Jum! Hier wortelenstamppot, had mijn Isa beslotenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef Isabeau het volgende:
ik ben nu mijn boodschappenbriefje aan het maken
Vandaag boerenkool
Oh maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe niet mee aan stamppot-dag
Ga zo aan de lasagne beginnen
ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe niet mee aan stamppot-dag
Ga zo aan de lasagne beginnen
Haha, dat eet ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeuzes! Meer dan 4000 kcal, hoe KOM je daaraan!*bedenkt zich ontbijt met patat, lunch met pizza en avondeten met twee borden pasta ofzo*
http://webbyishere.nl/?p=806quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wat moet ik morgenavond nou weer eten![]()
Heeft iemand nog tips met lekkere verantwoorde gerechten?
dit boek is echt aan aanrader! snelle makkelijke gerechten, low fat en zalig!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
Wat moet ik morgenavond nou weer eten![]()
Heeft iemand nog tips met lekkere verantwoorde gerechten?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef Vido het volgende:
[..]
http://webbyishere.nl/?p=806
Vervang eventueel de hazelnoten door amandelen ofzo. Dat gerecht is echt SUPER lekker.
Gepofte aardappel (kan gewoon in de magnetron, smaakt perfect) en kipfiletje erbij, et voila!
Ik zie keine urlquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:
dit boek is echt aan aanrader! snelle makkelijke gerechten, low fat en zalig!
Nee, gewoon spekjes in de pan en bakken maar. Maar aangezien de aardappels hebben besloten alle tijd te nemen begint het zowaar best goed te komen met de spekjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:59 schreef DarkElf het volgende:
oh wat vreemd? je hebt geen olie oid gebruikt? dan komt t meestal vanzelf goed toch?
misschien kan je hem de schuld geven dat hij de verkeerde aardappels gekocht heeft ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:06 schreef Isabeau het volgende:
Ross moet onderhand denken dat ik niet kan koken of zo.
Wie heeft vijanden nodig met een vriend als datquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:20 schreef candygirl het volgende:
Ik heb een nieuw vriendje erbij, naja de cijfers erop kloppen nog niet helemaal maar toch,het gaat de goede kant op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie heeft vijanden nodig met een vriend als dat
ja! Die is laatst zelfs zonder mij gaan spinnen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:50 schreef DarkElf het volgende:
wat fijn voor je moblo! sport de mr ook nog enthousiast met je mee?
In ieder geval wat vaker de trap hier op werk. We zitten op de derde verdieping en de lift is gewoonlijk erg aanlokkelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef omearos het volgende:
Welkom sometimes en veel succes!
Al een idee wat je aan beweging wil gaan doen?
Ik vond de Wii in ieder geval een laagdrempelige manier om weer wat te gaan bewegen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef Sometimes het volgende:
Als ik de eerste kilo's kwijt ben dan kan ik hopelijk op het balanceboard van de Wii, kijken of dat helpt.
Daarnaast fietsen en zwemmen, maar minder dwangmatig dan de vorige afvalpoging.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond de Wii in ieder geval een laagdrempelige manier om weer wat te gaan bewegen.
succes sometimes. Zo ben ik ook begonnen met bewegen: eerst wii fit veel steppen. En tegenwoordig speel ik Dance Dance revolution.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
In ieder geval wat vaker de trap hier op werk. We zitten op de derde verdieping en de lift is gewoonlijk erg aanlokkelijk![]()
Als ik de eerste kilo's kwijt ben dan kan ik hopelijk op het balanceboard van de Wii, kijken of dat helpt.
Daarnaast fietsen en zwemmen, maar minder dwangmatig dan de vorige afvalpoging.
Jouw successtory / topic had ik inderdaad ook gelezen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:07 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
succes sometimes. Zo ben ik ook begonnen met bewegen: eerst wii fit veel steppen. En tegenwoordig speel ik Dance Dance revolution.
Ik beweeg een half uur tot een uur per dag. Dan moet je denken aan wandelen en fietsen, maar niets intensiefs. En ja, als ik op gewicht ben, zal het zeker worden aangepast, dat moet ook wel anders zal ik blijven afvallen natuurlijk en das niet de bedoeling.quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar muks jij beweegt ook veel toch?
Als je straks op gewicht bent, wordt je dieet dan aangepast?
Ohja dat is ook zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:35 schreef Muks het volgende:
[..]
Ik beweeg een half uur tot een uur per dag. Dan moet je denken aan wandelen en fietsen, maar niets intensiefs. En ja, als ik op gewicht ben, zal het zeker worden aangepast, dat moet ook wel anders zal ik blijven afvallen natuurlijk en das niet de bedoeling.
Ach nog 30,1 kg en dan ben ik er al !
Rond de 1750 is een mooi aantal. Ik zit zelf tussen de 1750 en 2000 en sport dagelijks 1,5 tot 2 uur en val daarmee goed af. Alhoewel ik nu al meer dan 2 weken in een plateaufase zit (in 2,5 week ongeveer 4 ons afgevallen). Behalve je bewegingspatroon lijk je erg op mij qua bouw trouwens volgens mij. Ik ben 25, 1m89 en 101kgquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Blinker het volgende:
Ik vind het trouwens moeilijk in te schatten hoeveel ik nou exact nodig heb.
Ik ben 24 jaar, 1m93, 102 kilo en niet erg actief.
Volgens die calculator zou ik 2265 calorieen verbranden als ik niks zou doen en 2718 gezien mijn levensstijl.
Aan hoeveel calorieën zou ik per dag aan moeten zitten om af te vallen?
Vandaag zit ik aan 2115kcal.
Tips?
Tsja, ik vermoed dat je op een bepaald moment een vreetkick zult krijgen, als je op deze manier door blijft gaan. Maar goed, wie ben ik...quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef candygirl het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O een broodje met vlokken , mok melk
T manderijn, koffie verkeerd
L 2 sneeen roogebrood met kaas en komkommer, koffie verkeerd
T appel
D halve schnitzel en een salade zonder saus, 2 glazen light limo
verder water!!!
Valt me op dat ik zo goed van het snoepen kan afblijven, terwijl ik normaal juist als ik ga lijnen trek erin krijg.
Terwijl ik over het algemeen al niet veel snoep.
Heb er ook geen of bijna geen moeite mee als mijn partner of andere dit wel doen, hoe zit dit met jullie?
Beterschapquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O kopje muntthee
D bordje rijstepap
Ben de heel dag al misselijk
Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik zie dat Sjeen er ook een opmerking over maakt. Ik ben vorig jaar april begonnen met afvallen en at toen vergelijkbaar als jou. Ik had totaal geen trek in snoep, het eten en afvallen ging allemaal erg makkelijk en ik had er inderdaad ook geen moeite mee als mijn vriend/anderen lekkere dingen aten. Ik ben toen 38kg afgevallen, maar zit nu wel in een vreetkick-fase zoals Sjeen zegt. Nu wil dat zeker niet zeggen dat het jou ook zal gebeuren, maar ik zou je toch willen aanraden meer te gaan eten!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef candygirl het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O een broodje met vlokken , mok melk
T manderijn, koffie verkeerd
L 2 sneeen roogebrood met kaas en komkommer, koffie verkeerd
T appel
D halve schnitzel en een salade zonder saus, 2 glazen light limo
verder water!!!
Valt me op dat ik zo goed van het snoepen kan afblijven, terwijl ik normaal juist als ik ga lijnen trek erin krijg.
Terwijl ik over het algemeen al niet veel snoep.
Heb er ook geen of bijna geen moeite mee als mijn partner of andere dit wel doen, hoe zit dit met jullie?
Zelfde verhaal na 30 kilo te zijn afgevallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef Rituals het volgende:
Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik zie dat Sjeen er ook een opmerking over maakt. Ik ben vorig jaar april begonnen met afvallen en at toen vergelijkbaar als jou. Ik had totaal geen trek in snoep, het eten en afvallen ging allemaal erg makkelijk en ik had er inderdaad ook geen moeite mee als mijn vriend/anderen lekkere dingen aten. Ik ben toen 38kg afgevallen, maar zit nu wel in een vreetkick-fase zoals Sjeen zegt. Nu wil dat zeker niet zeggen dat het jou ook zal gebeuren, maar ik zou je toch willen aanraden meer te gaan eten!
*steekt hand op* en nog een zelfde verhaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde verhaal na 30 kilo te zijn afgevallen.
Wel best zielig want paar jaar geleden was ik er nog zo zeker van dat het mij niet zou overkomen, stom gedoequote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef Sarabi het volgende:
Wel best zielig want paar jaar geleden was ik er nog zo zeker van dat het mij niet zou overkomen, stom gedoe
Nu hoor je bij de mensen met ervaringquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel best zielig want paar jaar geleden was ik er nog zo zeker van dat het mij niet zou overkomen, stom gedoe
Hier wederom hetzelfdequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook hoorHet afvallen ging zo gemakkelijk en ik had werkelijk totaal geen trek in snoep. Er heeft hier verdorie een aantal maanden lang chocolade in de kast gelegen en ik had er geen zin in. Een vol bord pasta? Ik kreeg met gemak een kwart op en dan een ander kwart tegen heug en meug omdat ik vond dat ik toch moest eten
Ik dacht dat het me eindelijk was gelukt, echt afvallen
Nou ja, en toen begon De Grote Onstilbare Trek. Continue aan eten denken en vecht dan maar eens tegen je lijf
Ik kreeg toen wel het idee dat slanke mensen die nooit de behoefte voelen veel te snoepen of te eten zich altijd zo voelen zoals ik me voelde toen ik zoveel afviel. Die kunnen dan ook niet begrijpen waarom je van alles in je mond steekt als je daar dikker van wordt.
Dat lijkt me ook tof!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:39 schreef Muks het volgende:
Dat vergeten mensen nog wel eensDat ik nog een heel eind moet voor ik een gezond gewicht heb.
maar ik moet zeggen dat ik het er allemaal voor over heb. En vooral op mijn werk zijn de reacties nu erg leuk, nu begint met het echt op te vallen en dat helpt mega !
Nice.....quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu hoor je bij de mensen met ervaring
Als we dat toch eens wistenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wilt geen vreetkickfase
Hoe voorkom ik dat?
Af en toe snoepen?
Da's toch primaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice.....
Sinds ik terug ben van sporten ben ik ook alleen maar aan het eten, gelukkig tot nu toe alleen sla, fruit en rookvlees
Zometeen maar naar bed
Mmm kaas.........ja ik ga slapenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Da's toch primaBeter dan mijn chocolate chip cookie en plak kaas
Slaap lekker! Ik ga ook zo...
Nu weet ik in elk geval dat crashen geen enkele zin heeft, want die kilo's zijn er in no time weer bij. Ook ben ik er achter dan je ook kunt genieten zonder letterlijk alles op te eten dat er toevallig voorbij komt. Het allerbelangrijkste blijft toch keuzes maken. Is iets echt lekker genoeg om te eten? Met als gevolg dat ik maandagavond na twee hapjes chocola de reep aan vriendlief heb gegeven omdat ik 'm niet lekker vond (melkchocola met speculoos, het leek me goddelijkquote:18 - 68 kilo
19 - 75 kilo - op kamers gegaan
20 - 65 kilo - heel veel werken, nauwelijks eten
21 - 75 kilo - stage in Londen, veel alcohol en slecht eten
23 - 80 kilo - van horecawerk naar zittend beroep
27 - 100 kilo - 'What the H... mentaliteit na overlijden schoonmoeder => 20 kilo erbij in 4 jaar
28 - 112 kilo - zwanger
29 - 105 kilo - niet meer zwanger...
30 - 78 kilo - knoppie gevonden
31 - 83 kilo - jaja, teugels laten vieren
32 - 88 kilo - idem
33 - 89 kilo - lichaam heeft blijkbaar een plateau gevonden... maar daar ben ik het niet mee eens![]()
Wow, van 169.3 naar 74.9kilo in 4,5 jaar. Dat is zo'n 20 kilo per jaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Troel het volgende:Ik keek vandaag op de site van valtaf en zag gewoon dat ik daar degene ben die het meeste is afgevallen. Ik ben daar begonnen met het startgewicht van na mijn operatie (wat dus al 6 kilo scheelde met mijn startgewicht van ervoor) en kom dan uit op 89 kilo afvallen
![]()
Kortom: van 169.3 (juni 2005) naar 74.9 (gisteren) en inmiddels een bmi van 23.6
(overigens hoop ik nog weer terug te gaan richting die 80 kilo, ik wil (en moet) echt nog een velweghaaloperatie voor mijn buik en dan blijft er straks helemaal niets meer over)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |