quote:Ik heb ook het idee dat we officieel volgens de wet helemaal geen geboortekaartjes mogen verzamelen, laat staan invoeren in onze eigen pc's... want we hebben nu wel allemaal een lijst met persoonsgegevens in onze pc staan, die we ook rondmailen (...ruillijsten -> daar staan naam, achternaam, geboortedatum EN woonplaats op.... )
dat is echt erg!quote:
quote:
JA HALLO! Dat kan zomaar niet! Ik wil geld zien! Copyright dammit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:ik kom ons geboortekaartje ineens tegen in de online collectie van een geboortekaartjes spaarder
wat gek zeg om daar zo tegenaan te surfen.
Oh ja, dat was het.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Chell het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom je geboortekaartjes van wildvreemden sparen wil...
Dat op die negemaandenbeurs was het kaartje van Fee. Vond ik in een standje toen ik daar met tessie was.
ik doe mn best.. Ben dat hele gare forum aan het doorzoeken, want die 2 ruilen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik kan het emailadres niet vinden en de adressen die ik geprobeerd heb bouncen. Grr
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Chell het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom je geboortekaartjes van wildvreemden sparen wil...
Dat op die negemaandenbeurs was het kaartje van Fee. Vond ik in een standje toen ik daar met tessie was.
ik ben dat forum nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:03 schreef moussy het volgende:
[..]
ik doe mn best.. Ben dat hele gare forum aan het doorzoeken, want die 2 ruilen.
jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:04 schreef innepin het volgende:
Hmmm Huup picasa = google = gmail, heb je gewoon bvviegen @ gmail al geprobeerd?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:04 schreef Chell het volgende:
Over dat kaartje op die beurs ben ik toen nog in gesprek gegaan met de standhouder, dat ik 't zo raar vond. Het kaartje kwam gewoon bij hen vandaan natuurlijk, maar ik vond het nogal belachelijk dat ze voorbeeldjes van échte kaartjes met naam en adres en alles daar ophingen.
Bleek overigens normaal te zijn, in een ander standje hing een kaartje met de naam Flits ofzoiets en toen we zeiden dat we het zo goed vonden dat daar wél nepnamen hingen, bleek dat ook een echt kaartje te zijn
ZEG!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef k_i_m het volgende:
Eh, jezelf belonen met een pak roze koeken omdat je alweer bijna 5kg kwijt bent kan eigenlijk ook niet he?.
Erg he. Wij hebben er toen ook heeeeeel hard om gelachen.quote:
Ik vraag me dus af in hoeverre voorbeeldkaartjes wel voorbeeldkaartjes zijn...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hmzz dat verhaal van Chell snap ik helemaal niet!
Op al die kaartjessites heb je allemaal voorbeelden van kaartjes. Waarom printen ze die dan niet uit voor op zo'n beurs..
Er gaat een wereld voor me openMoet je nog oppassen ook waar je je kaartje besteld enzo..
wees blij dat t niet het kindje van de standhouder was danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef Chell het volgende:
[..]
Erg he. Wij hebben er toen ook heeeeeel hard om gelachen.
Flits, zusje van Storm...zoiets was 't. Ongelooflijk dat het gewoon echt was.
Zit ik hier alleen te bikkelen met mijn pot thee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar ik was gisteren niet lekker. Dan voel ik me er niet zo lekker bij om lowcarb te eten. Morgen ga ik weer verder
.
Oh, daar had ik niet wakker van gelegen hoor. Moet je je kind maar niet zo'n weirde naam geven. En ik zie ze toch nooit meerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wees blij dat t niet het kindje van de standhouder was dan![]()
ja dat ga ik inderdaad maar doen en dan kijken of ze contact met mij opneemt...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:14 schreef E.T. het volgende:
er staat in de rechterkolom toch iets als 'iets mededelen aan de eigenaar' ofzo? kan je geen eigen tekst kwijt, maar wie weet kom je bij antwoord wel aan het email adres
Het gaat echt makkelijk he?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit ik hier alleen te bikkelen met mijn pot thee.![]()
Maar wél weer 1,5 kilo deze weeken een totaal van 4,
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Pfff, zo een lef!Of domheid!
Ik weet wel dat de kaarten van de vk waar ik bij was opgehaald worden door verzamelaars. Vond ik ook vreemd trouwens.
De vk die mijn laatste bevalling begeleidde vertelde dat omdat ze mijn kaart niet eens gezien had terwijl ik er ook nog een persoonlijke boodschap opgezet had. Daarom vroeg ik haar er naar.
Best rot dat ik niet weet waar die kaart nu is, het was nl een heel persoonlijke boodschap. Ik hoop dat mijn kaart dan ook gewoon is weggegooid.
Je kan ook over dit topic beginnen en zeggen dat iedereen het zo raar vond en of zij er wel eens van heeft gehoord dat het gebeurt etcquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Das helemaal stom Rocka!!
Ik vertelde het net mijn lief en hij vond het ook stom![]()
ben nu eigenlijk wel benieuwd waar de kaarten van mijn vk naartoe gaan. Vind t alleen zo stom om t te vragen
Mijn pa noemt de applestore de mac. Zo vreselijk verwarrend! IK KAN ER NIET TEGEN!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:41 schreef moussy het volgende:
Oh! Er komt een zak van de mac binnen! en mijn
ik wou net zeggen, werkt ie tegenwoordig bij de Mac?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:41 schreef moussy het volgende:
Oh! Er komt een zak van de mac binnen! en mijn![]()
Eigenlijk word ik wel eens schijtziek van je 'grappige' woordspelingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef trui het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, werkt ie tegenwoordig bij de Mac?![]()
![]()
![]()
Nou.. het viel me tegen..quote:Op zondag 17 januari 2010 01:04 schreef trui het volgende:
nou, vast heel fijn om dat er eens uit te kunnen gooien dan moussy. jij ook een fijne nacht gewenst!
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:04 schreef Vicky het volgende:ik heb een klein meisje dat elke 5 minuten moet hoesten en huileb... Slapen zit er niet in geloof ik.
Dat heb ik ook gehad. Had ik op zich nog best willen doen, maar als ik zo zie hoe er mee omgegaan wordt, ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.quote:Op zondag 17 januari 2010 08:03 schreef Estrys het volgende:
Ik kreeg hier ook eens een PM van een (mij) onbekende user dat ze geboortekaartjes spaarde en of ik er eentje over had voor haar. Heb er nooit op gereageerd.
Goedemorgen trouwens, kind ligt (alweer) op bed en wij zitten klaarwakker beneden![]()
![]()
Dat hangt af van het fatsoen van de ontvangers van jouw kaartjes... ik heb de mensen gevraagd van wie ik de kaartjes naar dat meisje heb gestuurd.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:32 schreef Vicky het volgende:
Lekker nachie dus KD.
Wat brutaal van de kaartjes. Ben bemieuwd of de kaartjes van Amber en Tess ook ergens staan.
Mijn niet goed kunnen slapertje is flink bezig geweest. Om de 5 minuten weer een hoestbui en dan was het huilen. Ze lijkt wel een zeehond met het hoesten. Ik ben vannacht begonnen op de bank en M. is met Tess in bed gaan liggen. Om een uurtje of half 5 hebben we geruild. Ze ligt nu weer in bed maar ze blijft hoesten, zo zielig.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het ook niet echt leuk vinden als er meer op zo'n site staat dan de voorkant plus de voornaam (zo staat ie bij ons op Christans site).
En ja, hoe komen ze aan dat kaartje, dat zou ik ook wel willen weten.
Hoe is het met Ko en de andere niet-goed-kunnen-slapertjes?
dat heb ik ook!quote:Op zondag 17 januari 2010 10:20 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
ik heb even een stukje meegelurkt
vind het ook raar hoor met die geboortekaartjes
als ik nu op de link van huup klik krijg ik trouwens dat ik geen toegang heb
op zich goed aangepast dan denk ik of beter gezegd hoop ik!
Ze heeft ook haar naam veranderd in geboortekaartjes ..quote:Op zondag 17 januari 2010 10:20 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
O ja, heel irritant zoiets. Doet het ook zeer?quote:Op zondag 17 januari 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een dik oog aan de rechterkant, dat is echt superirritant. Ik kijk steeds tegen een randje aan.
niet echt. Alleen als ik er aan kom dan schrijnt het een beetje.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O ja, heel irritant zoiets. Doet het ook zeer?
ik zag het ookquote:Op zondag 17 januari 2010 10:20 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
zal wel geschrokken zijn van hoe vindbaar ze blijkbaar zelf isquote:Op zondag 17 januari 2010 10:27 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ze heeft ook haar naam veranderd in geboortekaartjes ..
nouja dat dus. Op zich hoef je mij geen toestemming te vragen als je mn kaartje aan een verzamelaar geeft, vind ik persoonlijk. Maar ik ga er wel vanuit dat de verzamelaar in kwestie zoveel fatsoen heeft om te bedenken dat het voor de eigenaar van het kaartje niet fijn is om mét adres en telefoonnummer duidelijk zichtbaar enzo in beeld te staan. Wellicht heeft deze mevrouw daar gewoon niet over nagedacht maar ik ben blij dat ze het verandert heeft.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat hangt af van het fatsoen van de ontvangers van jouw kaartjes... ik heb de mensen gevraagd van wie ik de kaartjes naar dat meisje heb gestuurd.
Ja die website is van mn schoonvaderquote:Op zondag 17 januari 2010 10:43 schreef pinquit het volgende:
ohja ik kon t linkje van huup niet meer vinden en toen ging ik googlen op amelie + achternaam, blijkt er gewoon nog 1 te hebben bestaanmaar die heette ook nog catherine
dat lijkt me eng
Ik heb een picasa account en ik kon het niet zienquote:Op zondag 17 januari 2010 10:49 schreef moussy het volgende:
Heeft er iemand een picasa account die dan even kan kijken of je het dan wél kan zien?
jaquote:Op zondag 17 januari 2010 10:49 schreef pinquit het volgende:
maar wist je dat al eerder, dat er nog iemand met die naam was in jullie stamboomdinges?
ik kreeg mailtjes over een voorsteltopic waar ik moest komen vertellen wie ik was enzoquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met Ko en de andere niet-goed-kunnen-slapertjes?
Hier hetzelfde, googlen op Willow kan je proberen, maar je schiet er niet veel mee opquote:Op zondag 17 januari 2010 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Oeke, wat vervelend zeg....
Nou even gegoogled op Lennons naam, maar buiten wat meldingen op Fok! niets te vinden. Ook niet met achternaam. Voordeel dat hij Lennon heet: je krijgt bijna allemaal hits van John Lennon, de achternaam van ons is ook niet geheel onbekend, dus ook daar veel hits op maar niet van "onze" Lennon. Als ik de volledige naam google, krijg ik nog een hit bij de gemeente, leuk om te zien.
Tess is al weer wakker dus nog even gaan slapen zit er niet in.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:36 schreef oeke het volgende:
Vicky, jullie ook al zo'n zware nacht.Moeilijk is dat he? Ik zit te twijfelen of ik nog even zal gaan slapen nu meneer lekker aan het dutten is...
Hij was de hele ochtend trouwens zo rustig en loom, je kon duidelijk merken dat hij slecht geslapen had...
heerlijk!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:47 schreef oeke het volgende:
Ach jee arme Kim! En arme jullie.![]()
Ach Vicky, Ko is ook al weer wakker.Maar nu liggen/hangen we welk lekker met zijn drietjes in het grote bed. Laptoppie en bijtring erbij.
Aj, op dat kaartje staat een gedicht van mij!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Chell het volgende:
Dat mag jij toch helemaal niet in jouw conditiequote:Op zondag 17 januari 2010 12:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil naar de sauna, maar M. heeft geen zin...
Dat mag jij de komende paar weken nog helemaal niet. Hele verstandige M. heb jij dusquote:Op zondag 17 januari 2010 12:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil naar de sauna, maar M. heeft geen zin...
Ik wist dat ie ging komen hè, dus ik ben goed bezig al zeg ik het zelf.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:29 schreef Estrys het volgende:
opentrekwaardig zijn mijn kasten allang niet meerDat heb ik ook opgegeven tot we gaan verhuizen
Hele gekke suggestie misschien maar je kan ook met de hand afwassen he. Je weet wel zoals vroegerquote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en het "kraantje" van de slang naar de vaatwasser is kapot... en alle winkels zitten dicht vandaag hier. We zitten nu met een volle vaatwasser, nou ja morgen maar even zo'n ding kopen en vervangen.
geen praxis of gamma in de buurt?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en het "kraantje" van de slang naar de vaatwasser is kapot... en alle winkels zitten dicht vandaag hier. We zitten nu met een volle vaatwasser, nou ja morgen maar even zo'n ding kopen en vervangen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik kreeg mailtjes over een voorsteltopic waar ik moest komen vertellen wie ik was enzolaat k dat maar niet doen
en iets over dat mn gekozen username fout is, of k ff een nieuwe wil aanmaken
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hele gekke suggestie misschien maar je kan ook met de hand afwassen he. Je weet wel zoals vroeger
vroeger toen ik nog alleen woonde ging ik 1x in de week met mn afwas naar mn moederquote:Op zondag 17 januari 2010 14:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
of zoals wij nog steeds dagelijks wekelijks eens in de zoveel tijd doen
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:55 schreef moussy het volgende:
[..]wat flauw dat je usernaam fout was, was niks fouts aan volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noesnu moet ik een nieuwe account aanmaken
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]njaaaaaah! Wat voor problemen moet dat geven dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noesnu moet ik een nieuwe account aanmaken
![]()
![]()
Ik weet nog wel een leuke nieuwe, geboortekaartjes of zo
Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat had je voor naam gekozen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noesnu moet ik een nieuwe account aanmaken
![]()
En beter nog..welk forum?
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
wat had je voor naam gekozen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet Mous Diego had dr achterhaald.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
wat had je voor naam gekozen dan?
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hele gekke suggestie misschien maar je kan ook met de hand afwassen he. Je weet wel zoals vroeger
Jawel, maar die zijn dicht....quote:
Ooooh raap me opquote:Op zondag 17 januari 2010 13:34 schreef Estrys het volgende:
Ik weet ook al even dat er iemand komt om foto's te maken. Nou belde hij woensdag of hij vrijdag kon komenHet moet er wel verkoopwaardig uitzien. Dus ga ik vandaag en morgen als een 'Michiel-soapster-was-het-niet-dus-deed-ik-een-loicursus-binnenhuisarchitectuur-de Zeeuw' door het huis
wij ook, zelfde verhaal. En wij hebben er allebei een hekel aan dus de afwas stapelt zich nog wel ns op hierquote:Op zondag 17 januari 2010 15:36 schreef pinquit het volgende:
ik heb een hekel aan beginnen met de afwas. als ik eenmaal bezig ben is het in 10 minuutjes gedaan. maar me ertoe zetten![]()
en we hebben (nog!) geen vaatwasser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat hebben wij al met een vaatwasserquote:Op zondag 17 januari 2010 15:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wij ook, zelfde verhaal. En wij hebben er allebei een hekel aan dus de afwas stapelt zich nog wel ns op hier
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:45 schreef huuphuup het volgende:
muh
[ afbeelding ]
nu heb ik zin in een broodje bakpaoVan een rood kruis krijg ik geen zin in bakpaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:54 schreef huuphuup het volgende:ik kan em gewoon zien
http://tommy.ech-wel.nl/w(...)41581056_6_3x4y.jpeg
Ik heb een ban!111!!11!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Forbidden
You don't have permission to access /wp-content/uploads/2009/11/741581056_6_3x4y.jpeg on this server.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:56 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een ban!111!!11!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's waarquote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef moussy het volgende:
Ja maar jij bent dan ook een échte reldel!!
Hè oh? Huh, wie is dat dan? Welk clipje? Ik weet iets niet meer, hoe kan dat?!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:23 schreef renzell het volgende:
Nee, op die foto dotje! even naar boven scrollen...
snel in de sloot flikkeren en niks zeggen!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef k_i_m het volgende:
Ja, we reden vanmiddag naar mijn schoonouders, en we rijden hier de straat uit en ik zie hem opeens bij de AH voor staan. Mijn bloemdingetje hing er zelfs nog aan (ondanks dat het windscherm wel weg was) en ik heb hem daar echt niet eerder gezien.
Volgens mij heb ik hem ooit wel eens cute genoemd.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:00 schreef pinquit het volgende:
BE wat heb je ooit over filemon gezegd dan?![]()
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem ooit wel eens cute genoemd.![]()
![]()
What was I thinking...
Mja, ik ga morgen nog wel even kijken hoe erg het precies is, als het frame nou krom is is hij total loss en dan krijg ik evengoed nog alles vergoed.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:57 schreef moussy het volgende:
[..]
snel in de sloot flikkeren en niks zeggen!
Wat heb je nou aan een half gare fiets..
eten?quote:
Ja, ik ben wel van plan om te gaan samen met Katja. De film heb ik op video en die heeft ze ontelbare keren gekeken (en ik dus ook). Dus dat lijkt me wel een leuk moeder-dochter-uitje. En dan hoop ik stiekem wel op een AH-actie of zo, dat scheelt weer in de kosten.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:03 schreef amaranta het volgende:
Das ook vervelend Kim. Ze moeten gewoon van andermans spullen blijven.
Zijn de MP volgers ook van plan om naar de musical te gaan?
Ik heb MP op broadway gezien, ben bang dat een andere 'versie' helemaal in het niet valt vergeleken. Alleen de decors al.
Als een musical een beetje aan z'n einde begint te lopen, komen er altijd heel veel kortingsacties. Ik ben samen met tessie op die manier heel goedkoop twee keer naar Tarzan geweest.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel van plan om te gaan samen met Katja. De film heb ik op video en die heeft ze ontelbare keren gekeken (en ik dus ook). Dus dat lijkt me wel een leuk moeder-dochter-uitje. En dan hoop ik stiekem wel op een AH-actie of zo, dat scheelt weer in de kosten.
Ik heb wel geduld wat dat betreft. Ik vind het toch eigenlijk iets te duur om voor het volle pond te gaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:16 schreef Chell het volgende:
[..]
Als een musical een beetje aan z'n einde begint te lopen, komen er altijd heel veel kortingsacties. Ik ben samen met tessie op die manier heel goedkoop twee keer naar Tarzan geweest.
Enige is dat je dan dus nog wel geduld moet hebben, zeker aangezien zo'n musical wel even mee gaat...
Wat aardig van jequote:Op zondag 17 januari 2010 23:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kim wat kut van je fiets
Zal ik hem anders ff alsnog komen jatten als hij toch niet total-loss blijkt te zijn?
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, m`n haar is niet langer tweedkleurig maar weer fris donkerbruin met rode gloed
Nu kan ik naar bed
is er een deel 2?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, ik heb m gezien met kerst. (Hello Colin Firth) En deel twee lijkt me ook wel leuk. Maar ik wacht wel tot ie op euh... video uitkomt.
![]()
Werkse dan maar Miss!
Mijn wasmachine had alleen maar een losse schokdemper. Gelukkig! Maar zo stil als ie nu is is ie nog niet geweest!
Ja, zag ik gister in het voorfilmpje. En Hoe tem ik een draak in 3D. Vanaf 31 maart. En Iep.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
is er een deel 2?![]()
![]()
Manlief instrueren gaat voor als ie uit is op uh 'video'
Gaaf!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, zag ik gister in het voorfilmpje. En Hoe tem ik een draak in 3D. Vanaf 31 maart. En Iep.![]()
En helemaal alleen voor mij: Sherlock Holmes
Waarschijnlijk niet, ik ga hem zo maar eens wegbrengen en mijn aangifte veranderen van diefstal naar vernielingquote:Op maandag 18 januari 2010 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogge pinqie
Fiets niet kapoet genoeg k_i_m?
Wat zuur zeg!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ik ga hem zo maar eens wegbrengen en mijn aangifte veranderen van diefstal naar vernieling.
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ik ga hem zo maar eens wegbrengen en mijn aangifte veranderen van diefstal naar vernieling.
Nouja, het voordeel is dan wel dat ik hem niet meer binnen hoef te zetten de komende jarenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Da's mooi k*t dan.Niet alleen zit een ander met z'n tengels aan je fiets, je moet daarna ook nog op een kromme fiets verder.
En Alice in Wonderland bedacht ik me net. Zooooo moooooi!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sherlock Holmesdie wilk ook wel gaan zien
Ja die ook! Ik hou van Tim Burton en Burtonachtige filmsquote:Op maandag 18 januari 2010 10:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En Alice in Wonderland bedacht ik me net. Zooooo moooooi!Maar ik houd wel van een beetje weird.
En johnny Depp. In een Burtonfilm.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja die ook! Ik hou van Tim Burton en Burtonachtige films
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En johnny Depp. In een Burtonfilm.
11 maart begreep ik net.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef pinquit het volgende:
Jaaah aliceis ie eik al in de bios? neetoch?
en where the wild thing are![]()
tvpquote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik voel een Alice in Wonderland-meet aankomen.
leuk!!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:52 schreef pinquit het volgende:
ik ben sowieso alice fanén burton fan
én depp fan
![]()
Cranio sacraal therapiequote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff iets heel anders. Hebben jullie gister die Zemba uitzending gezien over chiropractie?![]()
![]()
Met dat babietje.
Nou ja, dat het dus echt gevaarlijk is.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:44 schreef pinquit het volgende:
niet gezien buuv. t klinkt zielig![]()
![]()
kwartvoortwaalfcupasoup!
Nee, true, maar die man met die hersenbloeding wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Cranio sacraal therapie. En dat heeft helega niks met chiropractie te maken
.
Nou weet ik niet wat jij eet momenteel, maar ik kom aardig in de buurt.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:58 schreef k_i_m het volgende:
Dus we moeten weer terug naar knollen en rauw vlees.
Het gebruik van hcg hiervoor is verboden. En ik vind het ook belachelijk dat dat daarvoor wordt gebruikt. Bovendien heb ik wel eens gehoord dat je idd een dieet van 500 kcal erbij moet doen...uiteraard val je daar van af, daar heb je die injecties niet bij nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Een collega van mij doet een dieet met hcg... die is nu in 1 week 3 kilo afgevallen, maar als je hoort wat ze mag eten... dat is bijna niets.Ik wel best wel wat kilootjes kwijt maar niet op die manier.
Kim en Buuv, jullie zijn ook erg goed bezig![]()
En de techniek heeft ons ingehaald. 60 jaar geleden moesten we allemaal heel veel fysiek werk verrichten. Nu doen machines dat voor ons maar ons lichaam weet dat niet en wil nog steeds veel calorieën. Die we dus niet verbrandenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef k_i_m het volgende:
“Wij mensen hebben ons gedurende tweeënhalf miljoen jaar genetisch aangepast aan een voeding van vlees, vis, schaaldieren, knollen, groenten, eieren, fruit en noten,” zegt dr Staffan Lindeberg, frontfiguur van de evolutionaire geneeskunde. “Graszaden als tarwe waren nooit de moeite van het verzamelen waard, maar werden in evolutionair perspectief een minuut geleden plotseling basisvoedsel. Dat vloekt met ons DNA.
Bron; http://www.foodlog.nl/caf(...)ijer_over_5_actuele/
dat idd.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En de techniek heeft ons ingehaald. 60 jaar geleden moesten we allemaal heel veel fysiek werk verrichten. Nu doen machines dat voor ons maar ons lichaam weet dat niet en wil nog steeds veel calorieën. Die we dus niet verbranden
Hormonen spuiten? Vind ik zelf niet echt een geweldig idee.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hier nog meer info. mn edit werkt niet op mn werk![]()
![]()
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 12:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hormonen spuiten? Vind ik zelf niet echt een geweldig idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |