ik nog steeds niet..?quote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Aaiphone het volgende:
Ik zie de vaut niet bij die van ameland?
Edit- nu wel
het is op ameland in hollum.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:17 schreef Bart het volgende:
Niet als je Ameland als gemeente leest.
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 07:30 schreef Aaiphone het volgende:
Is er geen duikcentrum ergens op ameland? :p
Lees nou eens wat ik zeg: niet als je Ameland als gemeente ziet. Het is in de gemeente Ameland.quote:
Ja okee. Maar als er dan toch cement in m'n shampoo zit, dan wel graag die van mezelf, en niet van iemand die ik niet ken!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:37 schreef G-NiLES het volgende:
hahahaha
vrouwen en cement... altijd uitkijken
Shit! Net zes flessen met die zooi van haar gekocht. Balen.... Toch beter lezen, Muis!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef G-NiLES het volgende:
hmmh dat wordt lastig..
als die fles van jou zou zijn had het jouw eigen cement moeten zijn
Dat 1tje is een voetnootverwijzing. Met de uitleg van het cementquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:19 schreef G-NiLES het volgende:![]()
maar zonder gein. wat doet cement in je shampoo. van wie dan ook.
en de macht erachter :p
Nog even hete kolen dan. Zit nu op m'n werk en neem dan m'n shampoo niet meequote:
Ja, heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Soms snap ik dan de zin gewoon niet meer, pas na 3x lezen kom ik erachter dat er gewoon een foutje in zit
Dat 'begind' was een pun van de service.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:38 schreef Aotearoa het volgende:
Kwam dit tegen bij het metrostation:
[ afbeelding ]
Aiaiai... En dan nog drie keer fout ook.![]()
(Sowieso... afhalen bij Service Pun?)
Eddy Wallyquote:
En als je schoonmoeder tot haar nek in de cement staat, heb je cement te kort....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja okee. Maar als er dan toch cement in m'n shampoo zit, dan wel graag die van mezelf, en niet van iemand die ik niet ken!
Is dat een machine om je gevoelens te helpen uiten? En docerende koffiebonen lijkt me nu niet bepaald de oplossing voor het lerarentekortquote:Zo kunt u gewoon uw eigen favoriete merk gemalen koffie blijven gebruiken, indien deze geschikt is voor expresso machines. Of natuurlijk voor nog meer smaak, uw eigen koffiebonen malen en deze naar gewenste sterkte doceren voor een zalige espresso om u in de morgen even goed wakker te schudden.
s'avondsquote:
"u kan" mag trouwens tegenwoordig wel. Net als "u hebt", en "u zal". Het is wat minder formeel dan "u kunt", "u heeft" en "u zult". Maar (persoonlijk) vind ik: mooi is anders...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Zapper het volgende:
Werkelijk het absolute dieptepunt tot nu toe![]()
[ afbeelding ]
En die kromme zinnen
Of... Als dit ding werkt, heb je je koptelefoon niet nodig om te luisteren, dus als ze bedoelen dat je je koptelefoon op moet laten om te kunnen luisteren dan werkt het dus kennelijk niet zoals je zou verwachten... Of het geluid uit dat apparaat is zo hard dat je je koptelefoon ter bescherming van je gehoor op moet laten. Of zoiets...quote:Op zondag 31 januari 2010 14:49 schreef classpc het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hoeft op zich niet fout te zijn. Alleen nogal krom want als je naar je iPod luistert heb je je koptelefoon op (of oortjes in). Dus dan hoef je je koptelefoon niet op te laten.
Sheeeeeeeeeeeerloooooooooooooockquote:Op zondag 31 januari 2010 @ 15:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze bedoelen dat je hem kan opladen terwijl je an het luisteren bent...
het is dus gewoon lekkah fout!
Ja heuj hun praten het goed.quote:
Joh... Zou je denken? Goh... Daar was ik nou nooooooooiiiittt opgekomen!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze bedoelen dat je hem kan opladen terwijl je an het luisteren bent...
het is dus gewoon lekkah fout!
Sjongejonge, jullie snappen het echt niet he! Je moet de iPod oplaten, net als een ballonnetje:quote:Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Of... Als dit ding werkt, heb je je koptelefoon niet nodig om te luisteren, dus als ze bedoelen dat je je koptelefoon op moet laten om te kunnen luisteren dan werkt het dus kennelijk niet zoals je zou verwachten... Of het geluid uit dat apparaat is zo hard dat je je koptelefoon ter bescherming van je gehoor op moet laten. Of zoiets...
Eindelijk duidelijkheidquote:Op zondag 31 januari 2010 17:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sjongejonge, jullie snappen het echt niet he! Je moet de iPod oplaten, net als een ballonnetje:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sjongejonge, jullie snappen het echt niet he! Je moet de iPod oplaten, net als een ballonnetje:
[ afbeelding ]
oooooh... zoooooquote:Op zondag 31 januari 2010 17:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is niet echt een tekstuele fout, maar "19% BTW Weg ermee" slaat echt nergens opquote:
"betaald"?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is niet echt een tekstuele fout, maar "19% BTW Weg ermee" slaat echt nergens op
dat ook, maar ik bedoelde het principe dat je nu ineens de BTW niet meer hoeft te betalen slaat nergens op. want reken maar dat Media Markt btw moet afdragen over elke verkoopquote:
19% korting is meer dan het weglaten van de BTW. Het werkt dus alleen maar in je voordeel. Niet echt erg dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ook, maar ik bedoelde het principe dat je nu ineens de BTW niet meer hoeft te betalen slaat nergens op. want reken maar dat Media Markt btw moet afdragen over elke verkoopdus eigenlijk is het gewoon een korting van 19%, maar dat spreekt een stuk minder tot de verbeelding dan deze presentatie...
als dat 19% korting voor BTW is, dan is het inderdaad meer dan het weglaten van de BTWquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
19% korting is meer dan het weglaten van de BTW. Het werkt dus alleen maar in je voordeel. Niet echt erg dus.
klopt; 15,97% + BTW is die 19%quote:Op maandag 1 februari 2010 11:09 schreef Cortax het volgende:
Nee hoor, want je krijgt geen 19% korting, maar iets van 15,97% ofzo.
Ik zie hem nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef SaskiaR het volgende:
In Oxford zou je toch denken dat mensen wel kunnen spellen, maar deze drukker maakt toch nog een foutje:
[ afbeelding ]
Je zou het bijna doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:54 schreef GimmeGore het volgende:
Wie belt die beste persoon op zijn mobiel over die gruwelijke fout
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:40 schreef Felixa het volgende:
Ik heb een mail naar de NS gestuurd.
Op de lichtkrant in de trein heet het nieuwe station Amsterdam Science Park namelijk nog steeds Amsterdam Siencepark.
Hij belde net.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hij belde net.![]()
"Goedendag!"
"Hallo?"
"Ik heb daarnet een smsje van u mogen ontvangen!"
"Eh?"
"Dat Thuisbezorgd zonder t was!"
"Ja, dat klopt."
"Ja, en hebt u nog belangstelling voor het product?"
"Nee."