Niet elke serie staat ertussen. Volgens mij staat er geen enkele show van HBO er op (misschien wel omdat het niet in het standaard zenderpakket zit in de USA?)quote:
Bíjna!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:04 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik zit weer op season 5 van Friday Night Lights te wachten. Verder Flashpoint S04 begint soon.
September dexter weer he!
En ik vind het nu al goed!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Southland wordt echt veel beter na een paar eps..zit goed in elkaar imo
Waar kan ik dat mee vergelijken?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
The Good Wife is trouwens een goede serie, toch al een van mijn favorieten geworden. Goede cast en verhalen.
vind het ook jammer, maar de laatste aflevering was al wel duidelijk een beetje zo'n closure-ep vond ikquote:Op zondag 14 maart 2010 12:13 schreef Tazmaniac het volgende:
The Forgotten cancelled!!!
Damn those responsible!!!
Dexter en Californication worden toch op SHO uitgezonden? Dat is dacht ik ook een cable zender, net als HBO. Maar goed, zolang er geen betere lijst is volstaat dit.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:29 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Niet elke serie staat ertussen. Volgens mij staat er geen enkele show van HBO er op (misschien wel omdat het niet in het standaard zenderpakket zit in de USA?)
Dat komt waarschijnlijk omdat er een aantal series zijn die in de zomerperiode worden uitgezonden, het is dan vaak nog niet bekend hoe het zit met de toekomst van deze series.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:18 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dexter en Californication worden toch op SHO uitgezonden? Dat is dacht ik ook een cable zender, net als HBO. Maar goed, zolang er geen betere lijst is volstaat dit.
Ik vind The Good Wife qua niveau een beetje lijken op Damages. Het is ook legal maar dan anders, moeilijk uit te leggen. Wat beide series hebben is dat het niet alleen om een case per aflevering gaat, er zit dus een (zeer goed) verhaal in. Beide series zitten erg goed in elkaar en de acteurs zijn uitmuntend.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 15 maart 2010 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind The Good Wife qua niveau een beetje lijken op Damages. Het is ook legal maar dan anders, moeilijk uit te leggen. Wat beide series hebben is dat het niet alleen om een case per aflevering gaat, er zit dus een (zeer goed) verhaal in. Beide series zitten erg goed in elkaar en de acteurs zijn uitmuntend.
Ja.. was duidelijk allemaal last minute werk om wat closure te geven.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
vind het ook jammer, maar de laatste aflevering was al wel duidelijk een beetje zo'n closure-ep vond ikDesondanks best zonde, het werd wel beter!
ik dacht dat er 17 of 18 afleveringen gemaakt waren, maar had wel een beetje het idee dat de vorige de laatste was... weet het niet eigenlijk..quote:Op maandag 15 maart 2010 17:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja.. was duidelijk allemaal last minute werk om wat closure te geven.
Ben benieuwd of die overige episodes nou toch nog worden uitgezonden?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |