* Tazmaniac fan van Boston Publicquote:Op zondag 17 januari 2010 13:21 schreef Symer het volgende:
Chi ken ik eigenlijk alleen als Emerson Cod van Pushing Daisies, maar ik vond hem meteen al tof. Die kop van hem
Ik moet ook even wennen aan Spartacus, maar er zit wel potentie in denk ik. Ik vind het wel vreemd dat ze helemaal in Nieuw Zeeland filmen en vervolgens overal zo'n lelijk green screen voor gebruiken.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heb Spartacus even geprobeerd, maar kijkt nog niet egt lekker weg... Damages moet in de OP!
aflevering 1 vond ik iets te veel een 300 rip off, qua gestileerd geweld...maar het verhaal an sich is een klassieker met veel potentie...en het acteerwerk is op zich niet waardeloos...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik moet ook even wennen aan Spartacus, maar er zit wel potentie in denk ik. Ik vind het wel vreemd dat ze helemaal in Nieuw Zeeland filmen en vervolgens overal zo'n lelijk green screen voor gebruiken.
Damages is geen nieuwe serie
Die ga ik binnenkort wel even checken.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:25 schreef Tazmaniac het volgende:
The Human Target is iig niks voor mij.. wát een bout serie
quote:We looked at after ‘V’ launched and after ‘FlashForward’ launched with a strong initial thing. We didn’t want to come on after that. As we sat down with [executive producer] Jesse [Alexander] and talked about more of the mythology, there’s just concern about sustaining that.
Het punt is meer dat de marketing zo slecht was dat niemand ooit van het bestaan van Kings heeft geweten ondanks het feit dat de productiewaarden, special effects en het acteerniveau van ongekend hoog niveau waren voor netwerk-tv.quote:
Heb de trailer net gezien maar hoe willen ze van dat verhaal een langlopende serie maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:02 schreef Symer het volgende:
Ik vond Life Unexpected verrassend leuk. Ik had een of ander typische dramatische meidenserie verwacht, maar dat viel 100% mee.
Is al de zoveelste van wie ik dat hoor.. niet veel van verwacht maar verrassend leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:02 schreef Symer het volgende:
Ik vond Life Unexpected verrassend leuk. Ik had een of ander typische dramatische meidenserie verwacht, maar dat viel 100% mee.
Holy shits!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:02 schreef Symer het volgende:
Ik heb het de volle 1,5 uur volgehouden, vind het een mooi concept en leuke karakters. Maar ik hoop idd wel dat ze nog wat gaan uitleggen over verschillende werelden en volken etc, want anders ga ik afhakenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef Symer het volgende:
Ik heb gisteren de eerste 15 minuten van Caprica gekeken nadat ik ergens had gelezen dat het ook voor niet-BSG kijkers erg toegankelijk was, maar ik snapte er de ballen van en d'r kwam visite dus heb ik het afgezet.
Denk niet dat ik de rest nog ga kijken.
voor mij is de vrijdag het drukst vanwege de helft van mij series die op donderdag uitkomt zo ongeveerquote:Op woensdag 27 januari 2010 03:15 schreef n0ir het volgende:
La La Land vond ik niks, Life Unexpected vond ik wel goed. Human Target best saai.
De dinsdag is écht heel druk voor de meesten hier..
Ik vond hem ook vrij aardig.. snap ook niet wat ze er zo kut aan vinden allemaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef Orbis het volgende:
Human Target ben ik maar alweer mee opgehouden. Er staat nog veel te wachten, en dit is het net niet. Heeft iemand trouwens The Deep End gekeken? Op metacritic wordt de serie verwoest, maar ik vond het eigenlijk nog wel vrij aardig.
Einde oefening voor the Deep End.quote:The Deep End Sinks On Topsy Turvy Thursday
Even with reduced competition, ABC’s The Deep End sank from its premiere, down 6% to a 1.7 adults 18-49 rating (6 million total viewers). Glug, glug, glug. If the Olympics weren’t coming up soon to maul everything else for two weeks I think there might be a reasonable chance that ABC would pull The Deep End off the schedule early to stop the carnage.
okee.. ik las wel dat er wat bijbesteld was maar dat was van november en ik kon er niet helemaal uit opmaken hoeveel het er dan waren. Maar okee, tof, leuk enzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef Symer het volgende:
ABC heeft wat afleveringen bijbesteld.
The Forgotten heeft dit seizoen nu 17 afleveringen.
ja dat kloptquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:51 schreef Tazmaniac het volgende:
The Forgotten is idd een leuke serie voor erbij.. al heb ik soms wel snel de neiging om te denken dat het steeds hetzelfde liedje is dat ik hoor.. gebeurd weinig vernieuwends
gewoon BSG kijken dan! Dan hoef je voorlopig ook niet meer naar al die matige nieuwe series te speurenquote:Op zondag 24 januari 2010 17:41 schreef Symer het volgende:
Ik heb gisteren de eerste 15 minuten van Caprica gekeken nadat ik ergens had gelezen dat het ook voor niet-BSG kijkers erg toegankelijk was, maar ik snapte er de ballen van en d'r kwam visite dus heb ik het afgezet.
Denk niet dat ik de rest nog ga kijken.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Marsmellow het volgende:
Ik heb Boardwalk Empire nog niet voorbij zien komen! Serie van Terence Winter en Martin Scorsese op HBO wat komt in de herfst. Valt denk ik in het rijtje Sopranos en The Wire als ik dat zo lees op HBO.com!
Goed bezig, dat ga ik ook binnenkort ff kijkenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:23 schreef JDx het volgende:
Als Entourage liefhebber ga ik vanaf zondag How to Make It in America volgen, heb er ook maar even een topic over aangemaakt!
en, was het wat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:00 schreef Wouter2006 het volgende:
Past Life is vandaag begonnen, ben benieuwd naar de 1e ep.
ik vond Past Life niet zo boeiend....erg weinig dat het onderscheidt van elke willekeurige politie formule in aflevering 1...quote:Op zondag 14 februari 2010 11:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
en, was het wat?Ik had deze ook op mijn lijstje staan maar heb nog niet gedownload
Wanneer komt het nieuwe seizoen van ´´Eastbound and Down´´ ??quote:Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Gaat niet per se over nieuwe series, maar weet niet waar ik hem anders moet posten:
[ afbeelding ]
Opvallend dat V zulke hoge ogen gooit, ik dacht dat die serie nog flink in de gevarenzone zatquote:Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Gaat niet per se over nieuwe series, maar weet niet waar ik hem anders moet posten:
[ afbeelding ]
Goed plaatje! Doodzonde van Better Off Ted, verder lijken al mijn series voortgezet te worden. Alleen ben ik eigenlijk van mening dat The Simpsons beter gecancelled zou kunnen worden. Dit huidige seizoen is om te janken, imo.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Butterfly91 het volgende:
[ afbeelding ]
Big love al vernieuwd voor een 5de seizoen. Damages is nog even afwachten.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Handig plaatje Butterfly! Alleen jammer dat Damages en Big Love er niet op staan maar die zijn ook nog maar net met hun nieuwste seizoen begonnen.
The Good Wife renewed
De kijkcijfers van Damages zijn heel slecht, het zou mij dan ook niet verbazen als dit het laatste seizoen wordt.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Big love al vernieuwd voor een 5de seizoen. Damages is nog even afwachten.
quote:Ratings are the TV serials killers
“Caprica,” the prequel to “Battlestar Galactica,” is dying on Syfy Friday nights. Just 1.1 million souls are tuning in per episode, about half of “Battlestar’s” audience. FX’s “Damages,” which has won some serious Emmy Awards, is trying to stay north of 1 million viewers.
Well, you say, that’s because I record “Damages” on my DVR. And that is true — “Damages” and “Battlestar” were two of the 10 most time-shifted shows in 2009, according to Nielsen. But the show that led that list — Fox’s “Dollhouse,” a procedural with a serial component — got canceled anyway.
Zowel Damages als Caprica staan dus eigenlijk ook in de gevaren zone, waarvan beide richting de ''Predicted to be cancelled' gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Butterfly91 het volgende:
[ afbeelding ]
damn had ze alle 3 al gedownload, deleten dan maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:21 schreef Symer het volgende:![]()
Past Life na 3 afleveringen al![]()
Dan hadden ze toch ook werkelijk geen enkel idee van wat de kijker nou eigenlijk wil zien toen ze die serie bestelden.
Baal een beetje dat Numb3rs zo laag staat, daar vermaak ik me toch elke week weer meequote:Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Butterfly91 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.tvovermind.com(...)dropped-by-abc/19172quote:
Ja ik vind er ook geen zak meer aan, ik kap met kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Life Unexpected begint te vervelen, de humor is weg en het doet steeds meer denken aan Party of Five
Morgen kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef criminal_mind het volgende:
Iemand al de nieuwe serie parenthood gezien?
Misschien ga ik het binnenkort volgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef criminal_mind het volgende:
quote:Parenthood
- 8.096 million viewers
- 5.0/9 HH
- 3.1/9 A18-49
Niet elke serie staat ertussen. Volgens mij staat er geen enkele show van HBO er op (misschien wel omdat het niet in het standaard zenderpakket zit in de USA?)quote:
Bíjna!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:04 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik zit weer op season 5 van Friday Night Lights te wachten. Verder Flashpoint S04 begint soon.
September dexter weer he!
En ik vind het nu al goed!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Southland wordt echt veel beter na een paar eps..zit goed in elkaar imo
Waar kan ik dat mee vergelijken?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
The Good Wife is trouwens een goede serie, toch al een van mijn favorieten geworden. Goede cast en verhalen.
vind het ook jammer, maar de laatste aflevering was al wel duidelijk een beetje zo'n closure-ep vond ikquote:Op zondag 14 maart 2010 12:13 schreef Tazmaniac het volgende:
The Forgotten cancelled!!!
Damn those responsible!!!
Dexter en Californication worden toch op SHO uitgezonden? Dat is dacht ik ook een cable zender, net als HBO. Maar goed, zolang er geen betere lijst is volstaat dit.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:29 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Niet elke serie staat ertussen. Volgens mij staat er geen enkele show van HBO er op (misschien wel omdat het niet in het standaard zenderpakket zit in de USA?)
Dat komt waarschijnlijk omdat er een aantal series zijn die in de zomerperiode worden uitgezonden, het is dan vaak nog niet bekend hoe het zit met de toekomst van deze series.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:18 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dexter en Californication worden toch op SHO uitgezonden? Dat is dacht ik ook een cable zender, net als HBO. Maar goed, zolang er geen betere lijst is volstaat dit.
Ik vind The Good Wife qua niveau een beetje lijken op Damages. Het is ook legal maar dan anders, moeilijk uit te leggen. Wat beide series hebben is dat het niet alleen om een case per aflevering gaat, er zit dus een (zeer goed) verhaal in. Beide series zitten erg goed in elkaar en de acteurs zijn uitmuntend.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 15 maart 2010 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind The Good Wife qua niveau een beetje lijken op Damages. Het is ook legal maar dan anders, moeilijk uit te leggen. Wat beide series hebben is dat het niet alleen om een case per aflevering gaat, er zit dus een (zeer goed) verhaal in. Beide series zitten erg goed in elkaar en de acteurs zijn uitmuntend.
Ja.. was duidelijk allemaal last minute werk om wat closure te geven.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
vind het ook jammer, maar de laatste aflevering was al wel duidelijk een beetje zo'n closure-ep vond ikDesondanks best zonde, het werd wel beter!
ik dacht dat er 17 of 18 afleveringen gemaakt waren, maar had wel een beetje het idee dat de vorige de laatste was... weet het niet eigenlijk..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja.. was duidelijk allemaal last minute werk om wat closure te geven.
Ben benieuwd of die overige episodes nou toch nog worden uitgezonden?!
F me dit is een goeie serie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef criminal_mind het volgende:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik was aangenaam verrast door de 90 minuten durende pilot van The Bridge.
Weer een heerlijke dirty cop serie met politieke spelletjes.
De kritieken zijn overwegend positiefquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef Orbis het volgende:
Heeft iemand Justified al gezien? Uit de beschrijving maak ik op dat het een soort western-serie is, maar ik moet nog kijken, tenzij iemand me het nu al met klem wil ontraden.
Net klaar met kijken en ik moet zeggen dat het me goed beviel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef Orbis het volgende:
Heeft iemand Justified al gezien? Uit de beschrijving maak ik op dat het een soort western-serie is, maar ik moet nog kijken, tenzij iemand me het nu al met klem wil ontraden.
Nurse Jackie begint pas de 22e officieel, wel zijn de eerste 2 afleveringen via dvdscreeners gelekt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:00 schreef Adelante het volgende:
Ik zag dat Nurse Jackie ook met seizoen twee is gestart.
Deze serie is niet zo braaf als Walker Texas Ranger.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Rapaille het volgende:
Sons of Tucson lijkt mij leuk, Justified lijkt mij niet zo boeiend, het doet mij als ik de beschrijving lees denken aan Walker Texas Ranger![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste twee afleveringen van The Good Wife gezien. Tot nu toe bevalt het goed.
Soms staan ze bij 'latest site updates'. Deze staat onder het kopje ABC -> Grey's Anatomy . Die anderen die ik heb gepost stonden ook onder een kopje van een bepaalde serie. Een andere komt van FOX -> House.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Butterfly, waar kan ik dat lijstje vinden op spoilertv.com?
quote:Although many renewal and cancellation announcements for broadcast TV primetime shows for the 2010-11 season will happen prior to these dates, the network upfront events are the final date on which each network’s fall schedules might be revealed.
So, you’ll know no later than these dates about the fate of your favorite broadcast primetime shows.
2010 Broadcast Network Upfront Meetings
May 17, 2010 NBC-TV New York Morning
May 17, 2010 FOX-TV New York Afternoon
May 18, 2010 ABC-TV New York Afternoon
May 19, 2010 CBS-TV New York Afternoon
May 20, 2010 The CW New York Morning
Thanx, gevonden! Heb t plaatje maar even gebookmarked for future referencequote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:51 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Soms staan ze bij 'latest site updates'. Deze staat onder het kopje ABC -> Grey's Anatomy . Die anderen die ik heb gepost stonden ook onder een kopje van een bepaalde serie. Een andere komt van FOX -> House.
De eerste aflevering van Justified belooft in ieder geval veel. Olyphant speelt min of meer zijn karakter uit Deadwood, en dat kan hij goed, en Walton Goggins is altijd goed. Dit kan best wel eens een topserie worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:53 schreef Orbis het volgende:
[USA] The Bridge #1quote:
Misschien dat ik de serie juist daarom zo ruk vind.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef planethugo het volgende:
is dat niet die serie met Edie Falco? Heb het niet zo op ziekenhuisseries maar het is natuurlijk wel een uitstekende actrice
Ik vind het ook wel vermakelijk voor die twintig minuten per episodequote:
Je hebt gelijkquote:
Zou tog erg jammer zijn, de serie begint nu eigenlijk net een beetje te groeien...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Southland had het geluk dat TNT de afleveringen van NBC wou overnemen, maar ik ze geen nieuwe afleveringen bestellen als ze hevig reclame hebben gemaakt voor deze serie en er uiteindelijk maar weinig voor hebben terug gekregen. Als je de DVR cijfers meerekent ziet het er al wat beter uit, maar niet voor een derde seizoen.
Het zou weleens het geval kunnen zijn dat The CW een keuze zou maken tussen OTH en LUX.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
One Tree Hill zal ook wel gecancelled worden op de CW. Als er toch een 8e seizoen komt ben ik er nogal dubbel over
De kijkcijfers van Human Target zijn redelijk, maar beginnen inmiddels wel aardig wat te zakken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:11 schreef Ereinion het volgende:
Hopelijk blijft Human Target wel, op zich zijn de kijkcijfers niet slecht.
We mogen nog van geluk spreken dat FX na seizoen 1 gelijk 2 seizoenen had besteld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, ik wist helemaal niet dat er twijfel over Damages was. Ik zou het echt erg vinden als dat gecancelled zou worden.
Ga je mond eens spoelen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
One Tree Hill zal ook wel gecancelled worden op de CW. Als er toch een 8e seizoen komt ben ik er nogal dubbel over
Ben na 1 seizoen al afgehaakt. Teveel gezeik om dingen die niet interessant zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen!
OTH is here to stay
Net de tweede ep gekekenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:22 schreef Seam het volgende:
Iemand hier bekend met Sons of Tucson? Tyler Durden van Reaper speelt erin en ik ben benieuwd of het de moeite waard is.
Redelijke serie, maar niet geweldig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:22 schreef Seam het volgende:
Iemand hier bekend met Sons of Tucson? Tyler Durden van Reaper speelt erin en ik ben benieuwd of het de moeite waard is.
quote:Sometimes it’s hard to divine the future of a show from the ratings, sometimes, like with Sons Of Tucson, it’s easy. Premiering with a 2.1 adults 18-49 rating after the #2 rated scripted show on Fox = cancelled. Next!
quote:Sons Of Tucson, fell to a 1.9 rating in it’s second outing. Those sons aren’t going anywhere but cancellation.
Jammer, Sock in Reaper was briljant.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Redelijke serie, maar niet geweldig.
[..]
[..]
quote:
Eens, ik heb gisteren aflevering 4 gezien en tot nu toe boeit het wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net The Good wife 2 eps gekeken en idd de moeite waard om te blijven volgen
ABC: Castle Renewedquote:Still no word officially on the return of Psych, White Collar and the debut of Covert Affairs other than sometime in July.
Psych is volgens mij ondertussen al verlengd hoor. Burn Notice heb ik ook weer zin.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Mr.Silencer het volgende:
USA Network: “Burn Notice” and “Royal Pains” Set To Return on June 3
[..]
ABC: Castle Renewed
FOX: Brothers Cancelled
Mr Happy?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Thanks voor de tip!
Mr Happy van Lost in Happy Town
Ik zag net de trailer voorbij komen... voor mij nu al een serie om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Marsmellow het volgende:
Ik heb Boardwalk Empire nog niet voorbij zien komen! Serie van Terence Winter en Martin Scorsese op HBO wat komt in de herfst. Valt denk ik in het rijtje Sopranos en The Wire als ik dat zo lees op HBO.com!
Interessant! Thxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:31 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik zag net de trailer voorbij komen... voor mij nu al een serie om naar uit te kijken.
Boardwalk Empire - trailer HBO.com
quote:19-Sep-2010 Boardwalk Empire 01x01 Pilot
26-Sep-2010 Boardwalk Empire 01x02 Season 1, Episode 2
03-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x03 Season 1, Episode 3
10-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x04 Season 1, Episode 4
17-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x05 Season 1, Episode 5
24-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x06 Season 1, Episode 6
31-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x07 Season 1, Episode 7
07-Nov-2010 Boardwalk Empire 01x08 Season 1, Episode 8
14-Nov-2010 Boardwalk Empire 01x09 Season 1, Episode 9
21-Nov-2010 Boardwalk Empire 01x10 Season 1, Episode 10
05-Dec-2010 Boardwalk Empire 01x11 Season 1, Episode 11
12-Dec-2010 Boardwalk Empire 01x12 Season 1, Episode 12
dan maar meteen het topic erbij vermeldenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Interessant! Thx![]()
Hier het uitzendschema:
[..]
Na 6 afleveringen had ABC er geen zin meer in, wel hebben ze de laatste 2 afleveringen uiteindelijk online gegooid. De lage kijkcijfers, het verplaatsen van de uitzend periode en het tot 2x toe van de buis halen zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef tijdrenner het volgende:
Happy Town is toch al lang gecanceld? Jammer, vermakelijke serie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |