quote:Ik heb ook het idee dat we officieel volgens de wet helemaal geen geboortekaartjes mogen verzamelen, laat staan invoeren in onze eigen pc's... want we hebben nu wel allemaal een lijst met persoonsgegevens in onze pc staan, die we ook rondmailen (...ruillijsten -> daar staan naam, achternaam, geboortedatum EN woonplaats op.... )
dat is echt erg!quote:
quote:
JA HALLO! Dat kan zomaar niet! Ik wil geld zien! Copyright dammit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:ik kom ons geboortekaartje ineens tegen in de online collectie van een geboortekaartjes spaarder
wat gek zeg om daar zo tegenaan te surfen.
Oh ja, dat was het.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Chell het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom je geboortekaartjes van wildvreemden sparen wil...
Dat op die negemaandenbeurs was het kaartje van Fee. Vond ik in een standje toen ik daar met tessie was.
ik doe mn best.. Ben dat hele gare forum aan het doorzoeken, want die 2 ruilen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik kan het emailadres niet vinden en de adressen die ik geprobeerd heb bouncen. Grr
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Chell het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom je geboortekaartjes van wildvreemden sparen wil...
Dat op die negemaandenbeurs was het kaartje van Fee. Vond ik in een standje toen ik daar met tessie was.
ik ben dat forum nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:03 schreef moussy het volgende:
[..]
ik doe mn best.. Ben dat hele gare forum aan het doorzoeken, want die 2 ruilen.
jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:04 schreef innepin het volgende:
Hmmm Huup picasa = google = gmail, heb je gewoon bvviegen @ gmail al geprobeerd?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:04 schreef Chell het volgende:
Over dat kaartje op die beurs ben ik toen nog in gesprek gegaan met de standhouder, dat ik 't zo raar vond. Het kaartje kwam gewoon bij hen vandaan natuurlijk, maar ik vond het nogal belachelijk dat ze voorbeeldjes van échte kaartjes met naam en adres en alles daar ophingen.
Bleek overigens normaal te zijn, in een ander standje hing een kaartje met de naam Flits ofzoiets en toen we zeiden dat we het zo goed vonden dat daar wél nepnamen hingen, bleek dat ook een echt kaartje te zijn
ZEG!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef k_i_m het volgende:
Eh, jezelf belonen met een pak roze koeken omdat je alweer bijna 5kg kwijt bent kan eigenlijk ook niet he?.
Erg he. Wij hebben er toen ook heeeeeel hard om gelachen.quote:
Ik vraag me dus af in hoeverre voorbeeldkaartjes wel voorbeeldkaartjes zijn...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:08 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hmzz dat verhaal van Chell snap ik helemaal niet!
Op al die kaartjessites heb je allemaal voorbeelden van kaartjes. Waarom printen ze die dan niet uit voor op zo'n beurs..
Er gaat een wereld voor me openMoet je nog oppassen ook waar je je kaartje besteld enzo..
wees blij dat t niet het kindje van de standhouder was danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef Chell het volgende:
[..]
Erg he. Wij hebben er toen ook heeeeeel hard om gelachen.
Flits, zusje van Storm...zoiets was 't. Ongelooflijk dat het gewoon echt was.
Zit ik hier alleen te bikkelen met mijn pot thee.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:09 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar ik was gisteren niet lekker. Dan voel ik me er niet zo lekker bij om lowcarb te eten. Morgen ga ik weer verder
.
Oh, daar had ik niet wakker van gelegen hoor. Moet je je kind maar niet zo'n weirde naam geven. En ik zie ze toch nooit meerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wees blij dat t niet het kindje van de standhouder was dan![]()
ja dat ga ik inderdaad maar doen en dan kijken of ze contact met mij opneemt...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:14 schreef E.T. het volgende:
er staat in de rechterkolom toch iets als 'iets mededelen aan de eigenaar' ofzo? kan je geen eigen tekst kwijt, maar wie weet kom je bij antwoord wel aan het email adres
Het gaat echt makkelijk he?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zit ik hier alleen te bikkelen met mijn pot thee.![]()
Maar wél weer 1,5 kilo deze weeken een totaal van 4,
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Pfff, zo een lef!Of domheid!
Ik weet wel dat de kaarten van de vk waar ik bij was opgehaald worden door verzamelaars. Vond ik ook vreemd trouwens.
De vk die mijn laatste bevalling begeleidde vertelde dat omdat ze mijn kaart niet eens gezien had terwijl ik er ook nog een persoonlijke boodschap opgezet had. Daarom vroeg ik haar er naar.
Best rot dat ik niet weet waar die kaart nu is, het was nl een heel persoonlijke boodschap. Ik hoop dat mijn kaart dan ook gewoon is weggegooid.
Je kan ook over dit topic beginnen en zeggen dat iedereen het zo raar vond en of zij er wel eens van heeft gehoord dat het gebeurt etcquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Das helemaal stom Rocka!!
Ik vertelde het net mijn lief en hij vond het ook stom![]()
ben nu eigenlijk wel benieuwd waar de kaarten van mijn vk naartoe gaan. Vind t alleen zo stom om t te vragen
Mijn pa noemt de applestore de mac. Zo vreselijk verwarrend! IK KAN ER NIET TEGEN!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:41 schreef moussy het volgende:
Oh! Er komt een zak van de mac binnen! en mijn
ik wou net zeggen, werkt ie tegenwoordig bij de Mac?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:41 schreef moussy het volgende:
Oh! Er komt een zak van de mac binnen! en mijn![]()
Eigenlijk word ik wel eens schijtziek van je 'grappige' woordspelingen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef trui het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, werkt ie tegenwoordig bij de Mac?![]()
![]()
![]()
Nou.. het viel me tegen..quote:Op zondag 17 januari 2010 01:04 schreef trui het volgende:
nou, vast heel fijn om dat er eens uit te kunnen gooien dan moussy. jij ook een fijne nacht gewenst!
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:04 schreef Vicky het volgende:ik heb een klein meisje dat elke 5 minuten moet hoesten en huileb... Slapen zit er niet in geloof ik.
Dat heb ik ook gehad. Had ik op zich nog best willen doen, maar als ik zo zie hoe er mee omgegaan wordt, ben ik blij dat ik het niet gedaan heb.quote:Op zondag 17 januari 2010 08:03 schreef Estrys het volgende:
Ik kreeg hier ook eens een PM van een (mij) onbekende user dat ze geboortekaartjes spaarde en of ik er eentje over had voor haar. Heb er nooit op gereageerd.
Goedemorgen trouwens, kind ligt (alweer) op bed en wij zitten klaarwakker beneden![]()
![]()
Dat hangt af van het fatsoen van de ontvangers van jouw kaartjes... ik heb de mensen gevraagd van wie ik de kaartjes naar dat meisje heb gestuurd.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:32 schreef Vicky het volgende:
Lekker nachie dus KD.
Wat brutaal van de kaartjes. Ben bemieuwd of de kaartjes van Amber en Tess ook ergens staan.
Mijn niet goed kunnen slapertje is flink bezig geweest. Om de 5 minuten weer een hoestbui en dan was het huilen. Ze lijkt wel een zeehond met het hoesten. Ik ben vannacht begonnen op de bank en M. is met Tess in bed gaan liggen. Om een uurtje of half 5 hebben we geruild. Ze ligt nu weer in bed maar ze blijft hoesten, zo zielig.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het ook niet echt leuk vinden als er meer op zo'n site staat dan de voorkant plus de voornaam (zo staat ie bij ons op Christans site).
En ja, hoe komen ze aan dat kaartje, dat zou ik ook wel willen weten.
Hoe is het met Ko en de andere niet-goed-kunnen-slapertjes?
dat heb ik ook!quote:Op zondag 17 januari 2010 10:20 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
ik heb even een stukje meegelurkt
vind het ook raar hoor met die geboortekaartjes
als ik nu op de link van huup klik krijg ik trouwens dat ik geen toegang heb
op zich goed aangepast dan denk ik of beter gezegd hoop ik!
Ze heeft ook haar naam veranderd in geboortekaartjes ..quote:Op zondag 17 januari 2010 10:20 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
O ja, heel irritant zoiets. Doet het ook zeer?quote:Op zondag 17 januari 2010 10:04 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een dik oog aan de rechterkant, dat is echt superirritant. Ik kijk steeds tegen een randje aan.
niet echt. Alleen als ik er aan kom dan schrijnt het een beetje.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O ja, heel irritant zoiets. Doet het ook zeer?
ik zag het ookquote:Op zondag 17 januari 2010 10:20 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen allemaal
zal wel geschrokken zijn van hoe vindbaar ze blijkbaar zelf isquote:Op zondag 17 januari 2010 10:27 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ze heeft ook haar naam veranderd in geboortekaartjes ..
nouja dat dus. Op zich hoef je mij geen toestemming te vragen als je mn kaartje aan een verzamelaar geeft, vind ik persoonlijk. Maar ik ga er wel vanuit dat de verzamelaar in kwestie zoveel fatsoen heeft om te bedenken dat het voor de eigenaar van het kaartje niet fijn is om mét adres en telefoonnummer duidelijk zichtbaar enzo in beeld te staan. Wellicht heeft deze mevrouw daar gewoon niet over nagedacht maar ik ben blij dat ze het verandert heeft.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat hangt af van het fatsoen van de ontvangers van jouw kaartjes... ik heb de mensen gevraagd van wie ik de kaartjes naar dat meisje heb gestuurd.
Ja die website is van mn schoonvaderquote:Op zondag 17 januari 2010 10:43 schreef pinquit het volgende:
ohja ik kon t linkje van huup niet meer vinden en toen ging ik googlen op amelie + achternaam, blijkt er gewoon nog 1 te hebben bestaanmaar die heette ook nog catherine
dat lijkt me eng
Ik heb een picasa account en ik kon het niet zienquote:Op zondag 17 januari 2010 10:49 schreef moussy het volgende:
Heeft er iemand een picasa account die dan even kan kijken of je het dan wél kan zien?
jaquote:Op zondag 17 januari 2010 10:49 schreef pinquit het volgende:
maar wist je dat al eerder, dat er nog iemand met die naam was in jullie stamboomdinges?
ik kreeg mailtjes over een voorsteltopic waar ik moest komen vertellen wie ik was enzoquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met Ko en de andere niet-goed-kunnen-slapertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |