De kijkcijfers van Damages zijn heel slecht, het zou mij dan ook niet verbazen als dit het laatste seizoen wordt.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef criminal_mind het volgende:
[..]
Big love al vernieuwd voor een 5de seizoen. Damages is nog even afwachten.
quote:Ratings are the TV serials killers
“Caprica,” the prequel to “Battlestar Galactica,” is dying on Syfy Friday nights. Just 1.1 million souls are tuning in per episode, about half of “Battlestar’s” audience. FX’s “Damages,” which has won some serious Emmy Awards, is trying to stay north of 1 million viewers.
Well, you say, that’s because I record “Damages” on my DVR. And that is true — “Damages” and “Battlestar” were two of the 10 most time-shifted shows in 2009, according to Nielsen. But the show that led that list — Fox’s “Dollhouse,” a procedural with a serial component — got canceled anyway.
Zowel Damages als Caprica staan dus eigenlijk ook in de gevaren zone, waarvan beide richting de ''Predicted to be cancelled' gaan.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Gaat niet per se over nieuwe series, maar weet niet waar ik hem anders moet posten:
[ afbeelding ]
damn had ze alle 3 al gedownload, deleten dan maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:21 schreef Symer het volgende:![]()
Past Life na 3 afleveringen al![]()
Dan hadden ze toch ook werkelijk geen enkel idee van wat de kijker nou eigenlijk wil zien toen ze die serie bestelden.
Baal een beetje dat Numb3rs zo laag staat, daar vermaak ik me toch elke week weer meequote:Op maandag 15 februari 2010 15:25 schreef Butterfly91 het volgende:
Gaat niet per se over nieuwe series, maar weet niet waar ik hem anders moet posten:
[ afbeelding ]
http://www.tvovermind.com(...)dropped-by-abc/19172quote:
Ja ik vind er ook geen zak meer aan, ik kap met kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Life Unexpected begint te vervelen, de humor is weg en het doet steeds meer denken aan Party of Five
Morgen kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef criminal_mind het volgende:
Iemand al de nieuwe serie parenthood gezien?
Misschien ga ik het binnenkort volgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef criminal_mind het volgende:
Iemand al de nieuwe serie parenthood gezien?
quote:Parenthood
- 8.096 million viewers
- 5.0/9 HH
- 3.1/9 A18-49
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |