Ik zie 'm niet... Toch wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef SaskiaR het volgende:
In Oxford zou je toch denken dat mensen wel kunnen spellen, maar deze drukker maakt toch nog een foutje:
[ afbeelding ]
Doe mij ook maar een stukje danquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef SaskiaR het volgende:
In Oxford zou je toch denken dat mensen wel kunnen spellen, maar deze drukker maakt toch nog een foutje:
[ afbeelding ]
ik maar zoeken naar een persoon op die hoofdfoto, totdat ik zag dat het om een woord in de volledige beschrijving gingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef Gwywen het volgende:
Wie ziet hem?
Of moet ik zeggen, wie ziet haar![]()
[ afbeelding ]
Bron
of klik hier
Klinkt als een wervende tekst voor een opleiding tot anesthesioloog.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:33 schreef Felixa het volgende:
Mijn collega had vanmiddag ook een mooie: wie mooi wil zijn, moet pijn bestrijden.
hmmm, lekker ruigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef Zapper het volgende:
Ze moeten er nu toch echt wel eens iets aan doen hoor
[ afbeelding ]
hun?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:32 schreef lelouch het volgende:
[ afbeelding ]
Hun zijn 8 dagen in de week open?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Klinkt als een wervende tekst voor een opleiding tot anesthesioloog.
Soms snap ik dan de zin gewoon niet meer, pas na 3x lezen kom ik erachter dat er gewoon een foutje in zitquote:
daar ga ik wel vanuit... samenvoeging van beidequote:Op maandag 25 januari 2010 09:40 schreef G-NiLES het volgende:
verwarring met Orde op zaken stellen lijkt mij ook..
Bedoeld wordt denk ik 'zaken op orde brengen' ?
Deze is inderdaad om te huilen.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:34 schreef Mankatans het volgende:
[..]
deze is wel heel erg tenenkrommend
ik nog steeds niet..?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Aaiphone het volgende:
Ik zie de vaut niet bij die van ameland?
Edit- nu wel
het is op ameland in hollum.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Bart het volgende:
Niet als je Ameland als gemeente leest.
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:30 schreef Aaiphone het volgende:
Is er geen duikcentrum ergens op ameland? :p
Lees nou eens wat ik zeg: niet als je Ameland als gemeente ziet. Het is in de gemeente Ameland.quote:
Ja okee. Maar als er dan toch cement in m'n shampoo zit, dan wel graag die van mezelf, en niet van iemand die ik niet ken!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef G-NiLES het volgende:
hahahaha
vrouwen en cement... altijd uitkijken
Shit! Net zes flessen met die zooi van haar gekocht. Balen.... Toch beter lezen, Muis!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef G-NiLES het volgende:
hmmh dat wordt lastig..
als die fles van jou zou zijn had het jouw eigen cement moeten zijn
Dat 1tje is een voetnootverwijzing. Met de uitleg van het cementquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:19 schreef G-NiLES het volgende:![]()
maar zonder gein. wat doet cement in je shampoo. van wie dan ook.
en de macht erachter :p
Nog even hete kolen dan. Zit nu op m'n werk en neem dan m'n shampoo niet meequote:
Ja, heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Soms snap ik dan de zin gewoon niet meer, pas na 3x lezen kom ik erachter dat er gewoon een foutje in zit
Dat 'begind' was een pun van de service.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:38 schreef Aotearoa het volgende:
Kwam dit tegen bij het metrostation:
[ afbeelding ]
Aiaiai... En dan nog drie keer fout ook.![]()
(Sowieso... afhalen bij Service Pun?)
Eddy Wallyquote:
En als je schoonmoeder tot haar nek in de cement staat, heb je cement te kort....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja okee. Maar als er dan toch cement in m'n shampoo zit, dan wel graag die van mezelf, en niet van iemand die ik niet ken!
Is dat een machine om je gevoelens te helpen uiten? En docerende koffiebonen lijkt me nu niet bepaald de oplossing voor het lerarentekortquote:Zo kunt u gewoon uw eigen favoriete merk gemalen koffie blijven gebruiken, indien deze geschikt is voor expresso machines. Of natuurlijk voor nog meer smaak, uw eigen koffiebonen malen en deze naar gewenste sterkte doceren voor een zalige espresso om u in de morgen even goed wakker te schudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |