Was het maar 20 kilo per jaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Blinker het volgende:
[..]
Wow, van 169.3 naar 74.9kilo in 4,5 jaar. Dat is zo'n 20 kilo per jaar.
Ging dat altijd vrij constant bij jou (omgooien levensstijl) of toch een licht jojo-effect?
Nouja, toch fijn dat het heeft geholpenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Was het maar 20 kilo per jaarEen operatie heeft ervoor gezorgd dat ik in anderhalf jaar tijd al rond de 90 kilo woog, dus al heel veel afgevallen was. Twee zwangerschappen later sta ik hier
jij hebt idd een jeugdige huidquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind ook dat je best een punt hebt hoor
Wat wel zo is, als je dikker bent, dan is je huid een stuk steviger. Ze zeggen ook dat je dan minder snel rimpels zult krijgen... ergo, je ziet er jonger uitIk moet afkloppen, maar ik heb nergens last van mijn velletje gelukkig
(nou ja... wel van een te jeugdige huid
Maar gelukkig lijkt de kuur goed aan te slaan)
das idd niet leuk die strepen op je benen. Ik heb ze ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Het staat natuurlijk allemaal wat minder strak; 't is een bekend fenomeen hoor, dat wat dikkere mensen gemiddeld jonger ogen. Aan de andere kant heeft de huid natuurlijk ook wel te lijden onder (snel) aankomen; wat Sjeen zegt, striae, die gaan natuurlijk nooit meer weg
Een week plannenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:15 schreef DarkElf het volgende:
LL. Misschien helpt het je je eten als je een weekplanning gaat maken voor je avondeten? Ik pers vind dat erg ok, en voorkomt dat ik zwicht in de supermarkt voor lekkere dingen omdat ik elke keer nog iets moet bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Nou, veel mannen met flink wat overgewicht hebben die heus wel en ik vraag me af of die dan ook gaan hangenquote:
zag eens in de sauna een hele dikke oude man en t antwoord is ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, veel mannen met flink wat overgewicht hebben die heus wel en ik vraag me af of die dan ook gaan hangen
Daar gaat m'n eetlustquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zag eens in de sauna een hele dikke oude man en t antwoord is ja.
Het valt, gelukkig, zeer mee hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, veel mannen met flink wat overgewicht hebben die heus wel en ik vraag me af of die dan ook gaan hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |