je mag ook naar de pyjama party, boriszje !quote:
zet als dank ff een "J" erbij in de topictitelquote:Op zondag 17 januari 2010 23:58 schreef rubbereend het volgende:vette pyjama voor mij Bjoro die heb ik helemaal nog niet in mijn B&E collectie
de laatste keer dat ik trouwens een pyjama aan had was met Carnaval
spannend, ik nader de tonquote:Op maandag 18 januari 2010 00:12 schreef Bjoro het volgende:
trouwens in de top 500:
#248 Againzender 41.514
#249 Bjoro 41.451
#250 zjroentje 41.288
#251 TerroRobbie 41.269
Zit bij de bovenste helft
hahaha die heeft er nog werk van gemaakt ookquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef Bjoro het volgende:
LFY:
[ afbeelding ]
Bluezz:
[ afbeelding ]
Ole:
[ afbeelding ]
Bjoro:
[ afbeelding ]
Tong:
[ afbeelding ]
Rubbereend:
[ afbeelding ]
Appelsientje:
[ afbeelding ]
Borisz:
[ afbeelding ]
ff doorsturen naar Edwin Evers en het wordt ook een hit in Holland !quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef popolon het volgende:
Sorry, zat nog in m'n hoofd van American Idol:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef popolon het volgende:
Geniaal was dat.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef popolon het volgende:
Is 'ie al op de radio?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff doorsturen naar Edwin Evers en het wordt ook een hit in Holland !
ik hoop dat je dat 's winters in de kroeg doet ipv buiten op het terrasquote:
quote:
ach Bossie, hoe kan ik jou nou vergeten...sorry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
![]()
En ik ben niet uitgenodigd op het Pyjama-feest
Last van mijn knie, kon niet zo goed bukken.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef rubbereend het volgende:
Lag de pyjama voor Bos nog in de kast Bjoro? Volgende keer ook ff op de onderste schap kijken
zwarte pyjama's vallen ook niet op in het donker, da's lastig jaquote:Op maandag 18 januari 2010 22:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Last van mijn knie, kon niet zo goed bukken.
Heb nog met m'n hand gevoeld, maar voelde niets....was waarschijnlijk een beetje naar achteren geschoven
Ach ik zal het maar bekennen danquote:Op maandag 18 januari 2010 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zwarte pyjama's vallen ook niet op in het donker, da's lastig ja
Jij wilde Bos graag nakend naar bed laten gaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ach ik zal het maar bekennen dan![]()
Ik had hem in een ander kastje gelegd
vind je het gek dat ik niet bij dat psv-kliekje wil horen ?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jij wilde Bos graag nakend naar bed laten gaan?
Zeker, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jij wilde Bos graag nakend naar bed laten gaan?
hahaha....ahhhhh...ik snap het ook eigenlijk wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zeker, wat dacht jij dan?
Jullie kicken op Ole, ik wil ook wel wat hoor
Ja en die is niet te weerstaanquote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hahaha....ahhhhh...ik snap het ook eigenlijk wel.
Bos heeft altijd zo'n lief Fred Rutten stringetje aan
Zo viel ik afgelopen nacht in slaap bij comedy central...... werd ik wakker door Dora op Nickelodeonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat ook een tukkie doen...al zal de tv op de slaapkamer nog wel ff aan gaan, ben ik bang
Adios Amigos
Slaap lekker![]()
wow, dat was ook wel een keertje verdient denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
heb gewoon 9 uur geslapen vannacht
Maudje zou dolgraag een keertje wakker worden als Dora op TV isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef rubbereend het volgende:
Zo viel ik afgelopen nacht in slaap bij comedy central...... werd ik wakker door Dora op Nickelodeonverschrikkelijk
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maudje zou dolgraag een keertje wakker worden als Dora op TV is
liever niet, ze heeft er al een DVD van (en van Diego, is bijna hetzelfde maar dan het neefje van Dora) en die heeft ze al zeker een keer of 43 gezien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij neemt het toch wel op voor haar
Thuis is nog beter.. hoef ik alleen maar mijn bed inquote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat 's winters in de kroeg doet ipv buiten op het terras
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
liever niet, ze heeft er al een DVD van (en van Diego, is bijna hetzelfde maar dan het neefje van Dora) en die heeft ze al zeker een keer of 43 gezien.
Ik denk dat ik ze allebei gewoon kan nasynchroniseren
ach het gaat gelukkig in fases.quote:
Die heeft ze nog niet gevonden inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bjoro heb je je Jenna Jameson DVD's wel in een kastje met slot ?
K3 en Doraquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach het gaat gelukkig in fases.
Eerst was het Bumba, toen K3, toen Mega Mindy, nu Dora
Ben allang blij dat ze niet die pokemon-rommel wil zien
pfffff, dat drukke gedoe ? Niets voor mij (dus ok niet voor de kleinequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
K3 en Dora![]()
Doe mij dan maar Pokemon
Maar die van mij kijkt eigenlijk het meest Eredivisie Live.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pfffff, dat drukke gedoe ? Niets voor mij (dus ok niet voor de kleine)
K3 en Mega Mindy zijn nog wel te verterenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach het gaat gelukkig in fases.
Eerst was het Bumba, toen K3, toen Mega Mindy, nu Dora
Ben allang blij dat ze niet die pokemon-rommel wil zien
nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef rubbereend het volgende:
K3 en Mega Mindy zijn nog wel te verteren
Moest jij dan ook een Mega Toby pak aan?
weer een schijtgoal in de blessuretijd...en maar klagen over "Lucky Ajax"quote:
De polonaise kan ingezet wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef lookinforyou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Omdat we weer staan waar we horen
Aan dat soort supporters heb ik ook een hekel hoor. Mij hoor je echt niet klagen over Lucky Ajax/Twente of wat dan ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weer een schijtgoal in de blessuretijd...en maar klagen over "Lucky Ajax"
Maar dan niet in de 92-ste minuut hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weer een schijtgoal in de blessuretijd...en maar klagen over "Lucky Ajax"
wel in de 92e min van de 1e helftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef lookinforyou het volgende:
Maar dan niet in de 92-ste minuut hoor
Mindy zonder pruik is een stuk minder aantrekkelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee, gelukkig niet
Al zou ik geen moeite hebben met mega mindy, denk ik
sterktequote:Op woensdag 20 januari 2010 13:04 schreef lookinforyou het volgende:
Justin heeft zijn feestje vanmiddag.
Net 9 jongetjes aan de knakworstjes gehad![]()
Nu zijn ze voetballen aan de overkant op kunstgras en om 14.00u. gaan we naar het zwembad.
Wish me luck
Vreselijk Againzebder.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef Againzender het volgende:
ruk:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)an-37-overleden.html
Echt een stem die je gaat missen. Zaten in het 3fm topic gisteren (of was het alweer eergisteren?) nog een hele discussie tussen hem en Michiel Veenstra te volgen over Radio555. Die twee verschilden duidelijk van mening, en lieten dat heel mooi blijken. Zo raar dat hij nu opeens dood is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk Againzebder.
Als ik aan Kink denk hoor ik hem
pffquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef Againzender het volgende:
ruk:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)an-37-overleden.html
Nope, ben het ook niet van plan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef Bjoro het volgende:
Al gegeven aan 555 ?
in Axels klas waren ze aan het inzamelen: paar kindjes uit de onderbouw komen uit Haiti, dus heb Axel een hand vol kleingeld meegegeven, euro of vijf denk ik.quote:
Maandag komt mijn geld binnen.quote:
hoezo datquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef Bjoro het volgende:
Godver, West 1 ligt er dit weekend alweer uit
Ben ik de snackbar KNVB ?quote:
voor een deel toch wel, je bent toch lid?quote:
Velden zullen wel bagger zijn nu de grond nog steeds aan het ontdooien is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:43 schreef Bjoro het volgende:
Godver, West 1 ligt er dit weekend alweer uit
tis in het noorden toch kouder geweest dan hier, dacht ik ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:43 schreef Againzender het volgende:
Velden zullen wel bagger zijn nu de grond nog steeds aan het ontdooien is?
Als weerhool kan ik zeggen dat het in het noorden kouder was, maar hier in het westen zat de vorst ook nog aardig in de grond, vooral omdat de sneeuw eventjes weg is geweest waardoor de bodem makkelijker afkoelt. Hier in Amsterdam ligt er in het Vondelpark bv nog steeds een laag ijs op de (onverharde) voetpaden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis in het noorden toch kouder geweest dan hier, dacht ik ?
Maar jij als amateur-Paulusma zal dat wel weten
Ik was hier nog niet geweestquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef Bjoro het volgende:
LFY:
[ afbeelding ]
Bluezz:
[ afbeelding ]
Ole:
[ afbeelding ]
Bjoro:
[ afbeelding ]
Tong:
[ afbeelding ]
Rubbereend:
[ afbeelding ]
Appelsientje:
[ afbeelding ]
Borisz:
[ afbeelding ]
welkomquote:
quote:
Hiernaastquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef rubbereend het volgende:
waar heb je al die tijd dan uitgehangen?
quote:
hey jijquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
![]()
![]()
* lookin gaat zo haar bedje een bezoek brengen
Have fun hier nog.
En trusten voor als jullie gaan slapen![]()
Ik miste je alquote:
ik kom nog steeds hoorquote:
Wij zeggen straalbezopen.quote:
Heb jij gelukkig nooit last vanquote:
dan is hij wel heel ziek jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
Justin ligt met dik 39 graden koorts op bed![]()
Dus dat wordt morgen niet voetballen en zelfs dat vind ie niet erg....
Dank jequote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is hij wel heel ziek jabeterschap voor de kleine
Ok zo even kijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:32 schreef borisz het volgende:
Tong er is weer een draft spel begonnen bij de buren.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoor net dat SCH daar geband is
Bij de buren dan
Ik hoorde het van hem op MSNquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Bij de buren dan
Ik heb het dan ook niet gekekenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:47 schreef Bos81 het volgende:
ALs je geen fan van PSV of NEC bent was het de moeite niet om te kijken
Voetballen vandaag Bjoroquote:
Donderdagmiddag lag west1 er al uit, tong.quote:
heb het ook niet verzonnenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef tong80 het volgende:
We; vreermsd dat het er bij jullie uitligt.
Bij de buren dan
Laat ik er gewoon maar niks over zeggen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:22 schreef rubbereend het volgende:
zo terug van de feestavond een bepaalde schotse drank en veel beer![]()
Bij de buren dan
Ik sprak hem op MSN hij moest er zelf ook om lachen.quote:
Lijkt me wel, voelt als fok. Hij mist 't echt..........quote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sprak hem op MSN hij moest er zelf ook om lachen.
Hij zegt zelf van niet.Ja ....als kiespijn.. Maar dat kunnen ook stoere woorden zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 05:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Lijkt me wel, voelt als fok. Hij mist 't echt..........
Dat is nou precies de goeie benamingquote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:58 schreef popolon het volgende:
op het calimero forum? Hah, da's grappig.
Ik vind 1 al veel.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nou precies de goeie benamingIk kom er al weken niet meer en golfer ook steeds minder geloof ik. Bovendien vind ik 2 forums bijhouden echt too much.
Ok gaan we voor New Orleans.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:39 schreef popolon het volgende:
Ik weet nog niet wie er instaan, morgen de laatste 2 games.
New Orleans tong.
Pittige uitslagquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:57 schreef popolon het volgende:
Goede keus, hier een samenvatting van vorig weekend:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:12 schreef popolon het volgende:
De week was de grootste playoff uitslag ooit: 45-51
Ga even wat luiers verschonen, het stinkt hier.
Vertelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:19 schreef borisz het volgende:
Reading schakelt weer een premier league ploeg uit.
*neus dichthoudquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:12 schreef popolon het volgende:
Ga even wat luiers verschonen, het stinkt hier.
Het blijft een verplaagster.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]eerst ff lekker op temperatuur brengen in de oven
mn kleine nichtje komt straks weer![]()
Echt een heel ander sfeertje dan he?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:21 schreef Againzender het volgende:
Voor het eerst bij deze werkgever op zaterdag gewerkt (dik uur). Heel vreemd, dat grote gebouw vrijwel helemaal leeg en donker.
Bewaker had geen zin om de parkeergarage te ontgrendelen voor mijn fiets, dus die mocht lekker warm in de centrale ontvangsthal staan
ja, maf is dat. Een ziekenhuis draait natuurlijk min of meer door, maar bij ons is het toch eng stil in het weekeinde.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt een heel ander sfeertje dan he?
Ik ben weleens 's avonds op de poli waar ik werk geweest... al is het op de afdelingen van zo'n ziekenhuis altijd wel drukjes, op mijn werkplek hangt er dan een serene rust
4-4quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:26 schreef borisz het volgende:
Nog gewonnen?
Boske, how's life ?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
hier ook rustig maar lekker z'n gangetje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:45 schreef Bos81 het volgende:
Het gaat momenteel wel okee en met jou?
ben trouwens blij te horen dat het met jou ook weer prima gaat !quote:
Prima is wat overdreven, maar ik zit weer op de goede wegquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben trouwens blij te horen dat het met jou ook weer prima gaat !
Houden zo, hè
oké dan, maar ook dat lees ik als goed nieuwsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prima is wat overdreven, maar ik zit weer op de goede weg
Ben altijd positief ingesteldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
Okee, dat is ook weer zo.
Tuurlijk, wat denk jij nouquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
Dat zou ik ook vaker moeten zijn eigenlijk, maar dat komt ooit wel goed
heb je helemaal gelijk in, snap het ook !quote:Op zondag 24 januari 2010 00:18 schreef Bos81 het volgende:
KLopt en ik heb ook geen zin om echt helemaal open over mezelf te zijn. Dit blijft een open net, waar iedereen kan komen
quote:Op zondag 24 januari 2010 00:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er zometeen iemand goedemorgen komt posten
Van mij krijg je een dikkequote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prima is wat overdreven, maar ik zit weer op de goede weg
Een beurse Appelsientje dusquote:Op zondag 24 januari 2010 08:13 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Spierpijn.. gisteren wezen wandelen 18 km.
Super mooie tocht! Maar echt steenkoud, met die wind... genieten
heb je ze ook weer up gekregenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, maf is dat. Een ziekenhuis draait natuurlijk min of meer door, maar bij ons is het toch eng stil in het weekeinde.
Voordeel is wel dat je dan nog enigszins een moment hebt om enkele systemen even plat te gooien.
dank uquote:
Hoe staan jullie ervoor in de competitie?quote:Op zondag 24 januari 2010 15:05 schreef pascalheister het volgende:
heuj
Zoooo ben weer terug van de sporthal, competitiewedstrijd gespeeld en helaas verloren met ons team, zelf nog wel de herenenkel gewonnen
Beetje in de middenmoot. 3/4e plaatsquote:Op zondag 24 januari 2010 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank u
[..]
Hoe staan jullie ervoor in de competitie?
Plus een gele kaartquote:Op zondag 24 januari 2010 17:11 schreef borisz het volgende:
Angola - Ghana nu. Eerste tackle kwam na 27 seconde
.
is er Top Gear?quote:
weet ik niet, was mijn vraag aan jullie !quote:
30 Rock, Ranking the stars en misschien studio voetbal.quote:
straks de legendarische beelden van de sportwagens die uit een Parijse parkeergarage moesten maar eigenlijk niet kondenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:40 schreef Againzender het volgende:
het is een best of Top Gear zie ik, 21:00 uur BBC2.
Mwoah, heb het niet zo op compilaties.
Applaudisseren naar de scheids. Scheids trekt direct rood. Daarna komt het aard van het beestje echt naar buitenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Wat deed ie?
die zat al in de kleedkamer zekerquote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef rubbereend het volgende:mag Yolanthe hem vanavond weer troosten
ter beschikking van het hele elftal?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die zat al in de kleedkamer zeker
quote:Op maandag 25 januari 2010 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook nog iets voor het slapen gaan
Ik las het. Vreselijk die scheidsrechtersquote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Applaudisseren naar de scheids. Scheids trekt direct rood. Daarna komt het aard van het beestje echt naar buiten.
trotse oma, de kleine kan al boos kijkenquote:Op maandag 25 januari 2010 00:43 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef borisz het volgende:
RIP HFC Haarlem.
van hallo of tot ziens ?quote:
ff hallo ( en eenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:29 schreef Bjoro het volgende:
Voor sommige mensen die denken dat ze een grote mond hebben.....
Daar kan je veel aan doen Bosquote:Op maandag 25 januari 2010 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Gaat dit topic de volgende dag halen?
Zijn er geen 10 meerquote:Op maandag 25 januari 2010 23:48 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik heb geen zin om 10 posts achter elkaar te doen
Nog 3 Bosquote:Op maandag 25 januari 2010 23:49 schreef Bos81 het volgende:
Begrijp je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |