quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Oke, ik kan me alleen voorstellen dat andere fokkers er over een tijdje ook aan kunnen ergeren. En het is voor je eigen bestwil. Je bent nu nog heel jong, hoe eerder je er bij bent, hoe minder tijd je verspilt.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ok dat klopt wel.![]()
Ik kan ook begrijpen dat je het irritant vindt, maar toch ga ik ermee door, er zit wel meer achter waarom ik het niet wil onderzoeken en omdat dit een openbaar forum is, post ik eigenlijk maar een deel van alles. Je kunt je eraan ergeren, maar voor mij is het een manier om mijn irritatie te uiten.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze Iranier opent tenminste snel een nieuw topic.
check zo ff pm dan zeur ik niet meer en stoppen we dit gesprek ookquote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, ik kan me alleen voorstellen dat andere fokkers er over een tijdje ook aan kunnen ergeren. En het is voor je eigen bestwil. Je bent nu nog heel jong, hoe eerder je er bij bent, hoe minder tijd je verspilt.
Dit jaquote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke, ik kan me alleen voorstellen dat andere fokkers er over een tijdje ook aan kunnen ergeren. En het is voor je eigen bestwil. Je bent nu nog heel jong, hoe eerder je er bij bent, hoe minder tijd je verspilt.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Deze Iranier opent tenminste snel een nieuw topic.
Je favoriete pizza is een Margarita?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:34 schreef Gratau het volgende:
noooo ayca never, rookert de gluiperd probeerde mijn aandacht op hem te laten vestigen. maar ik voel meer voor jou Margaretha
jaquote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je favoriete pizza is een Margarita?
Veel te saaiquote:
ik hou het graag simpelquote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Veel te saai![]()
Salame, pepperoni, quattro stagioni, quattro formaggi en nog meer waarvan ik de naam niet ken
Dat hebben we niet thuis en ik ga nu niet een pizza maken om hier een pic te plaatsenquote:
quote:
Quattro formaggi.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hebben we niet thuis en ik ga nu niet een pizza maken om hier een pic te plaatsenWel hebben we nog 1/4 pizza tonno en 1/2 pizza doner thuis
Succesquote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef Gratau het volgende:
ik ga aan mn studie laters mensen
dag ayca en rookert
Noem je nou alle Dr. Oetker diepvriespizza's op?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Quattro formaggi.Cipolla.
Margherita.
Pollo.
Funghi.
Tonno.
Als ik van de zomer weer naar Italië ga ga ik een week alleen maar pizza eten, genoeg voedingsstoffenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Quattro formaggi.Cipolla.
Margherita.
Pollo.
Funghi.
Tonno.
What the...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noem je nou alle Dr. Oetker diepvriespizza's op?
Oh ja, jij komt ook uit een pizzabakkersfamilie, sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
What the...Nee, ik heb er verstand van.
Vaak willen ze er zelfs twee, één voor in het weekend, de andere voor doordeweeksquote:
Ja, ik las het.quote:
En zelfs een schone, nieuwe autoquote:Op maandag 18 januari 2010 17:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb schone sokken en schone schoenen. Laat me met rust *snik* *snik*
Correctquote:Op maandag 18 januari 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En zelfs een schone, nieuwe auto.
Döner pizza is lekkerderquote:Op maandag 18 januari 2010 17:07 schreef ClioSporT het volgende:
Doe mij maar de eastside shoarma pizza van new york pizza
Die doe ik morgen!!quote:
ik zag etquote:
misschien als zij er gebruik van maakt, ik gebruik e namelijk nooit, vandaar dat ik nooit invites hebquote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Gratau het volgende:
wat doe ik moeilijk, ayca kan mij toch ook wel een invite sturen ofniet?
Je zal wel even lid moeten zijn en veel moeten downloaden voordat je die krijgt.quote:
downloaden als de mofoquote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Ayca het volgende:
Ja dat snap ikmaar Gratau wilde gelijk een invite ;P
quote:
Lil Wayne.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:03 schreef Gratau het volgende:
[..]
je luistert toch niet naar lil wayne
oke oke, jiggy dje en winne sws. en dan hoort kempi er ook wel bijquote:Op maandag 18 januari 2010 19:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lil Wayne.![]()
Opgezwolle, Winne, Jiggy Dje, Pete Philly en Typhoon.
Pete Phillyquote:Op maandag 18 januari 2010 19:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Lil Wayne.![]()
Opgezwolle, Winne, Jiggy Dje, Pete Philly en Typhoon.
Nee, Kempi is van het niveau Lil Wayne.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Gratau het volgende:
[..]
oke oke, jiggy dje en winne sws. en dan hoort kempi er ook wel bij
Ik zou zeggen betoog.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Gratau het volgende:
heb morgen een toets nederlands, betoog/beschouwing schrijven. welke is makkelijker te doen?
Dio wordt helaas ook met de dag commerciëler.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ken de tekst van allemaal![]()
Dio is een lachende baas![]()
Deze ook:
misschien een paar nummers, maar nummers als: ik lay low, voedsel, al sla ju me dood zijn echt wel goedquote:Op maandag 18 januari 2010 19:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, Kempi is van het niveau Lil Wayne.
Ik zou echt niet van jou verwachten dat je naar zulk soort muziek luistert.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leuk lijstje, behalve jammer van Lange Frans.
Tja, als je opgroeit in een kutbuurt en nu kan cashen met sponsoren en wordt verkozen tot best geklede man van Nederland is het gewoon verleidelijk om te doen, neem het hem niet kwalijkquote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dio wordt helaas ook met de dag commerciëler.
Hef is inderdaad ook niet verkeerd, zoals zijn nummer: Luie mannen:quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef Gratau het volgende:
[..]
misschien een paar nummers, maar nummers als: ik lay low, voedsel, al sla ju me dood zijn echt wel goed
hef is trouwens ook baas
Naar welk soort muziek bedoel je? Hiphop. Ik luister echt van alles, zolang het enig boodschap verkondigt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou echt niet van jou verwachten dat je naar zulk soort muziek luistert.
Lastig uit te leggen, maar zou gewoon niet verwachten dat je naar Nederlandse hiphop luistert.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Naar welk soort muziek bedoel je? Hiphop. Ik luister echt van alles, zolang het enig boodschap verkondigt.
Ik kom uit Zwolle. Wat dacht je dan? Zwolle domineert qua Nederlandse hiphop.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, maar zou gewoon niet verwachten dat je naar Nederlandse hiphop luistert.
die is wel tof.quote:
Betoog is makkelijker.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:04 schreef Gratau het volgende:
heb morgen een toets nederlands, betoog/beschouwing schrijven. welke is makkelijker te doen?
Overijsselquote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kom uit Zwolle. Wat dacht je dan? Zwolle domineert qua Nederlandse hiphop.
Mozart.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik kom uit Zwolle. Wat dacht je dan? Zwolle domineert qua Nederlandse hiphop.
luister danquote:
Klassiek muziek is op zijn tijd ook niet verkeerd. Zoals het stuk ''O mio babbino caro'' van Puccini. Ik vind dat men veelzijdig moet zijn, ook qua muziek.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mozart.Nee, gewoon geen Nederlandse hiphop.
heb je wat met bosnie? veel vrienden van me zijn Bosnischquote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe vinden jullie mijn muziek of is het te veel om te luisteren?
Leuk, maar niet per se deze.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Turken, wat vinden jullie van Turkse hip-hop?
Ja, Bosnische vrienden.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Gratau het volgende:
[..]
heb je wat met bosnie? veel vrienden van me zijn Bosnisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |