Aaaah... succes met je studiequote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Al m'n mooie knopjes weg en geen edit-historie meer.
Eindelijk ruimte voor objectiviteit over Gerrit Zalm ipv zijn vvd beschermengel Bolkestijnquote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Al m'n mooie knopjes weg en geen edit-historie meer.
De vraag is of we wel allemaal inhoud hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef capricia het volgende:
Precies. Op AEX komen alleen maar users met inhoud.
Ik heb net mijn eten weer opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef capricia het volgende:
Precies. Op AEX komen alleen maar users met inhoud.
Ik kan mij alleen 2 spammers herinneren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:00 schreef Basp1 het volgende:
Volgens mij is dit wel het meest relaxte sub forum om te modden.
Zijn er in dit subforum eigenlijk al eens ban's uitgedeeld?
Dat is goed om te lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:37 schreef Pool het volgende:
Bedankt Bolkesteijn! Je gebrekkig politieke moraal () heeft niet in de weg gestaan aan een goed modschap.
Behalve als het Gerrit Zalm betreftquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
ik zou ook niet willen dat mijn berichten gekleurd gemodereerd zouden worden, en dus moet je dat bij anderen ook niet doen.
Onzin. Dat weet je zelf ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Behalve als het Gerrit Zalm betreft![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De vraag is of we wel allemaal inhoud hebben.
1 ding hebben de mensen hier wel en dat is manieren en respect voor elkaar, ipv de internethelden die in veel andere subfora rondslingeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |