Ja hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja. Artsen die tijdens operaties ook aan het i-netten zijn :/
Ja, kom er dagelijks.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja. Ben jij weleens in het ziekenhuis geweest?
Ja! Ik ken iemand die momenteel stage loopt in het ziekenhuis en die arts liep dus gewoon ook te hyven tijdens de operatie? Ik begrijp het ook niet.quote:
Lijkt me stug.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja! Ik ken iemand die momenteel stage loopt in het ziekenhuis en die arts liep dus gewoon ook te hyven tijdens de operatie? Ik begrijp het ook niet.
Wie? Wanneer? Hoe lang? Wat voor operatie? Wat deed hij op internet? Hoe komt er een computer in de operatiekamer? Waar heb jij het weg? Hoe verifieer jij je bron? En bovenal, als dit al zo is, rechtvaardigt dat dreigingen tot eventueel geweld tegen alles wat in ziekenhuizen werkt?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja. Artsen die tijdens operaties ook aan het i-netten zijn :/
quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja! Ik ken iemand die momenteel stage loopt in het ziekenhuis en die arts liep dus gewoon ook te hyven tijdens de operatie? Ik begrijp het ook niet.
Zelfs als dit waar zou zijn-wat ik niet geloof- wat heeft dat dan te maken met het bedreigen van medisch personeel tijdens de hulp die zij bieden aan patienten?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En maar blijven liegen, ik word er toch zo moe van!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En je vindt niet dat er veel fouten voorkomen?quote:
En dat geloof jij?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nogmaals; dan geloof je het toch niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dat geloof jij?Ga weg man dat kan toch niet?
Hoe moet die arts dat doen? Computers met internet staan er niet in de operatiekamer, en de laatste keer dat ik in een ziekenhuis was waren mobieltjes verboden overal waar apparatuur staat.
Bovendien staat een arts nooit alleen in de operatie kamer en ik geloof er gewoon geen hol van dat er dan niemand in die operatiekamer iets doet er tegen.
Gebeurt ook helemaal niet. Marokkaanse is een beetje in de war of doet een poging om te trollen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
En dat geloof jij?Ga weg man dat kan toch niet?
Hoe moet die arts dat doen? Computers met internet staan er niet in de operatiekamer, en de laatste keer dat ik in een ziekenhuis was waren mobieltjes verboden overal waar apparatuur staat.
Bovendien staat een arts nooit alleen in de operatie kamer en ik geloof er gewoon geen hol van dat er dan niemand in die operatiekamer iets doet er tegen.
ZOOOOHEEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En je vindt niet dat er veel fouten voorkomen?
Ander voorbeeld; Mn broer moest van de zomer zijn tongriempje laten doorknippen. Hij had een verdoving gehad en die artsen beginnen hun werk te doen. Op een gegeven moment wilde ze gewoon aan de binnenkant van zijn wang snijden terwijl ze het daar helemaal niet verdoofd hadden!? Gelukkig kon mn broer nog half mompelend duidelijk maken dat die dat gewoon voelde... ''Oja, woepsie''
''t Is gewoon bizar.
Er kwamen ook gewoon hele tijd andere artsen binnen om vragen te stellen over poep
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ander voorbeeld; Mn broer moest van de zomer zijn tongriempje laten doorknippen. Hij had een verdoving gehad en die artsen beginnen hun werk te doen. Op een gegeven moment wilde ze gewoon aan de binnenkant van zijn wang snijden terwijl ze het daar helemaal niet verdoofd hadden!? Gelukkig kon mn broer nog half mompelend duidelijk maken dat die dat gewoon voelde... ''Oja, woepsie''
''t Is gewoon bizar.
Er kwamen ook gewoon hele tijd andere artsen binnen om vragen te stellen over poep
Nee, ik zou me ook niet met mijn neus op de feiten laten drukken nee.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boeit me vrij weinig of jullie het geloven of niet..
Wat voor stage is dat?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nogmaals; dan geloof je het toch niet.![]()
Ik win of verlies er niks mee om zoiets te verzinnen en diegene die daar stage loopt ook niet.
Is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef Henk-B het volgende:
[..]
ZOOOOHEEEEEEEEEEEE!!!!
Wat een verhaal!!!!!!!!
Bedreigen die hap!!!!!
Als het je vrij weinig boeit waarom probeer je het dan door de strot te rammen bij ons?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Boeit me vrij weinig of jullie het geloven of niet..
Jawel, je maakt namelijk een punt. Een punt dat op losse schroeven staat zonder feiten. Daar is je toegevoegde waarde van het liegen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nogmaals; dan geloof je het toch niet.![]()
Ik win of verlies er niks mee om zoiets te verzinnen en diegene die daar stage loopt ook niet.
100% pure onzinquote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2010 19:05 schreef donthate het volgende:
[..]
Die mensen doen hun uiterste best om ons te helpen.. Als je vind dat ze teveel fouten maken.. dan laat je je lekker niet helpen
Ga je nu ook die miljoenen mensen opnoemen die ze wel GOED geholpen.. Die mensen die zijn er voor ons.. en wie hun bedreigt die heeft gewoon een paar hersen schakels miss als je daar maar enigszins begrip voor op kan brengen dan ben je gewoon niet goed (sorry) Maar vind dit echt hele rare verdovingen die mensen zijn ook maar mensen overal worden fouten gemaakt ja.. Dus ook hun
Maarja als jij dat vind laat je lekker niet meer helpen als je hulp nodig heb
Ja waar gewerkt wordt worden soms fouten gemaakt. Bij mijn knie operatie werkte de verdoving ook nog niet helemaal goed, en dat deed fucking pijn toen ze begonnen kan ik je zeggen. Maar ach boeiend daarom staat de rest er om heen, die regelen dan wel dat het goed komt. Kan gebeuren toch?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''t Is gewoon bizar.
Volgens mij liegt die iemand, want dit is onmogelijk. Muziek luisteren? Grapjes maken over de patiënt? Ja, maar dit soort verhalen zijn lachwekkend.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou, zet die paal maar klaar dan, want dit klopt van geen kanten. Schandalig om zoiets te beweren.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef paddy het volgende:
En blijkbaar is extra beveiliging gewoon nodig tegenwoordig. Denk niet eens alleen aan Marokkanen. Mensen worden steeds harder en brutaler tegen verplegend personeel.
Ik zou willen dat het ziekenhuis gewoon automatisch aangifte zou doen bij bedreiging vandalisme. Dat een arts of verplegend personeel niet eens kan weigeren.
En wanneer dit verhaaltje sterkt overtrokken is, mag degene die dit naar buiten brengt aan de schandpaal genageld worden
.. tuurlijk wel, ik zou een Marokkaan graag willen "verplegen".quote:Op zondag 24 januari 2010 20:15 schreef paddy het volgende:
Ik zou willen dat het ziekenhuis gewoon automatisch aangifte zou doen bij bedreiging vandalisme. Dat een arts of verplegend personeel niet eens kan weigeren.
Was er niet ooit een OM in het leven geroepen, om te voorkomen dat mensen onder druk geen aangifte zouden doen?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dat is wel de oorzaak. Stond al vermeld in een artikel van het AD dat de betrokken personen uit angst geen aangifte wilden doen. Wat ik dan wel raar vind is dat de werkgever dan niet in hun plaats aangifte doet.
Het is niet onwaarschijnlijk dat het hier om een criminele familie gaat. Dan kun je het beter niet doen, als je niet anoniem aangifte kunt doen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik zou lachend aangifte doen. Hoe kun je je nu uit het veld laten slaan door een paar van die bontkraag mocro's? Die rifapen lopen alleen maar te schreeuwen dat ze weten waar je huis woont. Je hebt pas echt verloren als je zwicht voor die dreigementen. Stelletje laffe mietjes.
Je doelt op Spanje en Italïe?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit een specifiek Marokkanen probleem? Ik denk het niet, ik denk dat dit een probleem is met de Mediterrane temperament.²
Ik zou pas echt van mijn stoel zijn gevallen als het geen Marokkanen geweest zouden zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je doelt op Spanje en Italïe?
En temperament, prima! Maar bedreigen is toch van een andere orde. En sowieso out of the question.
Het waren trouwens wel Marokkanen, dus het heeft geen zin om er andere landen bij te halen.
Ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik zou pas echt van mijn stoel zijn gevallen als het geen Marokkanen geweest zouden zijn.
Ziekenhuis Lievensberg ligt in Bergen op Zoom-Oost, een stadsdeel met veel Marokkanen.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik zou pas echt van mijn stoel zijn gevallen als het geen Marokkanen geweest zouden zijn.
Ben benieuwd of je nog steeds lacht als ze dezelfde nacht bij je komen langsrijden en wat bakstenen + molotov cocktail door je ruiten flikkeren. En een week later hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik zou lachend aangifte doen. Hoe kun je je nu uit het veld laten slaan door een paar van die bontkraag mocro's? Die rifapen lopen alleen maar te schreeuwen dat ze weten waar je huis woont. Je hebt pas echt verloren als je zwicht voor die dreigementen. Stelletje laffe mietjes.
Het is het temperament, mafkeesquote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit een specifiek Marokkanen probleem? Ik denk het niet, ik denk dat dit een probleem is met de Mediterrane temperament.²
Je hebt gelijk, ik had het ook al gezien. Ik zal het meteen aanpassen.quote:
Waar heb je anders broeren en neven voor?quote:
Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Ja, alleen in de medische sector zouden ze daar bovenop moeten zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja waar gewerkt wordt worden soms fouten gemaakt. Bij mijn knie operatie werkte de verdoving ook nog niet helemaal goed, en dat deed fucking pijn toen ze begonnen kan ik je zeggen. Maar ach boeiend daarom staat de rest er om heen, die regelen dan wel dat het goed komt. Kan gebeuren toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |