quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:52 schreef Asyniur het volgende:
Hier vannacht wel oke geslapen, behalve dat mijn man me een keer wakker maakte om te zeggen dat ik snurkte... So what, dat doe jij wel vaker... En toen viel ik dus moeilijk weer in slaap...
Wat een subtiele reactie van je baas. Die zou voor mij echt door de stront mogen zakken met zn opmerking. Nee jij kiest er voor om lekker op je nest te gaan stinken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
Jeetje, wat een lieve reacties!![]()
Reactie van manager: Heb je enig idee hoe onhandig dit uitkomt???![]()
M'n huidige project suckt, veel te druk, veel te veel stress. Ik ben inderdaad ook bang dat een groot gedeelte van de oorzaak in stress ligt. De verhuizing komt daar natuurlijk ook nog eens bovenop. Dat is wel 'positieve' stress, maar toch.
Ook is het wellicht genetische aanleg, ik was klein bij geboorte (en nu 1.89m) en vriendlief was ook klein.
Ik denk zelf dat het absoluut ook meespeelt dat ik nog steeds aan het spugen ben. Wat ik wel eet is niet supergezond maar ik probeer wel voldoende fruit te eten en vitaminepilletjes te nemen.
Dus ja, alles bij elkaar verklaart het een hoop denk ik!
Leo: Hoe laat heb je je gesprek?
Nou, inderdaad. Sterkte Keshet! En gewoon even je rust nemen hoor, hoe moeilijk het misschien ook is! Misschien dat je wat hulptroepen kunt inroepen voor de verhuizing? Laat je iig niet gek maken door vervelende managers hoor. Alsof het voor jou niet vervelend genoeg is, zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat een subtiele reactie van je baas. Die zou voor mij echt door de stront mogen zakken met zn opmerking. Nee jij kiest er voor om lekker op je nest te gaan stinken?
Wat een egocentrische hork zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
Reactie van manager: Heb je enig idee hoe onhandig dit uitkomt???![]()
Meen je dat? Dat heb ik nou nooit geweten. Ik gebruikte gewoon baby otrivin.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik snurk normaal nooit, maar door de zwangerschap in combinatie met de verkoudheid dus blijkbaar wel. En normaal gesproken zou ik voor 's nachts ook neusspray gebruiken om goed te kunnen slapen, maar die 'droogt' de slijmvliezen en mag je dus niet te vaak gebruiken ivm mogelijkheid tot achteruitgang van kwaliteit van placenta. En hoe klein het risico ook is, ik wil het liever niet lopen...
In overleg met de huisarts kan je wel bepaalde sprays gebruiken, maar beter alleen zoutoplossing.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meen je dat? Dat heb ik nou nooit geweten. Ik gebruikte gewoon baby otrivin.
Weer een stickertje erbijquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:03 schreef mama_papa het volgende:
Afspraken gemaakt voor elke week t/m 18/02!
Nou, de kans lijkt mij zeer aanwezig dat je dan inderdaad al lekker met je baby in je armen ligt! Maar wel handig dat ze een afspraak willen maken voor het geval dat. Heeft ze wat autistische trekjes soms? Als iedereen mij serieus neemt wanneer ik met een big smile een opmerking maak.... Komt niet goed...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weer een stickertje erbij![]()
Mijn afspraken liggen vast tot 25 februari (uitgerekend op 23 feb). Heb toen al lachend gezegd dat ik die afspraak van 25 feb niet nodig heb omdat ik dan al in het ziekenhuis ga liggen.
Die secretaresse kon niet zo erg lachen met mijn grapje en begon heel serieus dat ze die afspraak moest maken en dat ik daar echt niet onderuit kon en er niet mocht van uitgaan dat ik dan al bevallen was e.d.
Heb haar dan maar gezegd dat het om te lachen was.
Nooit tof als je een mop moet uitleggen
Als het hoofdje in je bekken ligt werkt het ook als een soort stop...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:32 schreef ymme het volgende:
Hier ook weer een stickertje...![]()
Bloeddruk was super. Baby doet het goed. Alleen had ik een heel klein beetje eiwit in mijn urine. Maar niets om mij zorgen over te maken.
Ook ligt de baby al een gedeelte in de bekken. En ik heb instructies gekregen wanneer te bellen. En dat het bed op klossen moet. En dat gaat vanmiddag gebeuren.![]()
Als mijn vliezen in de supermarkt breken ofzo, hoef ik dus niet te gaan liggen.
Heel normaal idd dat ze dan inleiden (al vind ik het jammer dat er tussen week 40 en 42 niets zou gebeurenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef pessie het volgende:
Ik zat in het update topic te speuren waar ik de plotselinge positieve test van Tico tegenkwam. Zo, wat zal dat raar zijn geweest! Maar wel heel![]()
En Leo, 8 maart is 2 weken na je uitgetrekende datum. Heel normaal dat ze je dan zouden inleiden toch? Maar dat hoeft echt niet te betekenen dat ie tot dan blijft zitten... Hij kan ook over 2 weken komen...
volgens mij ga ik dan echt nooit mijn bed in komen als het omhoog is. 2 jaar geleden bij mijn zus kwam ik er al amper op, laat staan als ik hoogzwanger ben!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het hoofdje in je bekken ligt werkt het ook als een soort stop...
Het bed omhoog vond ik zo'n ramp... Kijken hoe we dat gaan oplossen, ik ga wel op de keukentafel liggen voor de controles thuis denk ik.
krukjequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
volgens mij ga ik dan echt nooit mijn bed in komen als het omhoog is. 2 jaar geleden bij mijn zus kwam ik er al amper op, laat staan als ik hoogzwanger ben!
Volgens mij gaat echt tzt iedereen mij keihard uitlachen dan!
ja, krukje had ik (1.60) ook gedaan. tis gewoon retevervelend als je zo'n kleintje bent. moet je 's nachts naar de wc, eerst alles bij elkaar grabbelen, licht aan, krukje goedpakken (rotkat!), zaklamp pakken (anders wordt selene en/of sangdrax weer wakker van het licht).quote:
Bij 34 weken is het best safe om er 1 aan te schaffen. Je krijgt in het begin misschien wel stuwing, maar dta neemt ook weer af. Koop gewoon een niet al te dure.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:53 schreef leonieke het volgende:
Wat ik me nog afvroeg ivm die voedingsbh. Neem je daar dezelfde maat in als van de BH's waar je tijdens je zwangerschap mee rondloopt?
Mijn borsten zijn nog geen mm gegroeid sinds mijn zwangerschap, maar in het buikentopic las ik daarnet dat er mensen zijn waarbij de borsten na de bevalling nog groeien. Welke maat voorzie je dan het best?
Ik woon in ZO-Brabant, vandaar Maastricht...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel duidelijk DeMajoor!![]()
maar jij woont ook in Z-Limburg dus? Doe us PMen..
voor de stickertjes!!
Das toch nog een heel eind rijdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:19 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Ik woon in ZO-Brabant, vandaar Maastricht...
Ja hoor. De vk maakte zich er geen zorgen om, omdat de urine ook erg donker was (wat dus betekend dat ik meer moet drinken) en ik sinds deze week ook meer afscheiding heb. Alle andere keren, was mijn urine uitstekend. Dus kijken hoe het volgende week is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef Keshet het volgende:
Bedankt voor je geweldige samenvatting DeMajoor! Ik had je verhaal inderdaad gevolgd in de topics, maar alles zo op een rijtje zien staan maakt het wel erg prettig om te lezen.
Ik ga zo je kaboutertje even bewonderen!![]()
Het rustig aan doen is me vandaag iig gelukt, ik heb de hele middag liggen slapen. Ben benieuwd of ik vannacht nog slaap.![]()
Morgen aan het einde van de dag kan ik in het Erasmus terecht. Ik hoop dat ze me daar wat meer duidelijkheid kunnen geven. Tot die tijd probeer ik me niet al te druk te maken; ik kan er nu zelf toch niks aan veranderen.
Bedankt voor het medeleven allemaal!
Ik wil nog even een![]()
![]()
voor alle stickertjes van de verloskundigen die ik voorbij zag komen!
Ymme: Hou je jezelf even goed in de gaten qua eiwit in de urine?
Slaapkop!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:16 schreef mama_papa het volgende:Voor alle dames met stickertjes!!
Ik heb weer een tukkie gedaan
Haha maar het is zo heerlijk, lekker languit liggen zonder dat manlief in de weg ligtquote:
Gewoon proberen, en anders opnieuw beginnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oke, ik heb echt mijn eerste hormonale bui.
Ik ben namelijk van plan dit te maken: http://www.ontwerpt.nu/vo/mzslaap.html
Omdat ik zelf zo'n poppetje had vroegeren dat was mijn favoriete poppetje en ik vind nu dat mijn kind dat ook moet hebben.
En ik ben niet eens handig/creatief!!
Dusssss
als je het simmu style doet: succes met de haagse scheldpartij na 2 dagen k*tten waarna je het in de vullisbak miktquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oke, ik heb echt mijn eerste hormonale bui.
Ik ben namelijk van plan dit te maken: http://www.ontwerpt.nu/vo/mzslaap.html
Omdat ik zelf zo'n poppetje had vroegeren dat was mijn favoriete poppetje en ik vind nu dat mijn kind dat ook moet hebben.
En ik ben niet eens handig/creatief!!
Dusssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |