jij hebt idd een jeugdige huidquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind ook dat je best een punt hebt hoor
Wat wel zo is, als je dikker bent, dan is je huid een stuk steviger. Ze zeggen ook dat je dan minder snel rimpels zult krijgen... ergo, je ziet er jonger uitIk moet afkloppen, maar ik heb nergens last van mijn velletje gelukkig
(nou ja... wel van een te jeugdige huid
Maar gelukkig lijkt de kuur goed aan te slaan)
das idd niet leuk die strepen op je benen. Ik heb ze ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Het staat natuurlijk allemaal wat minder strak; 't is een bekend fenomeen hoor, dat wat dikkere mensen gemiddeld jonger ogen. Aan de andere kant heeft de huid natuurlijk ook wel te lijden onder (snel) aankomen; wat Sjeen zegt, striae, die gaan natuurlijk nooit meer weg
Een week plannenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:15 schreef DarkElf het volgende:
LL. Misschien helpt het je je eten als je een weekplanning gaat maken voor je avondeten? Ik pers vind dat erg ok, en voorkomt dat ik zwicht in de supermarkt voor lekkere dingen omdat ik elke keer nog iets moet bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Nou, veel mannen met flink wat overgewicht hebben die heus wel en ik vraag me af of die dan ook gaan hangenquote:
zag eens in de sauna een hele dikke oude man en t antwoord is ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, veel mannen met flink wat overgewicht hebben die heus wel en ik vraag me af of die dan ook gaan hangen
Daar gaat m'n eetlustquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zag eens in de sauna een hele dikke oude man en t antwoord is ja.
Het valt, gelukkig, zeer mee hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, veel mannen met flink wat overgewicht hebben die heus wel en ik vraag me af of die dan ook gaan hangen
Smeren kan helpen, ik gebruik dit, geen idee of het werkt maar tot nu toe 25 kilo kwijt en nog geen overtollige huid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij hebt idd een jeugdige huidmaar goed das ook niet fijn getuige wat je er nu tegen slikt.
Maar ik zie wel aan mezelf, en de mr zegt dat ik mij aanstel en anderen ook, dat ik toch wat meer er naar mijn leeftijd uitziet nu (hoewel ik gelukkig nog steeds complimenten krijg als mensen horen dat ik bijna 33 ben) en voor die 11 kilo was dat echt niet zo!
(confessiontimeja ik ben bijna jarig en ja dan krijg ik altijd een soort: ahhhh ik zie mezelf ouder worden elke dag! aanval
)
Maar zou je er iets aan kunnen doen? veel smeren ofzo? (gezicht en decollete doe ik al)
[..]
das idd niet leuk die strepen op je benen. Ik heb ze ooktoen ik oa lithium ging slikken kwam ik no time 15 kilo aan en dat heeft flink resultaat gehad. Das wel jaren terug dus tegenwoordig is het beter dan toen maar toch...
maar jij bent heel rustig afgevallen en ik vind niet dat jij er ' loshangend' uitziet zeg maar (klinkt ook stom sorry)
Ben jij mijn zus??quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
nee bedoelde ook niet dat het bewust gebeurt hoor! (daarom zei ik al dat ik t niet lullig bedoelde) maar mijn zus bijv is ooit 30 kilo afgevallen en zij ziet er echt een stuk ouder uit sindsdien.. en zij heeft daarvoor maar 1x eerder gewicht verloren. Dus als ik dat allemaal zo lees vraag ik mij af hoe dat met de huidjes van mensen zit.
Natuurlijk mag je dat vinden!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:09 schreef Sjeen het volgende:
Whooooohoooo, je had dus een BMI van 28,5 ofzo... Spectaculair
Het spijt me vreselijk maar naar mijn mening ben je aan het crashen. Mag jij vinden van niet, kunnen we het eens zijn dat we het oneens zijn
En als ik dan een BMI had van 28,5 moest ik me hier toch aanmelden en niet in dat andere topic???quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:09 schreef Sjeen het volgende:
Whooooohoooo, je had dus een BMI van 28,5 ofzo... Spectaculair
Het spijt me vreselijk maar naar mijn mening ben je aan het crashen. Mag jij vinden van niet, kunnen we het eens zijn dat we het oneens zijn
En gun jezelf gewoon af en toe iets lekkers, een stukje chocola, een plak zelfgebakken cake, een lekker glas wijn. Geniet van het levenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef candygirl het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O een broodje met vlokken , mok melk
T manderijn, koffie verkeerd
neem nog een mandarijntje erbij
L 2 sneeen roogebrood met kaas en komkommer, koffie verkeerd
neem nog iets bij de lunch, bijvoorbeeld een gekookt eitje, een extra snee brood oid
T appel
D halve schnitzel en een salade zonder saus, 2 glazen light limo
waarom zonder dressing? Waar is de pasta/rijst/aardappel?
verder water!!!
En hier mis ik nog een zuivel iets, yoghurt of kwark
Candy dit is te weinig..quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef candygirl het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O een broodje met vlokken , mok melk
T manderijn, koffie verkeerd
L 2 sneeen roogebrood met kaas en komkommer, koffie verkeerd
T appel
D halve schnitzel en een salade zonder saus, 2 glazen light limo
verder water!!!
Als je lijstjes opschrijft dan besef je ook wel eens dingen, soms schrik je ervan hoe weinig het soms is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef candygirl het volgende:
Kijk hier kan ik iets mee!![]()
dit was /is ook de reden om te hier mee te posten ,aangezien ik niet een dietiste ofzo in mijn zorg pakket heb zitten
wat een lullige mensen allemaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben jij mijn zus??
Nou ik ben dus ruim 30 kg afgevallen (van 87 tot 56) en iedereen vind het eigenlijk lelijk, tenminste ik krijg alleen kritiek..Dat ik ouder eruit zie, ongezond zelfs
Dus, kritiek krijg je altijd, hoe je er ook uit ziet... sterker nog, als je wat slanker wordt hebben mensen helemaal het gevoel dat ze alles tegen je kunnen zeggen.
Hou dus rekening met je eigen geluk want voor anderen mag/moet je het niet doen!
oh leuk nou ja hard werken is ook beweging iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:44 schreef Sjeen het volgende:
In de sporthal is een gala zaterdag, ik sta achter het buffet dan
Nou ja, je mag er dan minder jong uitzien, met zoveel kilo's minder is de kans dat je oud wordt een stuk groterquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Muks het volgende:
Ohh mensen zeggen nu ook, je gezicht wordt iel, nou ik vind er niks iels aan, ja ik word wat ouder in mijn gezicht maar mag het ? Ik ben geen 17 meer, men schatte mij altijd vele jaren jonger dus ik vind het eerlijk gezegd niet erg om eens niet mijn id-kaart te moeten laten zien als ik drank wil kopen..
Zo flauw! 't Is niet alsof je ineens anorectisch in maatje 34 wilt passen, je bent gewoon gezond bezig...quote:En mensen die horen dat er 27 kg af is, die zeggen ook : sla je niet door... ook zo'n opmerking waar ik niks mee kan, ik ben blij dat ik eindelijk minder weeg en ga door zolang het wil...lukt het bij bijv 80 kg niet meer, nou dan kan ik daar tevreden mee zijn. We zullen zien
Sub pm maar ff lezenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, je mag er dan minder jong uitzien, met zoveel kilo's minder is de kans dat je oud wordt een stuk groter
[..]
Zo flauw! 't Is niet alsof je ineens anorectisch in maatje 34 wilt passen, je bent gewoon gezond bezig...Ben jij een kloon van iemand die hier eerst postte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |