je mag ook naar de pyjama party, boriszje !quote:
zet als dank ff een "J" erbij in de topictitelquote:Op zondag 17 januari 2010 23:58 schreef rubbereend het volgende:vette pyjama voor mij Bjoro die heb ik helemaal nog niet in mijn B&E collectie
de laatste keer dat ik trouwens een pyjama aan had was met Carnaval
spannend, ik nader de tonquote:Op maandag 18 januari 2010 00:12 schreef Bjoro het volgende:
trouwens in de top 500:
#248 Againzender 41.514
#249 Bjoro 41.451
#250 zjroentje 41.288
#251 TerroRobbie 41.269
Zit bij de bovenste helft
hahaha die heeft er nog werk van gemaakt ookquote:Op zondag 17 januari 2010 23:27 schreef Bjoro het volgende:
LFY:
[ afbeelding ]
Bluezz:
[ afbeelding ]
Ole:
[ afbeelding ]
Bjoro:
[ afbeelding ]
Tong:
[ afbeelding ]
Rubbereend:
[ afbeelding ]
Appelsientje:
[ afbeelding ]
Borisz:
[ afbeelding ]
ff doorsturen naar Edwin Evers en het wordt ook een hit in Holland !quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef popolon het volgende:
Sorry, zat nog in m'n hoofd van American Idol:
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef popolon het volgende:
Geniaal was dat.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:40 schreef popolon het volgende:
Is 'ie al op de radio?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ff doorsturen naar Edwin Evers en het wordt ook een hit in Holland !
ik hoop dat je dat 's winters in de kroeg doet ipv buiten op het terrasquote:
quote:
ach Bossie, hoe kan ik jou nou vergeten...sorry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
![]()
En ik ben niet uitgenodigd op het Pyjama-feest
Last van mijn knie, kon niet zo goed bukken.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:18 schreef rubbereend het volgende:
Lag de pyjama voor Bos nog in de kast Bjoro? Volgende keer ook ff op de onderste schap kijken
zwarte pyjama's vallen ook niet op in het donker, da's lastig jaquote:Op maandag 18 januari 2010 22:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Last van mijn knie, kon niet zo goed bukken.
Heb nog met m'n hand gevoeld, maar voelde niets....was waarschijnlijk een beetje naar achteren geschoven
Ach ik zal het maar bekennen danquote:Op maandag 18 januari 2010 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zwarte pyjama's vallen ook niet op in het donker, da's lastig ja
Jij wilde Bos graag nakend naar bed laten gaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ach ik zal het maar bekennen dan![]()
Ik had hem in een ander kastje gelegd
vind je het gek dat ik niet bij dat psv-kliekje wil horen ?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jij wilde Bos graag nakend naar bed laten gaan?
Zeker, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jij wilde Bos graag nakend naar bed laten gaan?
hahaha....ahhhhh...ik snap het ook eigenlijk wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:04 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zeker, wat dacht jij dan?
Jullie kicken op Ole, ik wil ook wel wat hoor
Ja en die is niet te weerstaanquote:Op maandag 18 januari 2010 23:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hahaha....ahhhhh...ik snap het ook eigenlijk wel.
Bos heeft altijd zo'n lief Fred Rutten stringetje aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |