Nou had vanmiddag nog even TH Proving ground ofzo iets gedaan en dat zag er teminsten nog redelijk uitquote:
Ik kan nu nog niet oordelen over Skate3. Maar die nieuwe TH is echt een gedrocht.quote:Op zondag 18 april 2010 22:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nou had vanmiddag nog even TH Proving ground ofzo iets gedaan en dat zag er teminsten nog redelijk uit
Kijk, zo zit het spel in elkaar! ik kan met een maat van mij (letterlijk) tot 5 uur 's nachts skate spelen, en het verveeld nooit. Niveau is super hoog en we ownen rails echt heel hard met zo stijlvol mogelijk gaps/rails/whatever uit te voeren.quote:Op zondag 18 april 2010 23:11 schreef KneusTeun het volgende:
Dude fuck graphics diablo,starcraft counterstrike source allemaal games met kut graphics maar toch worden ze nog gespeeld.
Skate heeft gewoon voor het eerst bij een skate game de controls uitgevonden die werken voor dit soort games.
Je kan uren druk zijn met een bepaalde transfer of grind en dergelijke.
Maar als je niet het geduld hebt om de controls meester te worden is TH een goed alternatief.
Hier hoef je alleen maar 1 knopje in te drukken en de magneet van de rail doet zijn werk en je plant een dikke grind.
Het is maar net wat je leuk vind.
Waar haalt iedereen die mensen altijd weg?quote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kijk, zo zit het spel in elkaar! ik kan met een maat van mij (letterlijk) tot 5 uur 's nachts skate spelen, en het verveeld nooit.
Tjah, gewoon iemand met zelfde interessesquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen die mensen altijd weg?
Ik heb 4 mensen in me klas die elke keer weer vertellen hoe ze 3 uur lang met 1 trick bezig zijn geweestquote:Op zondag 18 april 2010 23:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar haalt iedereen die mensen altijd weg?
quote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb 4 mensen in me klas die elke keer weer vertellen hoe ze 3 uur lang met 1 trick bezig zijn geweest
Laatst hebben we met ze 4 na ons tentamen van 1uur tot 3 uur s'nacht niks anders gedaan dan skate2the shit never gets bored
Zelfde hier, die vriend van mij heeft ook x360 en ik heb PS3. Ik voeg je wel toe binnekort!quote:Op maandag 19 april 2010 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Enige probleem is dat ik de ps3 versie heb.......![]()
Ik dacht dat ik hem voor xbox had besteldDus nu kan ik online echt niks tegen bekenden doen..
quote:Op maandag 19 april 2010 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Enige probleem is dat ik de ps3 versie heb.......![]()
Ik dacht dat ik hem voor xbox had besteldDus nu kan ik online echt niks tegen bekenden doen..
Tjah, het kost ook wel wat meer tijd voordat je weer op je board staat, maar het is wel realistische dan Skate1 en 2. In het echt knal je ook niet bij elke bail op je bek, maar land je soms met 1 voet op je board, moet je ff balans houden, val je voorover. De reacties van het lichaam (met name de benen) zijn echt heel echt gemaakt. Helemaal als je een darkslide maakt en je draait hem niet terug, wat je ziet is precies zoals het in het echt zou gaan.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:58 schreef lkb9000 het volgende:
Dat vind ik ook onnodig gedoe ja, ik hoop dat t in de complete game ook minder opgedrongen word als in de demo
Hippy-flips? Ik heb hem in Skate1 wel een tijdje lopen oefenen bij het schoolgedeelte (bij parkeerterrein), maar is echt super moeilijk. Hij schijnt ook met 360-flip te kunnen !quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ben zo aan het kloten op die flips met board onder de rail en lichaam erboven (varial geloof ik)
Nouja, ik was een heel eind en ik deed 't alleen maar om die dam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
Dat is toch niet meer dan normaal dat je beloond wordt voor het uitspelen van de game?!?!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |