ik nog steeds niet..?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Aaiphone het volgende:
Ik zie de vaut niet bij die van ameland?
Edit- nu wel
het is op ameland in hollum.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Bart het volgende:
Niet als je Ameland als gemeente leest.
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:30 schreef Aaiphone het volgende:
Is er geen duikcentrum ergens op ameland? :p
Lees nou eens wat ik zeg: niet als je Ameland als gemeente ziet. Het is in de gemeente Ameland.quote:
Ja okee. Maar als er dan toch cement in m'n shampoo zit, dan wel graag die van mezelf, en niet van iemand die ik niet ken!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef G-NiLES het volgende:
hahahaha
vrouwen en cement... altijd uitkijken
Shit! Net zes flessen met die zooi van haar gekocht. Balen.... Toch beter lezen, Muis!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef G-NiLES het volgende:
hmmh dat wordt lastig..
als die fles van jou zou zijn had het jouw eigen cement moeten zijn
Dat 1tje is een voetnootverwijzing. Met de uitleg van het cementquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:19 schreef G-NiLES het volgende:![]()
maar zonder gein. wat doet cement in je shampoo. van wie dan ook.
en de macht erachter :p
Nog even hete kolen dan. Zit nu op m'n werk en neem dan m'n shampoo niet meequote:
Ja, heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Soms snap ik dan de zin gewoon niet meer, pas na 3x lezen kom ik erachter dat er gewoon een foutje in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |