quote:Op donderdag 15 april 2010 17:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Cool
Meer van hetzelfde, maar het is echt een stuk moeilijker
Online gedeelte? ik heb heel kort even gespeeld, voelt wel goed aan, physics iets opgeschoond volgens mij.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:13 schreef RichardRichard het volgende:
Meer mensen last van dat hij vast loop bij het online gedeelte?
Ik bedenk me net dat ik ook een PS3 hebquote:Op donderdag 15 april 2010 18:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL OOOOK maar ik heb geen gold
Ik had net een 2dagen code ingevoerd en daarmee kan ik wel online spelen maar mag nog niet de demo downloadenIs volgens mij een speciale 48h code, die kreeg je bij de blur beta volgens mij
Ja ik kwam er achter dat die demo gewoon vaak vast loopt bij mij, niet alleen met online.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Online gedeelte? ik heb heel kort even gespeeld, voelt wel goed aan, physics iets opgeschoond volgens mij.
Ja, ook jammer dat ze de full game niet gratis geven.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:21 schreef Muchachooo het volgende:
toch jammer dat EA steeds een timer op de demo's zet...
nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ook jammer dat ze de full game niet gratis geven.
Dat heet marketing, daar hebben paar mensen lang over vergadert,maar ik denk als jij met het argument "nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben? " dat ze dat wel ff veranderen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben?
en dan maken ze deze demo ook nog eens exclusive to goldmembers!?
raar hoor...
Ach, het stoort mij niet echt, het demo level is fakking klein en heeft alleen een paar relaxte rail, maar geen lekkere stairs.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben?
en dan maken ze deze demo ook nog eens exclusive to goldmembers!?
raar hoor...
gelukkig dat die mensen daar goed over hebben vergadert, hoef ik me daar geen zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat heet marketing, daar hebben paar mensen lang over vergadert,maar ik denk als jij met het argument "nee maar kom op... hoeveel demo's zijn er nou naast EA Skate 1, 2 en 3 die een timer hebben? " dat ze dat wel ff veranderen.
ik snap heus wel waarom ze er een timer opgezet hebben. Mag ik gewoon zeggen dat ik dat jammer vind?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik weet niet wat erger is.. Het feit dat Teun een spelfout maakt of dat je werkelijk zo oliedom bent dat je niet snapt waarom er een timer op zit.
dan maak je ff een nieuwe account aan, krijg je een maand gratis goldquote:Op zondag 18 april 2010 18:14 schreef Martin_V het volgende:
ik had zn 2 dagen gold trial.. kan iok em alsnog niet downloaden
Wat zijn dat voor een grappen op Xbox Live!, je betaald toch voor die rotzooi? PSN is echt zo veel relaxter wat dat betreft, en lekker gratis!quote:Op zondag 18 april 2010 18:14 schreef Martin_V het volgende:
ik had zn 2 dagen gold trial.. kan iok em alsnog niet downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |