel afwachten. Je krijgt bij pre-order toch ook een code zodat je blackbox skatepark kan downloaden?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
filmer pack is het wel helemaal waard. die camera's zijn echt sweet. alleen jammer dat de kwaliteit van de skate.reel filmpjes die je kan downloaden zo laag is...
In skate 3 zit het filmer pack sowieso bij, dus niet echt nodig om hem nu nog te kopen voor skate 2.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk wel het even aan. Ik denk dat skate2 niet veel gedaan zal worden als ik eenmaal skate3 heb. Ik ga hem trouwens pre-orderen bij amazon denk ik, scheelt een hoop geld, en die 3 dagen dat het duurt kan ik wel afwachten. Je krijgt bij pre-order toch ook een code zodat je blackbox skatepark kan downloaden?
Trouwens, dit soort "tikjes" aan het einde zijn echt:
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044/760782.aspx
@Ikb9000: Er moet wel iets fout zijn gegaan want in de tussentijd heb ik deze 2 filmpjes gedaan + geupload...![]()
Nee duurt soms echt belachelijk lang.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:39 schreef lkb9000 het volgende:
filmer pack is zeker het geld waard ja
Ik heb bijna een uur geleden een filmpje geupload en hij staat nog steeds niet op m'n reel, denk dat er iets is misgegaan
Hij is er eindelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee duurt soms echt belachelijk lang.
Blunt is gewoon in de lucht je tail pressen.
1 van de triggers inhouden in de lucht, en dan je linker pookje naar voren of naar achteren duwenquote:
Erg vét.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn eerste : http://skatereel.ea.com/members/2/229945313/760810.aspx
Vroeger wel heel veel! maar na een splijting in me knieschijf (mis nu een stuk gestopt)quote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef MPC60 het volgende:
Zitten er hier nog real life skaters tussen? Ik vindt dat ze dat gevoel echt heel goed over gebracht hebben in de game.
je kan dan niet onbeperkt spelen, maar je kan het hele level gebruiken waar je in zit. Maar wel dus gewoon maar voor 20 minuten, en je kan geen "save points" maken, als je valt wordt je daar gedropt waar je het demo level uit ging zeg maar en je hebt de kans op een bug waardoor je door de grond valt en je PS3 vastlooptquote:Op woensdag 21 april 2010 17:19 schreef Onufriev het volgende:
Kan je geen bluntslide doen in skate3? Lukt me niet, en zie m ook niet in die trick guide...
Edit: En lukt die glitch bij jullie dat je onbeperkt kan spelen? Als ik op [start] klik terwijl er nog 2 sec. over zijn en ga snel naar online dinges dan krijg ik alsnog te horen dat de demo over is.
jupquote:Op woensdag 21 april 2010 19:22 schreef ForumGek het volgende:
Volgens mij ligt skatereel er ook uit, alle linkjes zijn dood..
Damn, die is heel nice, rest zijn ook vet, maar beetje over the top, zoals die bij The Wall van kneusteunquote:Op woensdag 21 april 2010 17:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hij is er eindelijk
Had hem eigenlijk in slowmotion moeten doen
http://skatereel.ea.com/members/1/181477287/2059746.aspx
edit: was vergeten dat er nog een flipje in zat
Ahjoquote:Op woensdag 21 april 2010 20:17 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Damn, die is heel nice, rest zijn ook vet, maar beetje over the top, zoals die bij The Wall van kneusteun
Je weet dat je filmpjes kan editen he?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
http://skatereel.ea.com/members/2/229945313/760827.aspx
tweede crappy poging, ik hou het maar bij me eerste
Ryan Sheckler is ook wel koning...quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ahjois alleen een kickflip to blunt die gewoon lang is
Als dat kan kan mijn blunt ook
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:23 schreef ForumGek het volgende:
Mijn allerlaatste (nose)bluntslide met een klein gapje !![]()
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044/760989.aspx
Maar hier in dit filmpje lijkt het dat je gelijk door kan spelen, Of is het gewoon zo gemonteerd?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:22 schreef ForumGek het volgende:
[..]
je kan dan niet onbeperkt spelen, maar je kan het hele level gebruiken waar je in zit. Maar wel dus gewoon maar voor 20 minuten, en je kan geen "save points" maken, als je valt wordt je daar gedropt waar je het demo level uit ging zeg maar en je hebt de kans op een bug waardoor je door de grond valt en je PS3 vastloopt.
het is toch ook de bedoeling dat je te horen krijgt dat je demo over isquote:Op woensdag 21 april 2010 22:09 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Maar hier in dit filmpje lijkt het dat je gelijk door kan spelen, Of is het gewoon zo gemonteerd?
En nog een vraagje, online kom ik wel bij die arena met die stairs bij dat stadion (waar ForumGek ook dat filmpje van heeft gemaakt), maar offline kan dat dus niet zonder die glitch te gebruiken?
Die GAP is ook wel kiele kiele, ben nu al tijdje bezig met 1 set-up. Lukt nog nie, leek zo makkelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 21:23 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ryan Sheckler is ook wel koning...
Mijn allerlaatste (nose)bluntslide met een klein gapje !![]()
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044/760989.aspx
Die was nice. Maar probeer eens meer dingen te doen in 1 filmpje. Oefening baart kunst. Je kan het ongetwijfeld.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
http://skatereel.ea.com/members/2/229945313/760827.aspx
tweede crappy poging, ik hou het maar bij me eerste
Dat lukt zeker wel, maar dit zijn allemaal experimenten, die lines zal ik ook keer online zetten.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die was nice. Maar probeer eens meer dingen te doen in 1 filmpje. Oefening baart kunst. Je kan het ongetwijfeld.
Sorryquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 21 april 2010 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
Nigga. Ik heb toch geen xbox meer. En zit er sterk over te twijfelen om die nog aan te gaan schaffen.
Red Dead Redemption haal ik natuurlijk, als er een xbox komt dan komt het diezelfde dag.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Waarom?
en red dead redemption dan?
ja maar waar is je xbox dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Red Dead Redemption haal ik natuurlijk, als er een xbox komt dan komt het diezelfde dag.
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn xbox is kapot. Ik was bij een vriend geweest met de 360 om te 'lannen'
Toen ik de volgende avond thuis kwam heb ik de tas met xbox buiten laten staan omdat ik iemand tegen kwam voor mijn deur en in gesprek raakte.
We zijn toen in mijn tuin gaan zitten en ik heb de tas toen meegenomen. Toen ze wegging heb ik de tas buiten laten staan.
En het heeft die avond geregend.
Dat is wel kut als die het ook niet meer doet,quote:Op woensdag 21 april 2010 23:15 schreef Edwinuss het volgende:
Harde schijf heb ik nog niet kunnen testen, die heb ik nu wel bij het raam liggen zodat die kan drogen. Geen idee of die gaat werken..
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:09 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn xbox is kapot. Ik was bij een vriend geweest met de 360 om te 'lannen'
Toen ik de volgende avond thuis kwam heb ik de tas met xbox buiten laten staan omdat ik iemand tegen kwam voor mijn deur en in gesprek raakte.
We zijn toen in mijn tuin gaan zitten en ik heb de tas toen meegenomen. Toen ze wegging heb ik de tas buiten laten staan.
En het heeft die avond geregend.
Ja maar in het filmpje kan je gelijk doorspelen nadat je op A hebt gedrukt. Maar als ik dat doe krijg je weer het intro en al die lessen die je kan/moet volgen. Ik wil gewoon zoals in het filmpje op A drukken en dat er weer nieuwe 20 min. komen, maar dat zel wel zo gemonteerd zijn denk ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
het is toch ook de bedoeling dat je te horen krijgt dat je demo over isalleen heb je dan een knopje met Restart Demo (zie filmpje) en daarna heb je opnieuw 20 min en kan je heel de stad door.
die is behoorlijk nice!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:42 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn derde blunt.... http://skatereel.ea.com/members/2/229945313/761070.aspx
Daar doe ik het voor!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:42 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn derde blunt.... http://skatereel.ea.com/members/2/229945313/761070.aspx
Vroeger wel eens geskate, maar ben nooit goed geweest.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef MPC60 het volgende:
Zitten er hier nog real life skaters tussen? Ik vindt dat ze dat gevoel echt heel goed over gebracht hebben in de game.
Vet !quote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef KneusTeun het volgende:
2 jaar terug dit gefilmdis maat van me die we filmde
in het pittoreske Enschede
Tof filmpje jaquote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Vet !Toen zat er nog een Titus in Enschede of niet, vette winkel was dat!
Haha waarom houdt die video halverwege op dan? bailde je?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:05 schreef lkb9000 het volgende:
Edit: oja en deze nog tussendoor
http://skatereel.ea.com/members/1/181477287/2061669.aspx
Toen bleef ik even stilhangen daar, en floepte er dan lelijk vanaf, was meer een kleine glitch dat ik niet op m'n bek ging.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:39 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Haha waarom houdt die video halverwege op dan? bailde je?
http://skatereel.ea.com/members/1/181477287/2061762.aspxquote:Op donderdag 22 april 2010 19:05 schreef lkb9000 het volgende:
En er is nu weer een andere aan het uploadenWaar ik wel een uur mee bezig ben geweest
Is niet goed te zien maar het was heel lastig om over de rail heen te komen. Het heette wel een blunt maar lijkt op een tailslide (hij ging minder schuin dan gehoopt), maar is er wel 1 volgens mij omdat ik over de rail heen ging ofzo, ik ben slecht met die benamingen
Die zal er over een uur ofzo wel staan
sweet! maar da's inderdaad een tail en geen blunt...quote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
http://skatereel.ea.com/members/1/181477287/2061762.aspx
ik vind die slowmotions maar niks...quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef Paxlie het volgende:
Eerste skate 3 demo filmpje van mij:
Skate 3 link
Stomme Skate 2 die het verkeerd aangeeft ookquote:Op donderdag 22 april 2010 20:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
sweet! maar da's inderdaad een tail en geen blunt...
Bankje, landing was erg netjes (hardcore mode moet uiteraard) dus toch maar geplaatstquote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik vind die slowmotions maar niks...
vette trick, dat zeker! en reed je tegen een boom ofzo dat je ineens stilstond?
Ik kan niet wachten om deze wedstrijdjes in hardcore mode te doenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bankje, landing was erg netjes (hardcore mode moet uiteraard) dus toch maar geplaatst
en het spel moet nog komen...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om deze wedstrijdjes in hardcore mode te doen
Damn ik ben weer verslaafd
Dat was het enige stukje wat ik niet had uitgeplandquote:
die eerste line is echt awesome!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef lkb9000 het volgende:
http://skatereel.ea.com/members/1/181477287/2061871.aspx
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:41 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
die eerste line is echt awesome!
die eerste is ook een blunt slidequote:Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]thanks! jammer dat ie niet hardcore mode style klein uitflipte, dat is zoveel fijner
Edit:
http://skatereel.ea.com/members/1/181477287/2061909.aspx
http://skatereel.ea.com/members/1/181477287/2061928.aspx
deze werd ook geregistreerd als bluntdat doet hij altijd als je over een rail heen tail/noseslide blijkbaar
Oehhh, Matrix Plaza, daar wil ik eigenlijk ook mijn bluntslide nog doen...heb er al een heel leuk ideetje voorquote:Op donderdag 22 april 2010 23:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]thanks! jammer dat ie niet hardcore mode style klein uitflipte, dat is zoveel fijner
Edit:
http://skatereel.ea.com/members/1/181477287/2061909.aspx
http://skatereel.ea.com/members/1/181477287/2061928.aspx
deze werd ook geregistreerd als bluntdat doet hij altijd als je over een rail heen tail/noseslide blijkbaar
Ja dat wist ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 07:28 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
die eerste is ook een blunt slide
Voorpretquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Paxlie het volgende:
Hoezo worden trouwens al die Skate 2 reels hier geplaatst. Ik vind het tof hoor, maar er is ook een Skate 2 topic
Heeeeeerlijkquote:Op zondag 25 april 2010 14:14 schreef Muchachooo het volgende:
clip of the week is echt vet deze week
quote:Op zondag 25 april 2010 14:14 schreef Muchachooo het volgende:
clip of the week is echt vet deze week
misschien de skate 2 trick contests in het skate 2 topic?quote:Op maandag 26 april 2010 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt het tijd voor een nieuwe trick? misschien een apart topic?
http://skatereel.ea.com/members/2/229945313/767618.aspxquote:Op maandag 26 april 2010 12:44 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
misschien de skate 2 trick contests in het skate 2 topic?
en nieuwe trick... vetste gap?
Fijnquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://skatereel.ea.com/members/2/229945313/767618.aspx
Niet echt een gap... maar dat tikkie is zo leuk
oeeh...jaaa!111!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://skatereel.ea.com/members/2/229945313/767618.aspx
Niet echt een gap... maar dat tikkie is zo leuk
t is dan ook best wel een tyfus moeilijke game,. zit op skate 2 nogsteeds vast bij dat water grind ding (tail naar nose) en four horsesquote:Op donderdag 29 april 2010 09:12 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wacht denk ik ff op een puber die hem toch moeilijker vond dan gedacht. Goedkoop 2e handsje dus
echt waar? ik vond skate 2 opzich best meevallen. het enige was dat het soms niet duidelijk is wat je moet doen bij een challenge...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:32 schreef Martin_V het volgende:
[..]
t is dan ook best wel een tyfus moeilijke game,. zit op skate 2 nogsteeds vast bij dat water grind ding (tail naar nose) en four horses
ja die was echt klotequote:Op donderdag 29 april 2010 11:59 schreef lkb9000 het volgende:
Die tail naar nose was best lastig ja, maar de moeilijkste was toch wel 'do you know how to spell girl' ofzoiets. Ik hoop op veel hardcore mode specifieke grind challenges in #3
Ik zal vanmiddag kijken of ik een fijne gap kan vinden!
Hier ook, dat was de enige uitdaging die ik zo heb opgelost. Verder alles achter elkaar uitgespeeld.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:32 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja die was echt klote
hoewel ik opzich best goed was in s.k.a.t.e. kreeg ik dat ding alleen voor elkaar met die bug
ja daar ben ik echt blij mee, die baggerkwaliteit van skate.reel2 was echt om te huilenquote:Op donderdag 29 april 2010 13:18 schreef Edwinuss het volgende:
Zo, die filmpjes zien er een stuk netter uit dan deeltje 2.
Reel 2 was prima te doen, Als je alles in HD wil hebben raad ik je aan om te gaan screencapturen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:20 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja daar ben ik echt blij mee, die baggerkwaliteit van skate.reel2 was echt om te huilen
En hier ook jaquote:Op donderdag 29 april 2010 13:06 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Hier ook, dat was de enige uitdaging die ik zo heb opgelost. Verder alles achter elkaar uitgespeeld.
dat kon in 1 alquote:Op donderdag 29 april 2010 21:06 schreef Eenskijken het volgende:
Je kan in 3 toch ook weer helemaal je eigen skater customizen?
yep idd,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:00 schreef Onufriev het volgende:
Skate2 voor een tientje? Dat wordt donderdag langs de dixons!
morgen al? was toch de 14e of 15e?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:16 schreef Edwinuss het volgende:
Morgen is de release en dit topic is compleet dood?
360 uiteraard. Beste online ondersteuning.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef SuperFruitig het volgende:
De vraag is PS3 of XBOX?? Waar zitten de meeste fans?
video zegt idd ook 12e.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik las de 12e..
http://tweakers.net/nieuws/67205/video-skate-3-good-times.html
Ik zie het wel, heb hem bij gcshop voor 50 ekkies gehaald en dat is best goedkoop dacht ik zo. Krijg hem alleen 1 dag later i.v.m. verzendenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Muchachooo het volgende:
vraag is natuurlijk of de MM morgen skate 3 voor een lagere prijs verkoopt, dat doen ze meestal met games op releasedag (MW2 was 45 euro) maar ik heb skate 2 op de releasedag voor de volle mep moeten kopen.
ga skate 3 toch pas spelen als ik mijn CE's gehad heb, maar ik wil hem best morgen kopen als me dat een tientje scheelt...
zou nice zijn, toch ga ik denk ik naar de FRs. heb zn 45eur aan freebeesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:19 schreef Muchachooo het volgende:
vraag is natuurlijk of de MM morgen skate 3 voor een lagere prijs verkoopt, dat doen ze meestal met games op releasedag (MW2 was 45 euro) maar ik heb skate 2 op de releasedag voor de volle mep moeten kopen.
ga skate 3 toch pas spelen als ik mijn CE's gehad heb, maar ik wil hem best morgen kopen als me dat een tientje scheelt...
bij mediaoffer is het 50... maarja is ook geen koopje oidquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:40 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wacht wel op een 2e hands. 65 euro, dan wil ik er een echt board bij!![]()
Eerst red dead redemption....
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:31 schreef Muchachooo het volgende:
wauw ik heb echt een vaag object gevonden op matrix plaza in deel 2.
http://skatereel.ea.com/members/1/177809744.aspx
Ik,quote:
14 meiquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:16 schreef Edwinuss het volgende:
Morgen is de release en dit topic is compleet dood?
Ik wel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:01 schreef Frankii het volgende:
maar eerst Red Dead Redemption. Ik ga niet twee games in één maand kopen.
In mijn wereld is het vandaag 12 meiquote:Op woensdag 12 mei 2010 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
14 mei. Oh dat is vandaag
. Nah ik skip hem ff
Je zag dequote:Op woensdag 12 mei 2010 01:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
In mijn wereld is het vandaag 12 mei
quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik,
quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:01 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik,
bart smit is 65 en frs is 61, dus dit is volgens mij de goedkoopste tot nu toe...quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:43 schreef Jimbo het volgende:
helaas, geen special offer bij de Media Markt , 54.99
Je zit nu niet op fok?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:52 schreef super-muffin het volgende:
ik kreeg gister ook al een SMS van Game Mania dat Skate 3 voor mij klaar lag.
heb helaas geen tijd om het spel op te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |