Maar Lennart als je hem pre ordered dan krijg je een extra skate park erbij!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef lkb9000 het volgende:
Het wordt wel weer een beetje een ongeinspireerd vervolg, maar dat maakt niet uit want 1 en 2 heb ik ook met plezier uitgespeeld
Ik wacht dit keer wel even tot ie iets goedkoper is, haal hem 2 maanden na de release wel voor 20pond bij zavvi.co.uk ofzo
Of ik bespaar 40euro en koop dat stomme skateparkje er wel los bij laterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Maar Lennart als je hem pre ordered dan krijg je een extra skate park erbij!
Ik hoop dat deel 3 de zure nasmaak van deel 2 weg weet te spoelen wat een bugfest was dat zeg.
ja online was het echt niet te doen. wat dat betreft ben ik blij dat ik meteen vanaf het begin die online achievements had gehaald, want daarna was het een en al glitchen en kon je nooit meer winnen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Maar Lennart als je hem pre ordered dan krijg je een extra skate park erbij!
Ik hoop dat deel 3 de zure nasmaak van deel 2 weg weet te spoelen wat een bugfest was dat zeg.
ik zat daar ook over te denken. alleen speel ik het steeds minder. ga wel nog ff de maloof money cup pakket kopen. (heb nog 500 points en weet echt niet wat ik ervan moet kopen..)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
Net het filmer pakket gekocht van skate 2
Ik heb m ff gekocht zodat ik een video kan maken voor school. Vond 600punten wel een beetje veel, zoiets hoort gewoon in de game vind ik, helemaal als de game zelf al weinig vernieuwing biedt ten opzichte van deel 1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zat daar ook over te denken. alleen speel ik het steeds minder. ga wel nog ff de maloof money cup pakket kopen. (heb nog 500 points en weet echt niet wat ik ervan moet kopen..)
mwah ik vond het qua vernieuwing wel ok. vond het alleen dom dat je in deel 2 standaard veel minder opties had voor de replays dan in deel 1. drie soorten camera's, en that's it... geen effecten, helemaal niks...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb m ff gekocht zodat ik een video kan maken voor school. Vond 600punten wel een beetje veel, zoiets hoort gewoon in de game vind ik, helemaal als de game zelf al weinig vernieuwing biedt ten opzichte van deel 1
in die create a park trailer wordt trouwens bevestigd dat de camerastijlen uit Filmer Pack van deel 2 standaard in deel 3 zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
mwah ik vond het qua vernieuwing wel ok. vond het alleen dom dat je in deel 2 standaard veel minder opties had voor de replays dan in deel 1. drie soorten camera's, en that's it... geen effecten, helemaal niks...
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:53 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny! We kunnen dan weer toffe filmpjes maken!
YEAH
dan speel je hem in de herfst.. wat is het probleem precies?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik snap niet waarom dit spel altijd uitkomt als het lekker weer is, echt zon spel wat je de herfst doet vergeten.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dan speel je hem in de herfst.. wat is het probleem precies?
ik speel skate 2 nog steeds...
wauw ik vroeg me altijd af hoe het kwam dat jij steeds ruzie had met iedereen in het MW2 topic, maar aangezien je na één reactie al meteen met je kutopmerkingen begint begin ik het nu wel te snappen...quote:Op zondag 28 maart 2010 19:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]Als je het niet wil snappen dan snap je het maar niet.
Skate 3 is veel meer team georienteerd dus mij lijkt het wel cool samen video's te maken en gewoon skaten natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 18:01 schreef Muchachooo het volgende:
ik vraag me af hoe groot die teams kunnen worden.
iemand trouwens zin en tijd om in 3 een teamvid te maken?
Jouw schuld!quote:
Jep dat is Earl (Jason Lee)quote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
Hoor ik nu earl in de demo? van "my name is Earl"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |