In ieder geval wat vaker de trap hier op werk. We zitten op de derde verdieping en de lift is gewoonlijk erg aanlokkelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef omearos het volgende:
Welkom sometimes en veel succes!
Al een idee wat je aan beweging wil gaan doen?
Ik vond de Wii in ieder geval een laagdrempelige manier om weer wat te gaan bewegen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef Sometimes het volgende:
Als ik de eerste kilo's kwijt ben dan kan ik hopelijk op het balanceboard van de Wii, kijken of dat helpt.
Daarnaast fietsen en zwemmen, maar minder dwangmatig dan de vorige afvalpoging.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik vond de Wii in ieder geval een laagdrempelige manier om weer wat te gaan bewegen.
succes sometimes. Zo ben ik ook begonnen met bewegen: eerst wii fit veel steppen. En tegenwoordig speel ik Dance Dance revolution.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
In ieder geval wat vaker de trap hier op werk. We zitten op de derde verdieping en de lift is gewoonlijk erg aanlokkelijk![]()
Als ik de eerste kilo's kwijt ben dan kan ik hopelijk op het balanceboard van de Wii, kijken of dat helpt.
Daarnaast fietsen en zwemmen, maar minder dwangmatig dan de vorige afvalpoging.
Jouw successtory / topic had ik inderdaad ook gelezen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:07 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
succes sometimes. Zo ben ik ook begonnen met bewegen: eerst wii fit veel steppen. En tegenwoordig speel ik Dance Dance revolution.
Ik beweeg een half uur tot een uur per dag. Dan moet je denken aan wandelen en fietsen, maar niets intensiefs. En ja, als ik op gewicht ben, zal het zeker worden aangepast, dat moet ook wel anders zal ik blijven afvallen natuurlijk en das niet de bedoeling.quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar muks jij beweegt ook veel toch?
Als je straks op gewicht bent, wordt je dieet dan aangepast?
Ohja dat is ook zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:35 schreef Muks het volgende:
[..]
Ik beweeg een half uur tot een uur per dag. Dan moet je denken aan wandelen en fietsen, maar niets intensiefs. En ja, als ik op gewicht ben, zal het zeker worden aangepast, dat moet ook wel anders zal ik blijven afvallen natuurlijk en das niet de bedoeling.
Ach nog 30,1 kg en dan ben ik er al !
Rond de 1750 is een mooi aantal. Ik zit zelf tussen de 1750 en 2000 en sport dagelijks 1,5 tot 2 uur en val daarmee goed af. Alhoewel ik nu al meer dan 2 weken in een plateaufase zit (in 2,5 week ongeveer 4 ons afgevallen). Behalve je bewegingspatroon lijk je erg op mij qua bouw trouwens volgens mij. Ik ben 25, 1m89 en 101kgquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:46 schreef Blinker het volgende:
Ik vind het trouwens moeilijk in te schatten hoeveel ik nou exact nodig heb.
Ik ben 24 jaar, 1m93, 102 kilo en niet erg actief.
Volgens die calculator zou ik 2265 calorieen verbranden als ik niks zou doen en 2718 gezien mijn levensstijl.
Aan hoeveel calorieën zou ik per dag aan moeten zitten om af te vallen?
Vandaag zit ik aan 2115kcal.
Tips?
Tsja, ik vermoed dat je op een bepaald moment een vreetkick zult krijgen, als je op deze manier door blijft gaan. Maar goed, wie ben ik...quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef candygirl het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O een broodje met vlokken , mok melk
T manderijn, koffie verkeerd
L 2 sneeen roogebrood met kaas en komkommer, koffie verkeerd
T appel
D halve schnitzel en een salade zonder saus, 2 glazen light limo
verder water!!!
Valt me op dat ik zo goed van het snoepen kan afblijven, terwijl ik normaal juist als ik ga lijnen trek erin krijg.
Terwijl ik over het algemeen al niet veel snoep.
Heb er ook geen of bijna geen moeite mee als mijn partner of andere dit wel doen, hoe zit dit met jullie?
Beterschapquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O kopje muntthee
D bordje rijstepap
Ben de heel dag al misselijk
Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik zie dat Sjeen er ook een opmerking over maakt. Ik ben vorig jaar april begonnen met afvallen en at toen vergelijkbaar als jou. Ik had totaal geen trek in snoep, het eten en afvallen ging allemaal erg makkelijk en ik had er inderdaad ook geen moeite mee als mijn vriend/anderen lekkere dingen aten. Ik ben toen 38kg afgevallen, maar zit nu wel in een vreetkick-fase zoals Sjeen zegt. Nu wil dat zeker niet zeggen dat het jou ook zal gebeuren, maar ik zou je toch willen aanraden meer te gaan eten!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef candygirl het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O een broodje met vlokken , mok melk
T manderijn, koffie verkeerd
L 2 sneeen roogebrood met kaas en komkommer, koffie verkeerd
T appel
D halve schnitzel en een salade zonder saus, 2 glazen light limo
verder water!!!
Valt me op dat ik zo goed van het snoepen kan afblijven, terwijl ik normaal juist als ik ga lijnen trek erin krijg.
Terwijl ik over het algemeen al niet veel snoep.
Heb er ook geen of bijna geen moeite mee als mijn partner of andere dit wel doen, hoe zit dit met jullie?
Zelfde verhaal na 30 kilo te zijn afgevallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef Rituals het volgende:
Ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik zie dat Sjeen er ook een opmerking over maakt. Ik ben vorig jaar april begonnen met afvallen en at toen vergelijkbaar als jou. Ik had totaal geen trek in snoep, het eten en afvallen ging allemaal erg makkelijk en ik had er inderdaad ook geen moeite mee als mijn vriend/anderen lekkere dingen aten. Ik ben toen 38kg afgevallen, maar zit nu wel in een vreetkick-fase zoals Sjeen zegt. Nu wil dat zeker niet zeggen dat het jou ook zal gebeuren, maar ik zou je toch willen aanraden meer te gaan eten!
*steekt hand op* en nog een zelfde verhaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde verhaal na 30 kilo te zijn afgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |