quote:Op zondag 17 januari 2010 22:02 schreef remlof het volgende:
Bolkesteijn, één van onzetwee gewaardeerde AEX-mods heeft aangegeven te willen stoppen met modereren in verband met studie en de behoefte aan nieuw bloed in het AEX-mod team. Dat vinden we jammer, maar begrijpen we natuurlijk wel. Hij was een prima mod en dus grote kans dat we hem in de toekomst weer terugzien in het blauw. In ieder geval enorm bedankt voor je goeie werk en we zullen op de volgende aandeelhoudersvergadering een leuke bonus voor je proberen te regelen
Vervanging hebben we gevonden in de vorm van capricia, zij is al tijden een vaste bezoeken van AEX en we denken dat ze samen met PietjePuk007 een prima team vormt.
We wensen haar veel succes en vooral plezier bij het modden van ons financiële forum!
quote:
Tja...waar zal ik beginnen? Welk kwaliteitstopic kan ik direct om zeep helpen?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goede keus hoor. Veel plezier met al die slotjes die je moet gaan zetten in AEX.
Het duurde even voordat ik hem begreep...quote:Op zondag 17 januari 2010 22:12 schreef TheFrankey het volgende:
Is er niemand die een craptopic voor haar opent ? Dan doe ik het hoor....
edit: Gelukt! Nou veel suc6 dan maar
Je had ook een caprtopic kunnen openen.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:12 schreef TheFrankey het volgende:
Is er niemand die een craptopic voor haar opent ? Dan doe ik het hoor....
edit: Gelukt! Nou veel suc6 dan maar
Ja, jullie hadden echt een heel bewogen jaar! Dan is het toch wel weer leuk als er af en toe een bank valt...quote:Op zondag 17 januari 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze is blauw, tof.
Het was een mooi jaar, Bolkesteijn.
Raar om jou in het zwart te zien, btw.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Die lage koersen in februari/maart waren ook wel tof.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eindelijk mogen we eens kritisch zijn over Zalm zonder tegenwoord
Heb jij nog geen post-icon van Zalm gemaakt?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eindelijk mogen we eens kritisch zijn over Zalm zonder tegenwoord
Al m'n mooie knopjes weg en geen edit-historie meer.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Raar om jou in het zwart te zien, btw.
Ik heb al per ongeluk iemand zijn bericht gewijzigd ipv gequote...quote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Al m'n mooie knopjes weg en geen edit-historie meer.
Haquote:Op zondag 17 januari 2010 22:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb al per ongeluk iemand zijn bericht gewijzigd ipv gequote...
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het gaat juist helemaal goed komen met Zalm dit jaar.
![]()
Mag ik even op jouw post oefenen?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
naiviteit kent geen grenzen
Je wou het zellufquote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, zie je het?quote:
Dank je wel!quote:
Valt wel mee hoor! Zoveel knopjes zijn het niet...na alle verhalen had ik er veel meer verwacht.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja
En is het leuk? Allemaal knopjes?
Je wilt nu nog wel?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor! Zoveel knopjes zijn het niet...na alle verhalen had ik er veel meer verwacht.
Ik zit nog in mijn proeftijd. Het kan nog alle kanten op...quote:
Zozo, proeftijd zelfsquote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn proeftijd. Het kan nog alle kanten op...
Nounou, dat is nogal watquote:Op zondag 17 januari 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een commissie bestaande uit yvonne, remlof, Snakey en alle (ex)mods van AEX.
Dat ligt aan de omzet die ik hier op AEX genereer. Afhankelijk daarvan krijg ik een bonus..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zozo, proeftijd zelfs
Hoe lang?En wie beoordeelt je?
Klinkt logischquote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ligt aan de omzet die ik hier op AEX genereer. Afhankelijk daarvan krijg ik een bonus..
Onderschat de plicht ook niet die je hier aangaat, op een 'gewone' zondagavondquote:
Nou idd...normaal fok ik nooit zoveel. Jij?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onderschat de plicht ook niet die je hier aangaat, op een 'gewone' zondagavond.
Eerst moet er toegang komen tot alle informatie die de Fed heeft. Daartoe moet eerst nog een wet aangenomen worden in het Amerikaanse Senaat en het Huis van Afgevaardigden, en daarna moet Obama nog tekenen. Verder zit er in de wet een periode van 180 afstand tussen de informatie die gebruikt kan worden in de audit en de activiteiten van de Fed. Geduld, maar hier moet vuurwerk uit komen, hoeveel troep heeft de Fed opgekocht, welke banken hebben hoeveel van de diverse verruimingsprogramma's kunnen profiteren, etc. etc..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef eleusis het volgende:
En Bolkesteijn kan zich nu full time storten op het auditten van de Fed.
Snel terug gezet voordat je een klacht indient!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als je het eerst ff vraagt en dan pas doet wel
Ja. Maar das toch geen geheim?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef PiRANiA het volgende:
capricia u kan je ook iedereens' notes lezen of niet
Alleen voor die notes of ook voor de knopjes?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
nee true, maar dat bedacht ik mij zo opeens. Ik wil ook mod worden
Ik vind de notes wel erg interessantquote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Alleen voor die notes of ook voor de knopjes?
We hebben een wiki op FOK! http://wiki.fok.nl/quote:
Aaaah... succes met je studiequote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Eindelijk ruimte voor objectiviteit over Gerrit Zalm ipv zijn vvd beschermengel Bolkestijnquote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
De vraag is of we wel allemaal inhoud hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef capricia het volgende:
Precies. Op AEX komen alleen maar users met inhoud.
Ik heb net mijn eten weer opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef capricia het volgende:
Precies. Op AEX komen alleen maar users met inhoud.
Ik kan mij alleen 2 spammers herinneren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:00 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij is dit wel het meest relaxte sub forum om te modden.
Zijn er in dit subforum eigenlijk al eens ban's uitgedeeld?
Dat is goed om te lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:37 schreef Pool het volgende:
Bedankt Bolkesteijn! Je gebrekkig politieke moraal () heeft niet in de weg gestaan aan een goed modschap.
Behalve als het Gerrit Zalm betreftquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
ik zou ook niet willen dat mijn berichten gekleurd gemodereerd zouden worden, en dus moet je dat bij anderen ook niet doen.
Onzin. Dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Behalve als het Gerrit Zalm betreft![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of we wel allemaal inhoud hebben.
1 ding hebben de mensen hier wel en dat is manieren en respect voor elkaar, ipv de internethelden die in veel andere subfora rondslingeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |