Misschien dat ik de serie juist daarom zo ruk vind.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef planethugo het volgende:
is dat niet die serie met Edie Falco? Heb het niet zo op ziekenhuisseries maar het is natuurlijk wel een uitstekende actrice
Ik vind het ook wel vermakelijk voor die twintig minuten per episodequote:
Je hebt gelijkquote:
Zou tog erg jammer zijn, de serie begint nu eigenlijk net een beetje te groeien...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Southland had het geluk dat TNT de afleveringen van NBC wou overnemen, maar ik ze geen nieuwe afleveringen bestellen als ze hevig reclame hebben gemaakt voor deze serie en er uiteindelijk maar weinig voor hebben terug gekregen. Als je de DVR cijfers meerekent ziet het er al wat beter uit, maar niet voor een derde seizoen.
Het zou weleens het geval kunnen zijn dat The CW een keuze zou maken tussen OTH en LUX.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
One Tree Hill zal ook wel gecancelled worden op de CW. Als er toch een 8e seizoen komt ben ik er nogal dubbel over
De kijkcijfers van Human Target zijn redelijk, maar beginnen inmiddels wel aardig wat te zakken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:11 schreef Ereinion het volgende:
Hopelijk blijft Human Target wel, op zich zijn de kijkcijfers niet slecht.
We mogen nog van geluk spreken dat FX na seizoen 1 gelijk 2 seizoenen had besteld.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, ik wist helemaal niet dat er twijfel over Damages was. Ik zou het echt erg vinden als dat gecancelled zou worden.
Ga je mond eens spoelen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
One Tree Hill zal ook wel gecancelled worden op de CW. Als er toch een 8e seizoen komt ben ik er nogal dubbel over
Ben na 1 seizoen al afgehaakt. Teveel gezeik om dingen die niet interessant zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen!
OTH is here to stay
Net de tweede ep gekekenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:22 schreef Seam het volgende:
Iemand hier bekend met Sons of Tucson? Tyler Durden van Reaper speelt erin en ik ben benieuwd of het de moeite waard is.
Redelijke serie, maar niet geweldig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:22 schreef Seam het volgende:
Iemand hier bekend met Sons of Tucson? Tyler Durden van Reaper speelt erin en ik ben benieuwd of het de moeite waard is.
quote:Sometimes it’s hard to divine the future of a show from the ratings, sometimes, like with Sons Of Tucson, it’s easy. Premiering with a 2.1 adults 18-49 rating after the #2 rated scripted show on Fox = cancelled. Next!
quote:Sons Of Tucson, fell to a 1.9 rating in it’s second outing. Those sons aren’t going anywhere but cancellation.
Jammer, Sock in Reaper was briljant.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Redelijke serie, maar niet geweldig.
[..]
[..]
quote:
Eens, ik heb gisteren aflevering 4 gezien en tot nu toe boeit het wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net The Good wife 2 eps gekeken en idd de moeite waard om te blijven volgen
ABC: Castle Renewedquote:Still no word officially on the return of Psych, White Collar and the debut of Covert Affairs other than sometime in July.
Psych is volgens mij ondertussen al verlengd hoor. Burn Notice heb ik ook weer zin.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:22 schreef Mr.Silencer het volgende:
USA Network: “Burn Notice” and “Royal Pains” Set To Return on June 3
[..]
ABC: Castle Renewed
FOX: Brothers Cancelled
Mr Happy?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Thanks voor de tip!
Mr Happy van Lost in Happy Town
Ik zag net de trailer voorbij komen... voor mij nu al een serie om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:29 schreef Marsmellow het volgende:
Ik heb Boardwalk Empire nog niet voorbij zien komen! Serie van Terence Winter en Martin Scorsese op HBO wat komt in de herfst. Valt denk ik in het rijtje Sopranos en The Wire als ik dat zo lees op HBO.com!
Interessant! Thxquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:31 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ik zag net de trailer voorbij komen... voor mij nu al een serie om naar uit te kijken.
Boardwalk Empire - trailer HBO.com
quote:19-Sep-2010 Boardwalk Empire 01x01 Pilot
26-Sep-2010 Boardwalk Empire 01x02 Season 1, Episode 2
03-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x03 Season 1, Episode 3
10-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x04 Season 1, Episode 4
17-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x05 Season 1, Episode 5
24-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x06 Season 1, Episode 6
31-Oct-2010 Boardwalk Empire 01x07 Season 1, Episode 7
07-Nov-2010 Boardwalk Empire 01x08 Season 1, Episode 8
14-Nov-2010 Boardwalk Empire 01x09 Season 1, Episode 9
21-Nov-2010 Boardwalk Empire 01x10 Season 1, Episode 10
05-Dec-2010 Boardwalk Empire 01x11 Season 1, Episode 11
12-Dec-2010 Boardwalk Empire 01x12 Season 1, Episode 12
dan maar meteen het topic erbij vermeldenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Interessant! Thx![]()
Hier het uitzendschema:
[..]
Na 6 afleveringen had ABC er geen zin meer in, wel hebben ze de laatste 2 afleveringen uiteindelijk online gegooid. De lage kijkcijfers, het verplaatsen van de uitzend periode en het tot 2x toe van de buis halen zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:49 schreef tijdrenner het volgende:
Happy Town is toch al lang gecanceld? Jammer, vermakelijke serie!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |