abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77089134
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Problemen zitten niet bij een bepaalde groep, problemen kunnen binnen een bepaalde groep zitten. Dat zijn twee verschillende zaken, kennelijk hebben jij en Lavenderr behoorlijke moeite met dát specifieke onderscheid. Either way, het constant hameren op de afkomst is geen oplossing en zet dus consequent geen zoden aan de dijk. Dus ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde daarvan is.

In je voorbeeld is er een verschil tussen supporters en hooligans.
Nogmaals: Als je vaststelt dat er een probleem is in een groep, dan heb je niemand bij voorbaat veroordeeld binnen die groep.
pi_77089158
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Problemen kunnen wel degelijk ook bij een bepaalde groep zitten en in een bepaalde hoek.
Niemand heeft het over één kam scheren van een groep.
Als Feyenoordsupporters ergens een probleem veroorzaken, dan los het op met de Feyendoordsupporters.. Daarmee heb je absoluut niet gezegd dat ze allemaal hetzelfde zijn.
Kijk dat is dus het probleem.
Je kunt niet alles op een hoop gooien onder de noemer "Feyenoordsupporters"
De personen die overlast veroorzaken zijn criminelen en de gemiddelde supporter wil daar totaal niet mee geaccosieerd worden.

Net als dat de gemiddelde Marokkaan niet zit te wachten op aantijgingen en commentaar omdat een paar klootzakken de sfeer verzieken.

Criminelen moet je aanpakken ongeacht afkomst/status. De mensen die functioneren en zich gedragen niet discrimineren of op welke manier dan ook lastig vallen met het gedrag van een minderheid .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_77089160
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nogmaals: Als je vaststelt dat er een probleem is in een groep, dan heb je niemand bij voorbaat veroordeeld binnen die groep.
In de praktijk lijkt dat anders uit te vallen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77089220
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, maar je gaat dus wel supporters aanspreken op iets waar ze niet verantwoordelijk voor zijn. Wat heeft dat voor zin, hoe kunnen normale supporters er nou voor zorgen dat de hooligans hun wangedrag stoppen.
De oplossing voor het probleem zoek je binnen die groep. Dat is toch volkomen logisch?
pi_77089239
quote:

[..]

Haha nee he
Wat is dan de functie van het woord "groep" in deze context als het alleen om individuen zou gaan?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_77089258
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In de praktijk lijkt dat anders uit te vallen.
Ik ben géén voorstander van vooroordelen.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 11:13:40 #157
137949 Disana
pi_77089263
quote:

[..]

Het ging niet over vaststellen, het ging over aanpakken en aanzetten tot het oplossen binnen de hele groep. Klein onderscheid.
pi_77089317
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Haha nee he
Wat is dan de functie van het woord "groep" in deze context als het alleen om individuen zou gaan?
Individuen horen bij een bepaalde groep. Als Feyenoordsupporters iets gedaan hebben, ga je niet naar FC Groningen.. duh..
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 11:15:42 #159
137949 Disana
pi_77089350
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Individuen horen bij een bepaalde groep. Als Feyenoordsupporters iets gedaan hebben, ga je niet naar FC Groningen.. duh..
Net zo min ga je naar 'Feyenoordsupporters'. Je gaat alleen naar de individuen die problemen veroorzaken.
pi_77089358
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De oplossing voor het probleem zoek je binnen die groep. Dat is toch volkomen logisch?
Hooligans en supporters behoren zeker niet tot dezelfde groep gast.

Maar zo krijg je mensen wel kwaad . Door ze dus zonder aanleiding op dezelfde hoop als de klootzakken te gooien .
pi_77089519
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef Disana het volgende:

[..]

Net zo min ga je naar 'Feyenoordsupporters'. Je gaat alleen naar de individuen die problemen veroorzaken.
Je moet toch weten in welke hoek je moet zoeken, om vervolgens de mensen te kunnen benaderen.
pi_77089537
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hooligans en supporters behoren zeker niet tot dezelfde groep gast.

Maar zo krijg je mensen wel kwaad . Door ze dus zonder aanleiding op dezelfde hoop als de klootzakken te gooien .
Ja, daar geef ik je gelijk in.

Hoewel 'groep' ook een kwestie van definitie is.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 11:21:54 #163
137949 Disana
pi_77089586
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je moet toch weten in welke hoek je moet zoeken, om vervolgens de mensen te kunnen benaderen.
Je zoekt naar de raddraaiers. Dat die zich onder de supporters bevinden is evident, daar hoef je 'de supporters' niet op aan te spreken of op aan te kijken.
pi_77089624
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:21 schreef Disana het volgende:

[..]

..daar hoef je 'de supporters' niet op aan te spreken of op aan te kijken.
Maar dát heb ik ook nooit beweerd..
pi_77089698
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Kijk dat is dus jouw probleem .
Je kijkt naar huidskleur , voetbalshirtje om tot een veroordeling te komen en je met je vingertje te wijzen "Dát zijn de slechterikken"

De gemiddelde Marokkaan op op de Hogenschool (en dat zijn er genoeg ga maar kijken) heeft net zo veel te maken met overlast en crimineel gedrag als een supporter van Feyenoord die gewoon een wedstrijd kijkt en daarna netjes naar huis gaat.

Maar zo creëer je dus wel polarisatie.
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 11:25:20 #166
137949 Disana
pi_77089724
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar dát heb ik ook nooit beweerd..
Je bleef spreken over 'groep' en ging in op een stelling dat je de oplossing binnen de groep moet zoeken. Dan zit je al gauw op het spoor van een hele groep aankijken op het gedrag van enkelingen en dat is niet terecht.
pi_77089831
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Je bleef spreken over 'groep' en ging in op een stelling dat je de oplossing binnen de groep moet zoeken. Dan zit je al gauw op het spoor van een hele groep aankijken op het gedrag van enkelingen en dat is niet terecht.
Ik heb juist de hele tijd lopen beweren dat je naar mijn idee niet de hele groep veroordeelt, als je vaststelt dat er binnen een groep wat aan de hand is.
pi_77089868
Nounou, Frutsel is zich weer eens flink aan het uitleven met deleten van postings terwijl hier een vrij normale discussie loopt of beter gezegd liep. Dus, van mijn kant
  † In Memoriam † donderdag 21 januari 2010 @ 11:31:35 #169
137949 Disana
pi_77089945
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb juist de hele tijd lopen beweren dat je naar mijn idee niet de hele groep veroordeelt, als je vaststelt dat er binnen een groep wat aan de hand is.
We verschillen van mening. Ik blijf stellen dat je individuen moet zoeken en aanpakken. Al het overige stigmatiseert en polariseert.
pi_77089949
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:24 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Kijk dat is dus jouw probleem .
Je kijkt naar huidskleur , voetbalshirtje om tot een veroordeling te komen en je met je vingertje te wijzen "Dát zijn de slechterikken"

De gemiddelde Marokkaan op op de Hogenschool (en dat zijn er genoeg ga maar kijken) heeft net zo veel te maken met overlast en crimineel gedrag als een supporter van Feyenoord die gewoon een wedstrijd kijkt en daarna netjes naar huis gaat.

Maar zo creëer je dus wel polarisatie.
Je moet idd. wel de juiste verbanden leggen.
pi_77090015
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je moet niet met een vergrootglas naar een specifieke groep gaan zitten loeren tot men een misstap maakt , maar de straat opgaan en daar de aanwezige misstanden aanpakken ..

Dan krijg je dus een situatie waarin de mensen die zich gedragen zich vrij zonder (raciaale) vooroordelen kunnen bewegen en de rotte appels verwijderd worden.

Alleen dan krijg je evenwicht , gelijkwaardigheid en stabiliteit in je samenleving .
pi_77091319
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:05 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Als je in haar geval dit stuk accentueert in je reactie :

- Afkomst is zeker wel relevant, aangezien de overlap te groot is om toevallig te zijn. Sinds een tijd mag het beestje ook bij de naam genoemd worden. Wat is daar mis mee?

Dan maak je toch primair een selectie op basis van afkomst ongeacht de (al dan niet gepleegde)feiten?
Dat is toch pure logica .
Als een afdeling binnen een bedrijf slecht functioneert dan gaan ze toch ook niet heel het bedrijf reorganiseren.
Als jij een hekel aan de PVV hebt dan zeg je toch ook niet dat je een hekel aan de politiek hebt , dan benoem je de zaak en zeg je dat je een hekel aan de PVV hebt.

De afkomst is zeker relevant , dat hebben we de afgelopen jaren wel gezien en JUIST DAAROM benoemt men de boel tegenwoordig.

Ik zie totaal geen enkele motivatie in jouw betogen om het benoemen van feiten achterwege te laten!
pi_77091667
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef Martinovibes het volgende:

[..]

Als een afdeling binnen een bedrijf slecht functioneert dan gaan ze toch ook niet heel het bedrijf reorganiseren
Dat roep ik dus steeds .

Als een minderheid van een etnische groepering(afdeling van het bedrijf) zich voortdurend misdraagt reken je daar toch niet de hele bevolkingsgroep(het bedrijf als geheel) op af, maar pak je de verantwoordelijken aan?
pi_77097097
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:16 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat roep ik dus steeds .

Als een minderheid van een etnische groepering(afdeling van het bedrijf) zich voortdurend misdraagt reken je daar toch niet de hele bevolkingsgroep(het bedrijf als geheel) op af, maar pak je de verantwoordelijken aan?
Nou dan zijn we het toch eens?
En zelfs als je een verband aantoont tussen criminaliteit en een bepaalde bevolkingsgroep, dan heb je zeer zeker nog steeds niet die hele groep veroordeeld.
Dus wat is het probleem eigenlijk?
pi_77106516
quote:
Heb je voorlopig alleen nog maar wartaal zien uitslaan, horen huilen over het feit dat je je schijnbaar niet begrepen voelt door mij, en vooral heel veel voor je beurt horen praten
Ga je nou nog een argumenteren in plaats van op de man spelen en antwoorden ontwijken? Meer heb ik jou namelijk nog niet zien doen. En waar zeg ik dat jij mij niet begrijpt? Jij leest allemaal dingen die er niet zijn, jongen. Beetje paranoia aan het worden ofzo?
quote:
Net als dat de gemiddelde Marokkaan niet zit te wachten op aantijgingen en commentaar omdat een paar klootzakken de sfeer verzieken.
De kern van het probleem is dat het er niet "een paar" meer zijn. En de gemiddelde Marokkaan wordt helemaal niet verantwoordelijk gehouden hiervoor. Zie jij ergens iemand Mutant01 verantwoordelijk houden voor wat het criminele gedeelte van zijn landgenoten doet? Alhoewel ik de drang om het telkens voor hen op te nemen niet zo zie, ik zou me eerder dood schamen. Maar goed, dat is persoonlijk.
pi_77212957
'Geen aangifte, wel extra maatregelen'

http://www.bndestem.nl/re(...)xtra-maatregelen.ece
pi_77215378
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
'Geen aangifte, wel extra maatregelen'

http://www.bndestem.nl/re(...)xtra-maatregelen.ece
Geen aangifte. In godsnaam, waarom toch. Hier zit iets volstrekt onlogisch' achter.
pi_77216740
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Geen aangifte. In godsnaam, waarom toch. Hier zit iets volstrekt onlogisch' achter.
Commercie, dunkt me. Beter geen aandacht ipv negatieve aandacht.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
  zondag 24 januari 2010 @ 18:10:23 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_77217080
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Chooselife het volgende:

[..]

ja, en het heet angst.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_77217114
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:59 schreef incident het volgende:

[..]

Commercie, dunkt me. Beter geen aandacht ipv negatieve aandacht.
Geen aangifte doen na een misdrijf, dat is pas negatieve aandacht.
pi_77217134
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

ja, en het heet angst.
Angst? Je door angst laten leiden? Wat is dit voor ridicuul gebazel? Ik mag aannemen dat je cynisch bent?
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 18:12:40 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_77217156
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

ja, en het heet angst.
Angst, dat is het.
Want ze komen je naam en adres te weten als je aangifte doet, en dat willen de slachtoffers natuurlijk niet. Vind het ook idioot dat dit zo geregeld is.
pi_77217563
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Angst, dat is het.
Want ze komen je naam en adres te weten als je aangifte doet, en dat willen de slachtoffers natuurlijk niet. Vind het ook idioot dat dit zo geregeld is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit de oorzaak is. Het zou weer Nederland op z'n smalst zijn. Te laf om aangifte te doen. Bangebroekjes.
pi_77217665
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:24 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat dit de oorzaak is. Het zou weer Nederland op z'n smalst zijn. Te laf om aangifte te doen. Bangebroekjes.
Ja dat is wel de oorzaak. Stond al vermeld in een artikel van het AD dat de betrokken personen uit angst geen aangifte wilden doen. Wat ik dan wel raar vind is dat de werkgever dan niet in hun plaats aangifte doet.
pi_77217695
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:24 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Het kan er wel degelijk wat mee te maken hebben. Zeker als die mensen al meerdere malen in hun gezicht zijn bedreigd kan het hen de beste oplossing lijken om geen aangifte te doen: dan zijn ze er ook vanaf. Je moet je wel voorstellen dat het hier om tuig vs brave borsten gaat en niet om tuig vs tuig.
pi_77217797
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja dat is wel de oorzaak. Stond al vermeld in een artikel van het AD dat de betrokken personen uit angst geen aangifte wilden doen. Wat ik dan wel raar vind is dat de werkgever dan niet in hun plaats aangifte doet.
Ik zou lachend aangifte doen. Hoe kun je je nu uit het veld laten slaan door een paar van die bontkraag mocro's? Die rifapen lopen alleen maar te schreeuwen dat ze weten waar je huis woont. Je hebt pas echt verloren als je zwicht voor die dreigementen. Stelletje laffe mietjes.
pi_77217828
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:28 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Het kan er wel degelijk wat mee te maken hebben. Zeker als die mensen al meerdere malen in hun gezicht zijn bedreigd kan het hen de beste oplossing lijken om geen aangifte te doen: dan zijn ze er ook vanaf. Je moet je wel voorstellen dat het hier om tuig vs brave borsten gaat en niet om tuig vs tuig.
Te bang om aangifte te doen. Serieus, dit hoor ik voor het eerst.

Zou de politie het dan ook afgeraden hebben?
pi_77217865
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:30 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Ik zou lachend aangifte doen. Hoe kun je je nu uit het veld laten slaan door een paar van die bontkraag mocro's? Die rifapen lopen alleen maar te schreeuwen dat ze weten waar je huis woont. Je hebt pas echt verloren als je zwicht voor die dreigementen. Stelletje laffe mietjes.
Mja ik heb ook niet echt het idee dat de politie er erg veel aan zal doen.
pi_77217881
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:31 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Wacht ik zoek het even voor je op.
quote:
De bedreigde artsen en verplegers zouden uit angst voor de familie geen aangifte durven te doen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oep-Marokkanen.dhtml
pi_77217882
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:30 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Makkelijk lullen achter je toetsenbord waar niemand je rambo verhalen kan controleren en een beetje denigrerend om die mensen voor laffe mietjes uit te maken. Niet iedereen zit even heldhaftig in elkaar maar zij doen wel alle moeite om dagelijks het leven van mensen te redden en krijgen vervolgens nog een trap na van idioten zoals jij. En misschien zijn ze wel niet eens bang voor zichzelf maar voor hun gezin?
quote:

Ook dat gebeurt. Bij de politie werken ook niet alleen maar rambo's en ze hebben andere prioriteiten. Prioriteiten die politiek gezien minder gevoelig liggen maar bij de burger wel weer heel gevoelig liggen.
pi_77218081
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Makkelijk lullen achter je toetsenbord waar niemand je rambo verhalen kan controleren en een beetje denigrerend om die mensen voor laffe mietjes uit te maken. Niet iedereen zit even heldhaftig in elkaar maar zij doen wel alle moeite om dagelijks het leven van mensen te redden en krijgen vervolgens nog een trap na van idioten zoals jij. En misschien zijn ze wel niet eens bang voor zichzelf maar voor hun gezin?
[..]

Ook dat gebeurt. Bij de politie werken ook niet alleen maar rambo's en ze hebben andere prioriteiten. Prioriteiten die politiek gezien minder gevoelig liggen maar bij de burger wel weer heel gevoelig liggen.
Sorry, ik lach ze inderdaad in hun gezicht uit. Ik kan dit niet serieus nemen. Hup, een beetje strijdvaardigheid! Het moet je eer te na zijn om zo met de staart tussen de poten af te druipen!

Ik heb überhaupt een hartgrondige afkeer tegen bange mensen en angst. Bang zijn is het domste wat je kunt doen.
pi_77218260
quote:
Sorry, ik lach ze inderdaad in hun gezicht uit. Ik kan dit niet serieus nemen. Hup, een beetje strijdvaardigheid! Het moet je eer te na zijn om zo met de staart tussen de poten af te druipen!
Stoer hoor, vanachter je toetsenbordje. Dit zijn echter wel de mensen die jou mogelijk ooit gaan helpen als jij wat mankeert.
quote:
Ik heb überhaupt een hartgrondige afkeer tegen bange mensen en angst. Bang zijn is het domste wat je kunt doen.
Is dat zo? Angst is een product van onze overlevingsdrang. Als jij geen angst had zou je totaal geen remmingen hebben en binnen de kortste keren dood zijn. Een gebrek aan angst gaat je gegarandeerd de dood bezorgen. Bovendien wil ik wel eens zien wat voor een stoere kerel jij bent als je met gouden kettingen om je nek ongewapend door een favela in Rio moet lopen. Heb je dan ook geen angst? Mag ik dan ook een hartgrondige afkeer tegen jou hebben? Iedereen heeft angst, sommigen in mindere mate dan anderen. Op basis daarvan moet je geen afkeer hebben van mensen, dat zegt genoeg over wat voor soort mens jij bent.
pi_77218387
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:42 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Stoer hoor, vanachter je toetsenbordje. Dit zijn echter wel de mensen die jou mogelijk ooit gaan helpen als jij wat mankeert.
[..]
Ik mag het toch wel met ze oneens zijn?
Zo zullen er vast ook wel een paar op Geert Wilders of Femke Halsema stemmen. Daar ben ik het ook niet mee eens.
quote:
Is dat zo? Angst is een product van onze overlevingsdrang. Als jij geen angst had zou je totaal geen remmingen hebben en binnen de kortste keren dood zijn. Een gebrek aan angst gaat je gegarandeerd de dood bezorgen. Bovendien wil ik wel eens zien wat voor een stoere kerel jij bent als je met gouden kettingen om je nek ongewapend door een favela in Rio moet lopen. Heb je dan ook geen angst? Mag ik dan ook een hartgrondige afkeer tegen jou hebben? Iedereen heeft angst, sommigen in mindere mate dan anderen. Op basis daarvan moet je geen afkeer hebben van mensen, dat zegt genoeg over wat voor soort mens jij bent.
Dat is rationeel onverstandig. Doe niet zo onnozel zeg.
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 18:48:56 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_77218485
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:33 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

[..]

En dat gebeurt heel vaak. Bij aangifte wordt er altijd eerst gekeken naar andere mogelijkheden. Bemiddelen soms en ook vaak wordt het je gewoon afgeraden om aangifte te doen.
Krankzinnig maar waar.
pi_77218502
quote:
Ik mag het toch wel met ze oneens zijn?
Zo zullen er vast ook wel een paar op Geert Wilders of Femke Halsema stemmen. Daar ben ik het ook niet mee eens.
Van mij mag je het met hen oneens zijn ja. Alleen dat je ze uitlacht en een afkeer van ze hebt vind ik een beetje ver gaan, zeker aangezien niemand kan controleren dat jij de held bent die 10 bontkraagjes tegelijk neerslaat.
quote:
Dat is rationeel onverstandig. Doe niet zo onnozel zeg.
Voor die mensen is het rationeel gezien ook onverstandig. Ze hebben er niks mee te winnen (zeker gezien de strafmaat in Nederland niet) en alleen maar dingen mee te verliezen (bedreigingen, angst, daadwerkelijke acties tegen hen).
  zondag 24 januari 2010 @ 18:51:44 #196
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_77218593
Jammer dat het zo moet.
Wel ergens begrijpelijk als je ziet hoe ''serieus'' sommige artsen hun werk nemen .
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 18:53:07 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_77218649
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:49 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Van mij mag je het met hen oneens zijn ja. Alleen dat je ze uitlacht en een afkeer van ze hebt vind ik een beetje ver gaan, zeker aangezien niemand kan controleren dat jij de held bent die 10 bontkraagjes tegelijk neerslaat.
[..]

Voor die mensen is het rationeel gezien ook onverstandig. Ze hebben er niks mee te winnen (zeker gezien de strafmaat in Nederland niet) en alleen maar dingen mee te verliezen (bedreigingen, angst, daadwerkelijke acties tegen hen).
Juist. Dan kun je de absurde situatie krijgen dat een dader nóg een keer aan de deur staat om wraak te nemen vanwege de aangifte. Wordt je 2x gepakt.
pi_77218663
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jammer dat het zo moet.
Wel ergens begrijpelijk als je ziet hoe ''serieus'' sommige artsen hun werk nemen .

Daar heb je voorbeelden van?
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 18:54:37 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_77218699
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jammer dat het zo moet.
'Ergens begrijpelijk'?
  zondag 24 januari 2010 @ 18:57:39 #200
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_77218827
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:53 schreef McKillem het volgende:

[..]

Daar heb je voorbeelden van?
Ja. Artsen die tijdens operaties ook aan het i-netten zijn :/
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 18:58:32 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_77218863
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ja hoor
  zondag 24 januari 2010 @ 18:58:56 #202
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_77218880
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Ergens begrijpelijk'?

Ja. Ben jij weleens in het ziekenhuis geweest?
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 18:59:34 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_77218905
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ja. Ben jij weleens in het ziekenhuis geweest?
Ja, kom er dagelijks.
  zondag 24 januari 2010 @ 18:59:50 #204
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_77218918
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor
Ja! Ik ken iemand die momenteel stage loopt in het ziekenhuis en die arts liep dus gewoon ook te hyven tijdens de operatie? Ik begrijp het ook niet.
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 19:00:39 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_77218951
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ja! Ik ken iemand die momenteel stage loopt in het ziekenhuis en die arts liep dus gewoon ook te hyven tijdens de operatie? Ik begrijp het ook niet.
Lijkt me stug.
pi_77218980
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Wie? Wanneer? Hoe lang? Wat voor operatie? Wat deed hij op internet? Hoe komt er een computer in de operatiekamer? Waar heb jij het weg? Hoe verifieer jij je bron? En bovenal, als dit al zo is, rechtvaardigt dat dreigingen tot eventueel geweld tegen alles wat in ziekenhuizen werkt?
Juist, lul dus niet zo dom met je 'ergens wel begrijpelijk'.
  zondag 24 januari 2010 @ 19:01:28 #207
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77218981
quote:

[..]

Tijdens de operatie ja dat zal wel
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 19:02:07 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_77219007
quote:

[..]

Zelfs als dit waar zou zijn-wat ik niet geloof- wat heeft dat dan te maken met het bedreigen van medisch personeel tijdens de hulp die zij bieden aan patienten?
  zondag 24 januari 2010 @ 19:02:35 #209
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77219027
quote:

[..]

En maar blijven liegen, ik word er toch zo moe van!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 24 januari 2010 @ 19:03:33 #210
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_77219069
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, kom er dagelijks.
En je vindt niet dat er veel fouten voorkomen?

Ander voorbeeld; Mn broer moest van de zomer zijn tongriempje laten doorknippen. Hij had een verdoving gehad en die artsen beginnen hun werk te doen. Op een gegeven moment wilde ze gewoon aan de binnenkant van zijn wang snijden terwijl ze het daar helemaal niet verdoofd hadden!? Gelukkig kon mn broer nog half mompelend duidelijk maken dat die dat gewoon voelde.. . ''Oja, woepsie''
''t Is gewoon bizar.

Er kwamen ook gewoon hele tijd andere artsen binnen om vragen te stellen over poep
pi_77219085
quote:

[..]

En dat geloof jij? Ga weg man dat kan toch niet?
Hoe moet die arts dat doen? Computers met internet staan er niet in de operatiekamer, en de laatste keer dat ik in een ziekenhuis was waren mobieltjes verboden overal waar apparatuur staat.
Bovendien staat een arts nooit alleen in de operatie kamer en ik geloof er gewoon geen hol van dat er dan niemand in die operatiekamer iets doet er tegen.
  zondag 24 januari 2010 @ 19:04:14 #212
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_77219100
Boeit me vrij weinig of jullie het geloven of niet..
  zondag 24 januari 2010 @ 19:05:12 #213
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_77219133
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef McKillem het volgende:

[..]

Hoe moet die arts dat doen? Computers met internet staan er niet in de operatiekamer, en de laatste keer dat ik in een ziekenhuis was waren mobieltjes verboden overal waar apparatuur staat.
Bovendien staat een arts nooit alleen in de operatie kamer en ik geloof er gewoon geen hol van dat er dan niemand in die operatiekamer iets doet er tegen.
Nogmaals; dan geloof je het toch niet.
Ik win of verlies er niks mee om zoiets te verzinnen en diegene die daar stage loopt ook niet.
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 19:05:13 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_77219134
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef McKillem het volgende:

[..]

Gebeurt ook helemaal niet. Marokkaanse is een beetje in de war of doet een poging om te trollen.
  zondag 24 januari 2010 @ 19:05:35 #215
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77219152
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ander voorbeeld; Mn broer moest van de zomer zijn tongriempje laten doorknippen. Hij had een verdoving gehad en die artsen beginnen hun werk te doen. Op een gegeven moment wilde ze gewoon aan de binnenkant van zijn wang snijden terwijl ze het daar helemaal niet verdoofd hadden!? Gelukkig kon mn broer nog half mompelend duidelijk maken dat die dat gewoon voelde.. . ''Oja, woepsie''
''t Is gewoon bizar.

Er kwamen ook gewoon hele tijd andere artsen binnen om vragen te stellen over poep
ZOOOOHEEEEEEEEEEEE!!!!

Wat een verhaal!!!!!!!!

Bedreigen die hap!!!!!

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 24 januari 2010 @ 19:05:47 #216
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77219160
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

''t Is gewoon bizar.

Die mensen doen hun uiterste best om ons te helpen.. Als je vind dat ze teveel fouten maken.. dan laat je je lekker niet helpen

Ga je nu ook die miljoenen mensen opnoemen die ze wel GOED geholpen.. Die mensen die zijn er voor ons.. en wie hun bedreigt die heeft gewoon een paar hersen schakels miss als je daar maar enigszins begrip voor op kan brengen dan ben je gewoon niet goed (sorry) Maar vind dit echt hele rare verdovingen die mensen zijn ook maar mensen overal worden fouten gemaakt ja.. Dus ook hun

Maarja als jij dat vind laat je lekker niet meer helpen als je hulp nodig heb
pi_77219164
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee, ik zou me ook niet met mijn neus op de feiten laten drukken nee.
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 19:06:16 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_77219182
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ik win of verlies er niks mee om zoiets te verzinnen en diegene die daar stage loopt ook niet.
Wat voor stage is dat?
Of bedoel je co-schap?
  zondag 24 januari 2010 @ 19:06:56 #219
277679 Marokkaanse18
Relevant, toch?
pi_77219206
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef Henk-B het volgende:

[..]

ZOOOOHEEEEEEEEEEEE!!!!

Wat een verhaal!!!!!!!!

Bedreigen die hap!!!!!

Is niet echt mijn ding.
  zondag 24 januari 2010 @ 19:07:05 #220
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77219213
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Als het je vrij weinig boeit waarom probeer je het dan door de strot te rammen bij ons?
pi_77219214
Laat gaan, heeft met deze zaak niks te maken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_77219216
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Jawel, je maakt namelijk een punt. Een punt dat op losse schroeven staat zonder feiten. Daar is je toegevoegde waarde van het liegen.
  zondag 24 januari 2010 @ 19:07:44 #223
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_77219234
quote:

[..]

100% pure onzin
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 19:15:16 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_77219539
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef donthate het volgende:

[..]

Die mensen doen hun uiterste best om ons te helpen.. Als je vind dat ze teveel fouten maken.. dan laat je je lekker niet helpen

Ga je nu ook die miljoenen mensen opnoemen die ze wel GOED geholpen.. Die mensen die zijn er voor ons.. en wie hun bedreigt die heeft gewoon een paar hersen schakels miss als je daar maar enigszins begrip voor op kan brengen dan ben je gewoon niet goed (sorry) Maar vind dit echt hele rare verdovingen die mensen zijn ook maar mensen overal worden fouten gemaakt ja.. Dus ook hun

Maarja als jij dat vind laat je lekker niet meer helpen als je hulp nodig heb
  Moderator zondag 24 januari 2010 @ 19:39:21 #225
8781 crew  Frutsel
pi_77220431
Laten we het vooral gezellig houden
Negeer elkaar als het je niet aanstaat. Beste manier om het topic niet te laten ontsporen.
Verdere klachten kunnen via TR of in FB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')