Maar Lennart als je hem pre ordered dan krijg je een extra skate park erbij!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:28 schreef lkb9000 het volgende:
Het wordt wel weer een beetje een ongeinspireerd vervolg, maar dat maakt niet uit want 1 en 2 heb ik ook met plezier uitgespeeld
Ik wacht dit keer wel even tot ie iets goedkoper is, haal hem 2 maanden na de release wel voor 20pond bij zavvi.co.uk ofzo
Of ik bespaar 40euro en koop dat stomme skateparkje er wel los bij laterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Maar Lennart als je hem pre ordered dan krijg je een extra skate park erbij!
Ik hoop dat deel 3 de zure nasmaak van deel 2 weg weet te spoelen wat een bugfest was dat zeg.
ja online was het echt niet te doen. wat dat betreft ben ik blij dat ik meteen vanaf het begin die online achievements had gehaald, want daarna was het een en al glitchen en kon je nooit meer winnen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Maar Lennart als je hem pre ordered dan krijg je een extra skate park erbij!
Ik hoop dat deel 3 de zure nasmaak van deel 2 weg weet te spoelen wat een bugfest was dat zeg.
ik zat daar ook over te denken. alleen speel ik het steeds minder. ga wel nog ff de maloof money cup pakket kopen. (heb nog 500 points en weet echt niet wat ik ervan moet kopen..)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef lkb9000 het volgende:
Net het filmer pakket gekocht van skate 2
Ik heb m ff gekocht zodat ik een video kan maken voor school. Vond 600punten wel een beetje veel, zoiets hoort gewoon in de game vind ik, helemaal als de game zelf al weinig vernieuwing biedt ten opzichte van deel 1quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zat daar ook over te denken. alleen speel ik het steeds minder. ga wel nog ff de maloof money cup pakket kopen. (heb nog 500 points en weet echt niet wat ik ervan moet kopen..)
mwah ik vond het qua vernieuwing wel ok. vond het alleen dom dat je in deel 2 standaard veel minder opties had voor de replays dan in deel 1. drie soorten camera's, en that's it... geen effecten, helemaal niks...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb m ff gekocht zodat ik een video kan maken voor school. Vond 600punten wel een beetje veel, zoiets hoort gewoon in de game vind ik, helemaal als de game zelf al weinig vernieuwing biedt ten opzichte van deel 1
in die create a park trailer wordt trouwens bevestigd dat de camerastijlen uit Filmer Pack van deel 2 standaard in deel 3 zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
mwah ik vond het qua vernieuwing wel ok. vond het alleen dom dat je in deel 2 standaard veel minder opties had voor de replays dan in deel 1. drie soorten camera's, en that's it... geen effecten, helemaal niks...
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:53 schreef Edwinuss het volgende:
Lenny! We kunnen dan weer toffe filmpjes maken!
YEAH
dan speel je hem in de herfst.. wat is het probleem precies?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef MPC60 het volgende:
Ik snap niet waarom dit spel altijd uitkomt als het lekker weer is, echt zon spel wat je de herfst doet vergeten.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dan speel je hem in de herfst.. wat is het probleem precies?
ik speel skate 2 nog steeds...
wauw ik vroeg me altijd af hoe het kwam dat jij steeds ruzie had met iedereen in het MW2 topic, maar aangezien je na één reactie al meteen met je kutopmerkingen begint begin ik het nu wel te snappen...quote:Op zondag 28 maart 2010 19:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]Als je het niet wil snappen dan snap je het maar niet.
Skate 3 is veel meer team georienteerd dus mij lijkt het wel cool samen video's te maken en gewoon skaten natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 18:01 schreef Muchachooo het volgende:
ik vraag me af hoe groot die teams kunnen worden.
iemand trouwens zin en tijd om in 3 een teamvid te maken?
Jouw schuld!quote:
Jep dat is Earl (Jason Lee)quote:Op donderdag 15 april 2010 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
Hoor ik nu earl in de demo? van "my name is Earl"
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Cool
Meer van hetzelfde, maar het is echt een stuk moeilijker
Online gedeelte? ik heb heel kort even gespeeld, voelt wel goed aan, physics iets opgeschoond volgens mij.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef RichardRichard het volgende:
Meer mensen last van dat hij vast loop bij het online gedeelte?
Ik bedenk me net dat ik ook een PS3 hebquote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL OOOOK maar ik heb geen gold
Ik had net een 2dagen code ingevoerd en daarmee kan ik wel online spelen maar mag nog niet de demo downloadenIs volgens mij een speciale 48h code, die kreeg je bij de blur beta volgens mij
Ja ik kwam er achter dat die demo gewoon vaak vast loopt bij mij, niet alleen met online.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Online gedeelte? ik heb heel kort even gespeeld, voelt wel goed aan, physics iets opgeschoond volgens mij.
Ja, ook jammer dat ze de full game niet gratis geven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:21 schreef Muchachooo het volgende:
toch jammer dat EA steeds een timer op de demo's zet...
nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ook jammer dat ze de full game niet gratis geven.
Dat heet marketing, daar hebben paar mensen lang over vergadert,maar ik denk als jij met het argument "nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben? " dat ze dat wel ff veranderen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben?
en dan maken ze deze demo ook nog eens exclusive to goldmembers!?
raar hoor...
Ach, het stoort mij niet echt, het demo level is fakking klein en heeft alleen een paar relaxte rail, maar geen lekkere stairs.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben?
en dan maken ze deze demo ook nog eens exclusive to goldmembers!?
raar hoor...
gelukkig dat die mensen daar goed over hebben vergadert, hoef ik me daar geen zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat heet marketing, daar hebben paar mensen lang over vergadert,maar ik denk als jij met het argument "nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben? " dat ze dat wel ff veranderen.
ik snap heus wel waarom ze er een timer opgezet hebben. Mag ik gewoon zeggen dat ik dat jammer vind?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet wat erger is.. Het feit dat Teun een spelfout maakt of dat je werkelijk zo oliedom bent dat je niet snapt waarom er een timer op zit.
dan maak je ff een nieuwe account aan, krijg je een maand gratis goldquote:Op zondag 18 april 2010 18:14 schreef Martin_V het volgende:
ik had zn 2 dagen gold trial.. kan iok em alsnog niet downloaden
Wat zijn dat voor een grappen op Xbox Live!, je betaald toch voor die rotzooi? PSN is echt zo veel relaxter wat dat betreft, en lekker gratis!quote:Op zondag 18 april 2010 18:14 schreef Martin_V het volgende:
ik had zn 2 dagen gold trial.. kan iok em alsnog niet downloaden
Nou had vanmiddag nog even TH Proving ground ofzo iets gedaan en dat zag er teminsten nog redelijk uitquote:
Ik kan nu nog niet oordelen over Skate3. Maar die nieuwe TH is echt een gedrocht.quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou had vanmiddag nog even TH Proving ground ofzo iets gedaan en dat zag er teminsten nog redelijk uit
Kijk, zo zit het spel in elkaar! ik kan met een maat van mij (letterlijk) tot 5 uur 's nachts skate spelen, en het verveeld nooit. Niveau is super hoog en we ownen rails echt heel hard met zo stijlvol mogelijk gaps/rails/whatever uit te voeren.quote:Op zondag 18 april 2010 23:11 schreef KneusTeun het volgende:
Dude fuck graphics diablo,starcraft counterstrike source allemaal games met kut graphics maar toch worden ze nog gespeeld.
Skate heeft gewoon voor het eerst bij een skate game de controls uitgevonden die werken voor dit soort games.
Je kan uren druk zijn met een bepaalde transfer of grind en dergelijke.
Maar als je niet het geduld hebt om de controls meester te worden is TH een goed alternatief.
Hier hoef je alleen maar 1 knopje in te drukken en de magneet van de rail doet zijn werk en je plant een dikke grind.
Het is maar net wat je leuk vind.
Waar haalt iedereen die mensen altijd weg?quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kijk, zo zit het spel in elkaar! ik kan met een maat van mij (letterlijk) tot 5 uur 's nachts skate spelen, en het verveeld nooit.
Tjah, gewoon iemand met zelfde interessesquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen die mensen altijd weg?
Ik heb 4 mensen in me klas die elke keer weer vertellen hoe ze 3 uur lang met 1 trick bezig zijn geweestquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen die mensen altijd weg?
quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb 4 mensen in me klas die elke keer weer vertellen hoe ze 3 uur lang met 1 trick bezig zijn geweest
Laatst hebben we met ze 4 na ons tentamen van 1uur tot 3 uur s'nacht niks anders gedaan dan skate2the shit never gets bored
Zelfde hier, die vriend van mij heeft ook x360 en ik heb PS3. Ik voeg je wel toe binnekort!quote:Op maandag 19 april 2010 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Enige probleem is dat ik de ps3 versie heb.......![]()
Ik dacht dat ik hem voor xbox had besteldDus nu kan ik online echt niks tegen bekenden doen..
quote:Op maandag 19 april 2010 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Enige probleem is dat ik de ps3 versie heb.......![]()
Ik dacht dat ik hem voor xbox had besteldDus nu kan ik online echt niks tegen bekenden doen..
Tjah, het kost ook wel wat meer tijd voordat je weer op je board staat, maar het is wel realistische dan Skate1 en 2. In het echt knal je ook niet bij elke bail op je bek, maar land je soms met 1 voet op je board, moet je ff balans houden, val je voorover. De reacties van het lichaam (met name de benen) zijn echt heel echt gemaakt. Helemaal als je een darkslide maakt en je draait hem niet terug, wat je ziet is precies zoals het in het echt zou gaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:58 schreef lkb9000 het volgende:
Dat vind ik ook onnodig gedoe ja, ik hoop dat t in de complete game ook minder opgedrongen word als in de demo
Hippy-flips? Ik heb hem in Skate1 wel een tijdje lopen oefenen bij het schoolgedeelte (bij parkeerterrein), maar is echt super moeilijk. Hij schijnt ook met 360-flip te kunnen !quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben zo aan het kloten op die flips met board onder de rail en lichaam erboven (varial geloof ik)
Nouja, ik was een heel eind en ik deed 't alleen maar om die dam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
Dat is toch niet meer dan normaal dat je beloond wordt voor het uitspelen van de game?!?!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |