Ik heb wel eens een 360 flip zo gelandquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:52 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hippy-flips? Ik heb hem in Skate1 wel een tijdje lopen oefenen bij het schoolgedeelte (bij parkeerterrein), maar is echt super moeilijk. Hij schijnt ook met 360-flip te kunnen !
Van mij mogen ze die tonyhawk zooi er helemaal uitgooienquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:14 schreef Phoneutria het volgende:
Ik loop niet echt warm door die trailer, heb skate 2 gekocht om gewoon door 'n stad te kunen skaten maar ik mis het extreme er altijd in, ik wil sneller en hoger.
Zoals die Dam in skate 2, maar dan moet je 't eerst uitspelen.
WTF...
Nou het vette aan skate 2 vind ik dus dat je ook moeite moet doen om op die plank te blijven, bij tony hawk val je pas als je tegen een muur aan springt als het ware.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze die tonyhawk zooi er helemaal uitgooien![]()
Hardcore mode
Liever een supersmooth tailslidetje op een bankje dan 1000km/h een helling af
Dat is wel waar ja, dat maakt het nog wel leuk om van zo'n helling af te gaan, maar ik zou het niet per sé missenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:45 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Nou het vette aan skate 2 vind ik dus dat je ook moeite moet doen om op die plank te blijven, bij tony hawk val je pas als je tegen een muur aan springt als het ware.
Ragdolls ftw.
Inderdaad ja, maja zoiets zoek ik dus wel in het spel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja, dat maakt het nog wel leuk om van zo'n helling af te gaan, maar ik zou het niet per sé missen
Lijkt me vooral leuk om in de park-editor megaparks te bouwen
Ooit eens 2 filmpjes geupload via PSN, maar verder niks. Had wel het idee om een film te maken met alleen maar mooie stylvolle shit, maar niet echt van gekomen !quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er ook mensen hier die fanatiek film materiaal hebben?
Ik gok dat een maand na de release skate3 wel voor 20-25eu te krijgen is bij zavvi.zo.uk, daar wacht ik opquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef Onufriev het volgende:
Ik kan 60 euro neertellen voor Skate 3, of Skate 2 voor een prikkie kopen en die gaan spelen, wat zal ik doen?
Skate (1) al uitgespeeld...
Ik heb laatst 2 weken terug voor een prikkie skate 2 opgepikt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:08 schreef Onufriev het volgende:
Ik kan 60 euro neertellen voor Skate 3, of Skate 2 voor een prikkie kopen en die gaan spelen, wat zal ik doen?
Skate (1) al uitgespeeld...
haha die frontflip over die straat is echt awesome.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:25 schreef KneusTeun het volgende:
http://skatereel.ea.com/members/2/229945313.aspx LOL echt zulke gayshit, de harde tricks wil nog niet echt lukken
haha sweet!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:35 schreef ForumGek het volgende:
Dit is het enige dat ik tot nu toe heb geupload!
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044.aspx
Die is tof. Ik kan zulke dingen echt niet maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:47 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Deze van jou is echt heeeel nice !
http://skatereel.ea.com/members/1/177809744/768354.aspx
Goed ideequote:Op woensdag 21 april 2010 14:43 schreef KneusTeun het volgende:
Eigenlijk ff een topic openen, met best video's. Dat je een week de tijd hebt om een trick met verplichte blunt bijvoorbeeld te uploaden.
En de week erna een gap met grap ofzo.
Mag gewoon ik skate1 skate 2 of eventueel 3. maakt niks uit. deel 3 is nog niet te krijgen toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Goed ideeMaar ik kan niet meteen meedoen, ik wacht nog even tot skate 3 goedkoop is
Nee dat duurt nog 3 weekjes inderdaad, en nog wel 2 maand voordat ik hem koop denk ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mag gewoon ik skate1 skate 2 of eventueel 3. maakt niks uit. deel 3 is nog niet te krijgen toch?
Je moet spot denk ik vrij laten, zo zul je meer variatie zien, en leer je spots via andere kennen!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee dat duurt nog 3 weekjes inderdaad, en nog wel 2 maand voordat ik hem koop denk ik.
We kunnen beginnen met tricks met 1 verplichting in skate 1 of skate 2, of zullen we er ook een spot aan vast binden?
Laten we het eerst hier doen, denk namelijk niet dat het erg druk gaat worden. Als Skate3 uit is zal het weer veel meer gespeeld worden, dus dan is een nieuw topic wel handigquote:Op woensdag 21 april 2010 14:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je moet spot denk ik vrij laten, zo zul je meer variatie zien, en leer je spots via andere kennen!
Moeten we daarvoor nieuw topic starten?
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
Nou voor eind deze week, zondag een blunt slide? (mooiste grind die er is)
Indeed, nothing bot the truth in that little line of text!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En punten hebben er niks mee te maken, alleen hoe fijn de trick/lijn is
Sweet, mooie gap! fly over grinds zijn tof.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef ForumGek het volgende:
Mijn inbreng !![]()
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044/760776.aspx
360-flip + bluntside fakie out.
Thnks, ik heb alleen niet die edit pack gekocht dus kan niet zulke mooie shots maken. De andere DC heb ik wel en krijg ineens een geniaal idee !quote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sweet, mooie gap! fly over grinds zijn tof.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef ForumGek het volgende:
Mijn inbreng !![]()
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044/760776.aspx
360-flip + bluntside fakie out.
Hmm, ik kijk wel het even aan. Ik denk dat skate2 niet veel gedaan zal worden als ik eenmaal skate3 heb. Ik ga hem trouwens pre-orderen bij amazon denk ik, scheelt een hoop geld, en die 3 dagen dat het duurt kan ik wel afwachten. Je krijgt bij pre-order toch ook een code zodat je blackbox skatepark kan downloaden?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
filmer pack is het wel helemaal waard. die camera's zijn echt sweet. alleen jammer dat de kwaliteit van de skate.reel filmpjes die je kan downloaden zo laag is...
In skate 3 zit het filmer pack sowieso bij, dus niet echt nodig om hem nu nog te kopen voor skate 2.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk wel het even aan. Ik denk dat skate2 niet veel gedaan zal worden als ik eenmaal skate3 heb. Ik ga hem trouwens pre-orderen bij amazon denk ik, scheelt een hoop geld, en die 3 dagen dat het duurt kan ik wel afwachten. Je krijgt bij pre-order toch ook een code zodat je blackbox skatepark kan downloaden?
Trouwens, dit soort "tikjes" aan het einde zijn echt:
http://skatereel.ea.com/members/2/205726044/760782.aspx
@Ikb9000: Er moet wel iets fout zijn gegaan want in de tussentijd heb ik deze 2 filmpjes gedaan + geupload...![]()
Nee duurt soms echt belachelijk lang.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:39 schreef lkb9000 het volgende:
filmer pack is zeker het geld waard ja
Ik heb bijna een uur geleden een filmpje geupload en hij staat nog steeds niet op m'n reel, denk dat er iets is misgegaan
Hij is er eindelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee duurt soms echt belachelijk lang.
Blunt is gewoon in de lucht je tail pressen.
1 van de triggers inhouden in de lucht, en dan je linker pookje naar voren of naar achteren duwenquote:
Erg vét.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn eerste : http://skatereel.ea.com/members/2/229945313/760810.aspx
Vroeger wel heel veel! maar na een splijting in me knieschijf (mis nu een stuk gestopt)quote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef MPC60 het volgende:
Zitten er hier nog real life skaters tussen? Ik vindt dat ze dat gevoel echt heel goed over gebracht hebben in de game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |