Ik zit nog in mijn proeftijd. Het kan nog alle kanten op...quote:
Zozo, proeftijd zelfsquote:Op zondag 17 januari 2010 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn proeftijd. Het kan nog alle kanten op...
Nounou, dat is nogal watquote:Op zondag 17 januari 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een commissie bestaande uit yvonne, remlof, Snakey en alle (ex)mods van AEX.
Dat ligt aan de omzet die ik hier op AEX genereer. Afhankelijk daarvan krijg ik een bonus..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zozo, proeftijd zelfs
Hoe lang?En wie beoordeelt je?
Klinkt logischquote:Op zondag 17 januari 2010 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ligt aan de omzet die ik hier op AEX genereer. Afhankelijk daarvan krijg ik een bonus..
Onderschat de plicht ook niet die je hier aangaat, op een 'gewone' zondagavondquote:
Nou idd...normaal fok ik nooit zoveel. Jij?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onderschat de plicht ook niet die je hier aangaat, op een 'gewone' zondagavond.
Eerst moet er toegang komen tot alle informatie die de Fed heeft. Daartoe moet eerst nog een wet aangenomen worden in het Amerikaanse Senaat en het Huis van Afgevaardigden, en daarna moet Obama nog tekenen. Verder zit er in de wet een periode van 180 afstand tussen de informatie die gebruikt kan worden in de audit en de activiteiten van de Fed. Geduld, maar hier moet vuurwerk uit komen, hoeveel troep heeft de Fed opgekocht, welke banken hebben hoeveel van de diverse verruimingsprogramma's kunnen profiteren, etc. etc..quote:Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef eleusis het volgende:
En Bolkesteijn kan zich nu full time storten op het auditten van de Fed.
Snel terug gezet voordat je een klacht indient!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Als je het eerst ff vraagt en dan pas doet wel
Ja. Maar das toch geen geheim?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef PiRANiA het volgende:
capricia u kan je ook iedereens' notes lezen of niet
Alleen voor die notes of ook voor de knopjes?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
nee true, maar dat bedacht ik mij zo opeens. Ik wil ook mod worden
Ik vind de notes wel erg interessantquote:Op zondag 17 januari 2010 22:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Alleen voor die notes of ook voor de knopjes?
We hebben een wiki op FOK! http://wiki.fok.nl/quote:
Aaaah... succes met je studiequote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Al m'n mooie knopjes weg en geen edit-historie meer.
Eindelijk ruimte voor objectiviteit over Gerrit Zalm ipv zijn vvd beschermengel Bolkestijnquote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Al m'n mooie knopjes weg en geen edit-historie meer.
De vraag is of we wel allemaal inhoud hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef capricia het volgende:
Precies. Op AEX komen alleen maar users met inhoud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |