quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Oke, ik kan me alleen voorstellen dat andere fokkers er over een tijdje ook aan kunnen ergeren. En het is voor je eigen bestwil. Je bent nu nog heel jong, hoe eerder je er bij bent, hoe minder tijd je verspilt.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok dat klopt wel.![]()
Ik kan ook begrijpen dat je het irritant vindt, maar toch ga ik ermee door, er zit wel meer achter waarom ik het niet wil onderzoeken en omdat dit een openbaar forum is, post ik eigenlijk maar een deel van alles. Je kunt je eraan ergeren, maar voor mij is het een manier om mijn irritatie te uiten.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze Iranier opent tenminste snel een nieuw topic.
check zo ff pm dan zeur ik niet meer en stoppen we dit gesprek ookquote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, ik kan me alleen voorstellen dat andere fokkers er over een tijdje ook aan kunnen ergeren. En het is voor je eigen bestwil. Je bent nu nog heel jong, hoe eerder je er bij bent, hoe minder tijd je verspilt.
Dit jaquote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, ik kan me alleen voorstellen dat andere fokkers er over een tijdje ook aan kunnen ergeren. En het is voor je eigen bestwil. Je bent nu nog heel jong, hoe eerder je er bij bent, hoe minder tijd je verspilt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze Iranier opent tenminste snel een nieuw topic.
Je favoriete pizza is een Margarita?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:34 schreef Gratau het volgende:
noooo ayca never, rookert de gluiperd probeerde mijn aandacht op hem te laten vestigen. maar ik voel meer voor jou Margaretha
jaquote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je favoriete pizza is een Margarita?
Veel te saaiquote:
ik hou het graag simpelquote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veel te saai![]()
Salame, pepperoni, quattro stagioni, quattro formaggi en nog meer waarvan ik de naam niet ken
Dat hebben we niet thuis en ik ga nu niet een pizza maken om hier een pic te plaatsenquote:
quote:
Quattro formaggi.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hebben we niet thuis en ik ga nu niet een pizza maken om hier een pic te plaatsenWel hebben we nog 1/4 pizza tonno en 1/2 pizza doner thuis
Succesquote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef Gratau het volgende:
ik ga aan mn studie laters mensen
dag ayca en rookert
Noem je nou alle Dr. Oetker diepvriespizza's op?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Quattro formaggi.Cipolla.
Margherita.
Pollo.
Funghi.
Tonno.
Als ik van de zomer weer naar Italië ga ga ik een week alleen maar pizza eten, genoeg voedingsstoffenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Quattro formaggi.Cipolla.
Margherita.
Pollo.
Funghi.
Tonno.
What the...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noem je nou alle Dr. Oetker diepvriespizza's op?
Oh ja, jij komt ook uit een pizzabakkersfamilie, sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
What the...Nee, ik heb er verstand van.
Vaak willen ze er zelfs twee, één voor in het weekend, de andere voor doordeweeksquote:
Ja, ik las het.quote:
En zelfs een schone, nieuwe autoquote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb schone sokken en schone schoenen. Laat me met rust *snik* *snik*
Correctquote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En zelfs een schone, nieuwe auto.
Döner pizza is lekkerderquote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef ClioSporT het volgende:
Doe mij maar de eastside shoarma pizza van new york pizza
Die doe ik morgen!!quote:
ik zag etquote:
misschien als zij er gebruik van maakt, ik gebruik e namelijk nooit, vandaar dat ik nooit invites hebquote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Gratau het volgende:
wat doe ik moeilijk, ayca kan mij toch ook wel een invite sturen ofniet?
Je zal wel even lid moeten zijn en veel moeten downloaden voordat je die krijgt.quote:
downloaden als de mofoquote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Ayca het volgende:
Ja dat snap ikmaar Gratau wilde gelijk een invite ;P
quote:
Lil Wayne.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
je luistert toch niet naar lil wayne
oke oke, jiggy dje en winne sws. en dan hoort kempi er ook wel bijquote:Op maandag 18 januari 2010 19:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lil Wayne.![]()
Opgezwolle, Winne, Jiggy Dje, Pete Philly en Typhoon.
Pete Phillyquote:Op maandag 18 januari 2010 19:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lil Wayne.![]()
Opgezwolle, Winne, Jiggy Dje, Pete Philly en Typhoon.
Nee, Kempi is van het niveau Lil Wayne.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Gratau het volgende:
[..]
oke oke, jiggy dje en winne sws. en dan hoort kempi er ook wel bij
Ik zou zeggen betoog.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Gratau het volgende:
heb morgen een toets nederlands, betoog/beschouwing schrijven. welke is makkelijker te doen?
Dio wordt helaas ook met de dag commerciëler.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ken de tekst van allemaal![]()
Dio is een lachende baas![]()
Deze ook:
misschien een paar nummers, maar nummers als: ik lay low, voedsel, al sla ju me dood zijn echt wel goedquote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, Kempi is van het niveau Lil Wayne.
Ik zou echt niet van jou verwachten dat je naar zulk soort muziek luistert.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leuk lijstje, behalve jammer van Lange Frans.
Tja, als je opgroeit in een kutbuurt en nu kan cashen met sponsoren en wordt verkozen tot best geklede man van Nederland is het gewoon verleidelijk om te doen, neem het hem niet kwalijkquote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dio wordt helaas ook met de dag commerciëler.
Hef is inderdaad ook niet verkeerd, zoals zijn nummer: Luie mannen:quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef Gratau het volgende:
[..]
misschien een paar nummers, maar nummers als: ik lay low, voedsel, al sla ju me dood zijn echt wel goed
hef is trouwens ook baas
Naar welk soort muziek bedoel je? Hiphop. Ik luister echt van alles, zolang het enig boodschap verkondigt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou echt niet van jou verwachten dat je naar zulk soort muziek luistert.
Lastig uit te leggen, maar zou gewoon niet verwachten dat je naar Nederlandse hiphop luistert.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Naar welk soort muziek bedoel je? Hiphop. Ik luister echt van alles, zolang het enig boodschap verkondigt.
Ik kom uit Zwolle. Wat dacht je dan? Zwolle domineert qua Nederlandse hiphop.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, maar zou gewoon niet verwachten dat je naar Nederlandse hiphop luistert.
die is wel tof.quote:
Betoog is makkelijker.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Gratau het volgende:
heb morgen een toets nederlands, betoog/beschouwing schrijven. welke is makkelijker te doen?
Overijsselquote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kom uit Zwolle. Wat dacht je dan? Zwolle domineert qua Nederlandse hiphop.
Mozart.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kom uit Zwolle. Wat dacht je dan? Zwolle domineert qua Nederlandse hiphop.
luister danquote:
Klassiek muziek is op zijn tijd ook niet verkeerd. Zoals het stuk ''O mio babbino caro'' van Puccini. Ik vind dat men veelzijdig moet zijn, ook qua muziek.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mozart.Nee, gewoon geen Nederlandse hiphop.
heb je wat met bosnie? veel vrienden van me zijn Bosnischquote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe vinden jullie mijn muziek of is het te veel om te luisteren?
Leuk, maar niet per se deze.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Turken, wat vinden jullie van Turkse hip-hop?
Ja, Bosnische vrienden.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Gratau het volgende:
[..]
heb je wat met bosnie? veel vrienden van me zijn Bosnisch
Hmm, oké. Ik heb zelf namelijk niet zoveel met rap, maar dit nummer vond ik nog wel om aan te horen.quote:
gs, m&o, maatschappijleer en economiequote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hey Gratau als je nog andere toetsen hebt deze week, ik heb net heel veel samenvattingen ontvangen.
Ik heb ook niets met rap, ben de laatste tijd weer begonnen met het een beetje te luisteren. Sommige teksten vind ik mooi, maar als "echte" muziek niet, gewoon voor de afwisseling.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, oké. Ik heb zelf namelijk niet zoveel met rap, maar dit nummer vond ik nog wel om aan te horen.
Weet niet of het iets dat jij ook krijgt, maar heb gewoon alles doorgestuurd.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:32 schreef Gratau het volgende:
[..]
gs, m&o, maatschappijleer en economie
zou ik hem mogen bekijken?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb volgens mij ook nog wel ergens een betoog liggen.
Volgens mij kun je niet zelf bedenken waar je je betoog over gaat schrijven.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb volgens mij ook nog wel ergens een betoog liggen.
oh ja dat kan ook nogquote:Op maandag 18 januari 2010 19:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet niet of het iets dat jij ook krijgt, maar heb gewoon alles doorgestuurd.
Vrolijk.quote:
Ga je naar het buitenland?quote:
Versie van Selda Bagcan is ook mooi.quote:
Zeker.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Versie van Selda Bagcan is ook mooi.
Ik ben uitgenodigd om naar Dubai te komen. Maar zou ook nog met wat vrienden naar Turkije gaan en eigenlijk wil ik nog even Israel bezoeken.quote:
Dubai in de zomer?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd om naar Dubai te komen. Maar zou ook nog met wat vrienden naar Turkije gaan en eigenlijk wil ik nog even Israel bezoeken.
Of Cem Karaca...quote:
Dat wordt zeker een leuke zomer.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd om naar Dubai te komen. Maar zou ook nog met wat vrienden naar Turkije gaan en eigenlijk wil ik nog even Israel bezoeken.
morgen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef TheMagnificent het volgende:
IHVK, wanneer heb je trouwens weer theorie?
Ik ben heel kwaad op je, want ik zit nu al hele dag te lachen met korte pauzes om ogen weer droog te makenquote:
Het is heel gemeen maar ook heel grappig, ik had tranen in de ogenquote:
Ik moest ook heel hard lachen toen ik Onur Torko voor het eerst zagquote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef siddha het volgende:
[..]
Het is heel gemeen maar ook heel grappig, ik had tranen in de ogen
Wat is de verhaal erachter eigenlijk?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik moest ook heel hard lachen toen ik Onur Torko voor het eerst zag. Aan de andere kant had ik ook veel medelijden met hem
.
Dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat ze hem via een profielsite hebben gevonden, genaamd Sugababes.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Wat is de verhaal erachter eigenlijk?
Waarom niet. Is toch best een boeiende vraag.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef AryaMehr het volgende:
IHVK:
Ik zit serieus in dubio of ik wel een topic in jouw territorium moet openen. Ik vraag mij serieus af hoe het kan dat er zoveel Chinezen zijn.
Ik wil hem best openen, maar ik moet zo echt gaan leren, dus kan ik niet meteen reageren.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom niet. Is toch best een boeiende vraag.
Ok, cool.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik wil hem best openen, maar ik moet zo echt gaan leren, dus kan ik niet meteen reageren.
Jawel, maar het heeft zo'n negatieve klank.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja. Nooit van gehoord? Betekent dat er niets veranderd is en dat het leven gewoon doorgaat.
Weet ik eigenlijk niet, maar omdat ze het heeft overleefd, heb ik er geen zin om over na te denken, kan nog alle kanten op gaan, ga morgen bij haar langs.quote:
Ah, nou dat is iets iig, ben blij voor jequote:Op maandag 18 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar omdat ze het heeft overleefd, heb ik er geen zin om over na te denken, kan nog alle kanten op gaan, ga morgen bij haar langs.
Weet ik niet. Vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rond 8 uur, maakt dat uit voor de gevolgen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik niet. Vroeg het me gewoon af.
Onzin!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef Ayca het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ef_op_blauwe_maandag
En ik was nog zo vrolijk vandaag
Hartproblemen, las het net terug. Sterkte Bimiyorem!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Rond 8 uur, maakt dat uit voor de gevolgen?
Mijn broertje had kut geslapen, ging bijna op zijn bek door gladheid en had een lekke bandquote:Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef Ayca het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ef_op_blauwe_maandag
En ik was nog zo vrolijk vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mundus vult decipi
Dankjewel.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hartproblemen, las het net terug. Sterkte Bimiyorem!
Hartinfarcten e.d gebeuren trouwens vaker vroeg in de ochtend, had iets te maken met een bepaald eiwit wat vrijkomt. Kan je wel googlen, zijn studies over geweest.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef Gratau het volgende:
depressiviteit is niet goed. probeer altijd positief te blijven. glimlach naar de wereldklopt wel, het kan altijd erger (betekent niet dat je niet mag klagen), maar sowieso proberen je zelf er uit te helpen, want hoe dieper je erin zit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
gecmis olsunquote:Op maandag 18 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
klopt wel, het kan altijd erger (betekent niet dat je niet mag klagen), maar sowieso proberen je zelf er uit te helpen, want hoe dieper je erin zit...
Nope.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:38 schreef ClioSporT het volgende:
dag
Weet iemand nog een turks forum waar je muziekalbums kan downloaden ?
Lol..quote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nope.![]()
Voortaan ga ik op al je posts proberen te reageren.
Iyiyim Cliotje.quote:
Bende iyim....quote:Op maandag 18 januari 2010 21:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Iyiyim Cliotje.![]()
Nou ja nu wel, net niet. Ging nog even boodschappen doen, zag ik dat er een kind bij mij uit de straat achter de kassa zat. Toen ben ik naar een andere kassa gegaan, daar voelde ik me wel een beetje schuldig over.
Ken em niet, alleen van gezicht. Dan weet ie wat ik allemaal koop. Da's persoonlijk vond ik. Ook al was het dan niets bijzonders.quote:
Was je bang??? Nee toch, anders had je mij wel even mogen bellen hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Bende iyim....
Gister voor het eerst in huisje geslapen.![]()
![]()
![]()
Ik ga ook altijd tijdens werkuren, zodat het lekker rustig is op de sportschoolquote:Op maandag 18 januari 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
Het is mij opgevallen dat de maandagen altijd het drukst zijn op de sportschool. Mensen die hun week 'goed willen beginnen'? En nu met het nieuwe jaar zijn de maandagen drukker dan normaal. Mensen die zich proberen vast te houden aan hun goede voornemens? Verder is het opvallend dat dit na 1 à 2 maanden toch weer afneemt.
Dat wilde ik even delen. En oja: het is schijtirritant, die drukte.
Normaal zijn de dinsdag en donderdag vrij druk, maar zie de maandag als een start van een nieuwe week/maand etc etc..quote:Op maandag 18 januari 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
Het is mij opgevallen dat de maandagen altijd het drukst zijn op de sportschool. Mensen die hun week 'goed willen beginnen'? En nu met het nieuwe jaar zijn de maandagen drukker dan normaal. Mensen die zich proberen vast te houden aan hun goede voornemens? Verder is het opvallend dat dit na 1 à 2 maanden toch weer afneemt.
Ik ga altijd wanneer het druk is en vooral veel vrouwen zijn. Kan er niks aan doen, maar ik train dan gewoon harder als ik geile mooie vrouwen zie.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd tijdens werkuren, zodat het lekker rustig is op de sportschool. Ik houd niet van drukte, wachten en pottenkijkers.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:01 schreef GenusButeo het volgende:
Bij een meisje dat ik ken kwam er een keer een man van in de 50 op haar af nadat ze 2 km op de band had gedaan en zei "weet je dat je een hele mooie manier van lopen hebt?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd tijdens werkuren, zodat het lekker rustig is op de sportschool. Ik houd niet van drukte, wachten en pottenkijkers.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij een meisje dat ik ken kwam er een keer een man van in de 50 op haar af nadat ze 2 km op de band had gedaan en zei "weet je dat je een hele mooie manier van lopen hebt?"
Dat is wel echt triestquote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij een meisje dat ik ken kwam er een keer een man van in de 50 op haar af nadat ze 2 km op de band had gedaan en zei "weet je dat je een hele mooie manier van lopen hebt?"
Volgens mij iets van 27,50 ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
Hoeveel betalen jullie per maand voor jullie sportschool?
Er zijn hier een paar hele dure en een paar heel goedkope en ik ben benieuwd wat jullie ongeveer betalen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:08 schreef Min-e het volgende:
Oh ja, doet me denken ga nooiiit tussen 09.00- 10.00 zwemmen!!!
Heb ik een keer gedaan, werd ik bijna verzopen door allemaal ontzettend fanatieke bejaarden en die schrikken nergens van terug hoor.
Ik ga altijd ná werk direct door naar de sportschool, anders stel ik het uit tot 9 uur in de avond.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
14.95, met studentenkorting (lees: dalurenkorting).quote:Op maandag 18 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
Er zijn hier een paar hele dure en een paar heel goedkope en ik ben benieuwd wat jullie ongeveer betalen.
Was het soms clio?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Enorm tontis. Haar buik hangt zowat op de grond. M'n opa wil het laten weghalen, maar hij twijfelt, weet niet of het gezond is. (de buik van m'n oma laten weghalen he)quote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Hebben jullie allemaal ook tontiş oma's?
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Normaal zijn de dinsdag en donderdag vrij druk, maar zie de maandag als een start van een nieuwe week/maand etc etc..
Zo van, ik ga maandag beginnen met dieet.. (en dan dinsdag eten bij de burger king)
Bij ons heb je ook goedkope, zo/n 30-40 euro p/m en dan heb je geen recht op lessen. Maar de duurste is volgens mij iets van 55 euro, da's onbeperkt en mag je ook 2 keer in de week naar een les van iets dat daar wordt gegeven.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
Sorry, maar dit klonk zo droog.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Enorm tontis. Haar buik hangt zowat op de grond. M'n opa wil het laten weghalen, maar hij twijfelt, weet niet of het gezond is. (de buik van m'n oma laten weghalen he)
30-40 euro per maand goedkoopquote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bij ons heb je ook goedkope, zo/n 30-40 euro p/m en dan heb je geen recht op lessen. Maar de duurste is volgens mij iets van 55 euro, da's onbeperkt en mag je ook 2 keer in de week naar een les van iets dat daar wordt gegeven.
Ja, gadver! Of dan vegen ze met de hand het zweet van hun voorhoofd en dan pakken ze weer de hendels van een apparaat of de gewichten vast. En het daarna niet schoonmaken, want daar hebben ze speciaal van die doekjes voor neergezet bij mij op de sportschool. Aso's zijn het! Vieze aso's, zeg ik je!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja die mensen sprokkelen al hun moed weer bijeen na het weekend en gaan er weer lekker tegenaan.![]()
Dat is ook irritant, bijna net zo irritant als zwetende mensen die voor je op het apparaat zitten en dan zie je zo van die druppels naast ze op de grond vallen. Iewww
Bij mij werkt alles wel, maar geen begeleiding (alhoewel ik dat als positief zie: geen last van trainers), maar hij is zo groot als een klaslokaal of zoquote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef IHVK het volgende:
Hier is eentje om de hoek voor een tientje per maand, maar de helft van de apparaten werkt niet goed en het is echt eerder een huiskamer met fitnessapparatuur dan een sportschool..
Ken je andere goede in Rotterdam wik?
Nu ik het teruglees wel ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, maar dit klonk zo droog.![]()
Tontiş... Het is een schattig woord voor wat dikkere mensen. Van die schattige dikke omaatjes.quote:
¤ 40 p/m.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:07 schreef IHVK het volgende:
Nee johquote:Op maandag 18 januari 2010 22:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus. maar niet dus.
Maar je kunt er ook zwemmen en squashen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.davidlloyd.nl/nl/home/clubs/rotterdamakragon
Deze in Rotterdam schijnt wel goed te zijn, maar wel duur.
Gewoon wat loopband, cross, fiets vooral cardioquote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca wat doe jij in de sportschool?
Hmm okquote:Op maandag 18 januari 2010 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tontiş... Het is een schattig woord voor wat dikkere mensen. Van die schattige dikke omaatjes.
Volgens mij betaalde ik bij eentje 35 euro en bij een wat grotere, met meer poespas erom heen 55 euro.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee joh30 is gemiddeld, je hebt hier ook eentje van 15 euro pm maar daar hebben ze geen douches enz..
Er zijn mensen die alleen daarvoor komen hequote:Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gewoon wat loopband, cross, fiets vooral cardioen sauna natuurlijk
Zit bijna alleen maar op de buik.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef Ayca het volgende:
Vet rond de buik is wel het gevaarlijkst, maar als je oma het er weer aan eet heeft het natuurlijk niet zo'n zin
Bij Minerva in Leiden hebben ze een squashbaanquote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar je kunt er ook zwemmen en squashen.
Squashen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar je kunt er ook zwemmen en squashen.
Zoals mijn moederquote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zijn mensen die alleen daarvoor komen he
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, gadver! Of dan vegen ze met de hand het zweet van hun voorhoofd en dan pakken ze weer de hendels van een apparaat of de gewichten vast. En het daarna niet schoonmaken, want daar hebben ze speciaal van die doekjes voor neergezet bij mij op de sportschool. Aso's zijn het! Vieze aso's, zeg ik je!
Minerva.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij Minerva in Leiden hebben ze een squashbaan
Volgens mij was vet op je kont gezond jaquote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zit bijna alleen maar op de buik.![]()
Mijn bouw is andersom, is dat gezond?
Inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Squashen.Hadden ze dat maar ook bij mij op de sportschool.
Dan ga je toch naar zo'n uber thermenspasaunawellness iets ofzoquote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zoals mijn moedernouja ze gaat wel voor de vorm met mij mee om wat te lopen enzo maar volgens mij wil ze alleen maar in de sauna
Ik niet. Maar ik wil.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Zit iedereen hier op de sportschool ofzo? Dé mode van de 21e eeuw...
Sorry.quote:
Ik niet! Jij?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé, sportscholen bestaan al sinds de Griekse Oudheid.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
waar heb je dit gelezen?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij was vet op je kont gezond janiet te veel natuurlijk
Doen! Veel leuker.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef Ayca het volgende:
Ja, is dat leuk squashen? ik kan dat vrijdag doen ipv gewoon gym
Ook wel gymnasion genoemd.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hé, sportscholen bestaan al sinds de Griekse Oudheid.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder is echt vet grappig wanneer ze fitnest. Ze gaat gebruikt altijd alle apparaten zonder te weten waar het voor is. Is ze vet actief bezig, vraagt ze: waar is dit eigenlijk voor?
En dan é'én minuut per machinequote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder is echt vet grappig wanneer ze fitnest. Ze gaat gebruikt altijd alle apparaten zonder te weten waar het voor is. Is ze vet actief bezig, vraagt ze: waar is dit eigenlijk voor?
Hahaha jouw moeder is meer van mijn kafa.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Min-e het volgende:
[..]
![]()
MIjn moeder ging naar een plek waar ze apparaten hadden die vanzelf bewogen en dan moest je alleen maar erop liggen en mee laten bewegen. Weet niet meer hoe het heet, slender ofzo.
Nee hoor, minstens 10 minuten hahaha.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan é'én minuut per machine?
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem ziet mijn nieuwe sig nu pas, jullie al gezien trouwens?
Er zitten anders wel mooie lullen bij hoor pauperquote:
1. Conditie verbeteren.quote:
Zodat je een breed lichaam krijgt en je iedereen kunt krijgen.quote:
Nee...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
Dat kan ook in huis?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
1. Conditie verbeteren.
2. Vormgeven aan je lichaam.
3. Het is te koud om buiten te sporten.
Corpsballen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zitten anders wel mooie lullen bij hoor pauper![]()
Nee, heb gisteren gegeten met mensen uit mijn introweekgroepje, eentje was bij Minerva gegaan, prima gast hoor
Ik vroeg me al af waarom ik niemand kon krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zodat je een breed lichaam krijgt en je iedereen kunt krijgen.![]()
![]()
Maar sowieso beweging is gezond.
Zie het nu pas, iedereen heeft iets staan zowat. Valt me nu op.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
Thuis heb ik geen gewichten en ook geen apparaten.quote:
doe ik al.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan je meer doen dan opdrukken en gewichtjes
Gewichten zijn goedkoper dan iedere maand abo.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Thuis heb ik geen gewichten en ook geen apparaten.Denk eens na.
Klopt wel, gewichten zijn met de lange termijn veel goedkoper. Maar alsnog, thuis zijn er mensen die dat vervelend gaan vinden, dat weet ik nu al. En thuis heb ik geen sauna, was het maar zo'n feestje. En ik wil niet naar buiten, zeg ik net!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gewichten zijn goedkoper dan iedere maand abo.![]()
en je kunt traprennen
buiten hardlopen
opdrukken
en blablalblabalalblallba
Eylül.quote:
quote:
Ik word gepest door Minervanen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk Een tijdje terug sprong ik dagelijks op m'n kamer, ouders werden er op een gegeven moment gek van. Ik wilde gewoon gezond zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt wel, gewichten zijn met de lange termijn veel goedkoper. Maar alsnog, thuis zijn er mensen die dat vervelend gaan vinden, dat weet ik nu al. En thuis heb ik geen sauna, was het maar zo'n feestje. En ik wil niet naar buiten, zeg ik net!
goeiequote:Op maandag 18 januari 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
Ja, daarom. Op de sportschool kan je ongeremd je gangetje gaan... Al zitten er wel een paar bij die zitten te hijgen en puffen als een stel mongolen, of dan gaan ze stampend rennen op de loopband.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Begrijpelijk Een tijdje terug sprong ik dagelijks op m'n kamer, ouders werden er op een gegeven moment gek van. Ik wilde gewoon gezond zijn.
Vet.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik doe aan cirit atma. Dát is pas een sport.![]()
Jij bent wel een fervente klager, of nietquote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, daarom. Op de sportschool kan je ongeremd je gangetje gaan... Al zitten er wel een paar bij die zitten te hijgen en puffen als een stel mongolen, of dan gaan ze stampend rennen op de loopband.
Iedere plek heeft zo zijn gebrek.
Ja, daarom.quote:
Goed geïntegreerd.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij bent wel een fervente klager, of niet?
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, daarom. Op de sportschool kan je ongeremd je gangetje gaan... Al zitten er wel een paar bij die zitten te hijgen en puffen als een stel mongolen, of dan gaan ze stampend rennen op de loopband.
Iedere plek heeft zo zijn gebrek.
Mooi, mooi... In Nederland moet je er niet mee aan komen zetten, denk ikquote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en ik vind het eigenlijk ook een best mooie naam.![]()
De maand September heet Eylül
Nee dan ben je wel de lul.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooi, mooi... In Nederland moet je er niet mee aan komen zetten, denk ik.
Normaliter niet, maar vandaag waren die mensen echt zó irritant.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij bent wel een fervente klager, of niet?
quote:
Mij niet gezien. Mijn kamer is sowieso te klein, ik kan amper voluit op de vloer liggen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Het gebrek van m'n huis is beter.
Uiteraard.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Dan ben jij ook een diehard klager, of niet?
ihvk'ya laf yok!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Dan ben jij ook een diehard klager, of niet?
Ik had er eens een topic over geopend:quote:
Het komt in ieder geval van de Joodse kalender.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Les 3 - Dagen van de week en maanden
Wat betreft dagen en maanden is er veel geleend van de Perzen, Joden en Romeinen.
Maandag: Pazartesi = ''na zondag'' (Pazar + ertesi [= ''erna''])
Dinsdag: Salı
Woensdag: Çarşamba = ''4 dagen na Shabbat'' (uit het Perzisch)
Donderdag: Perşembe = ''5 dagen na Shabbat'' (uit het Perzisch)
Vrijdag: Cuma = ''reünie'' (Arabisch/islamitisch)
Zaterdag: Cumartesi = ''na vrijdag'' (Cuma + ertesi [= ''erna''])
Zondag: Pazar = ''markt''
Januari: Ocak = ''kachel'' (Turks)
Februari: Şubat = 11e maand van de Joodse kalender
Maart: Mart = ''Mars'' (Romeinse god)
April: Nisan = 1e maand van de Joodse kalender
Mei: Mayıs = ''Maia'' (Romeinse godin)
Juni: Haziran
Juli: Temmuz = 4e maand van de Joodse kalender
Augustus: Ağustos = ''Augustus'' (Romeinse keizer)
September: Eylül = 6e maand van de Joodse kalender
Oktober: Ekim = ''zaaien (winteroogst)'' (Turks)
November: Kasım
December: Aralık = ''onderbreking'' (Turks)
Wat een leven heb je dan hierquote:Op maandag 18 januari 2010 22:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en ik vind het eigenlijk ook een best mooie naam.![]()
De maand September heet Eylül
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |