Ik heb een kindje dat juist niet wil slapen. Ze is aan het jammeren en piepen terwijl ze om valt van de slaap. Ze is hartstikke verkouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Zo, rust
Een hangerig, niet slapend kindje vandaag dat nu eindelijk slaapt.
En ik had nasi gemaakt en schaap vond hem zo lekker dat hij veel te veel had gegeten
Leuke bakjes, pinqik weet alleen nooit wat ik er mee moet, en dan staan ze jaren stof te verzamelen in kastjes. Dus ik ben wijs geworden en koop ze maar niet meer
Mooie kleur, buuf
Dat hebben wij ook de hele dag gehad, arm ding. Maar nu slaapt se gelukkig. Hoop dat jouw meisje ook zo lekker gaat slapen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb een kindje dat juist niet wil slapen. Ze is aan het jammeren en piepen terwijl ze om valt van de slaap. Ze is hartstikke verkouden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh, zei ik vanmiddag nog blij tegen F. dat alle sneeuw weg gedooid was... nu is het aan het sneeuwen. En alles is ook echt meteen weer wit... en het sneeuwt vrolijk verder.
Het is ook nooit goed he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:33 schreef easy-going het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkig maar
[..]
Waar zie jij Buuf?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:24 schreef Estrys het volgende:
Zit ik naar het nos nieuws te kijken, gaan ze van Haiti over naar het weer. zegt de nieuwslezer iets van Erwin het is een grote overgang maar het dooit. Zegt Erwin Krol iets in de trant van, ja, volop dooienIk keek nog naar mijn man of ik dat wel goed hoorde maar het was echt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:24 schreef Estrys het volgende:
Zit ik naar het nos nieuws te kijken, gaan ze van Haiti over naar het weer. zegt de nieuwslezer iets van Erwin het is een grote overgang maar het dooit. Zegt Erwin Krol iets in de trant van, ja, volop dooienIk keek nog naar mijn man of ik dat wel goed hoorde maar het was echt.
Ja, dat is wel erg cru.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:37 schreef Estrys het volgende:
nou Erwin Krol maakte heel duidelijk een bruggetje met zijn dooien
Oh! samen vervelen? Mijnese is naar een filmmarathon.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:21 schreef Estrys het volgende:
ik verveel me, mijn man is ziek vandaag.En dan is het ineens zo'n typische man
Als in: bijna weer een klein kind??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:21 schreef Estrys het volgende:
ik verveel me, mijn man is ziek vandaag.En dan is het ineens zo'n typische man
terminaal.. in de stervende zwaan versie waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als in: bijna weer een klein kind??
Jij kent em?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:32 schreef moussy het volgende:
[..]
terminaal.. in de stervende zwaan versie waarschijnlijk..
zoooo herkenbaar!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:32 schreef moussy het volgende:
[..]
terminaal.. in de stervende zwaan versie waarschijnlijk..
Ik heb ook zo'n versiequote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook eentje met een terminaal griepje.
Althans, dat vindt hij, ik zeg dat hij een natte neus heeft.
Ik slaap al 3 dagen met oordopjes in, heerlijk rustig want dan hoor ik de kinderen ook niet.![]()
ze zijn echt allemaal hetzelfde!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:39 schreef moussy het volgende:
Als ik hier zeg dat ie een natte neus heeft zipt ie zn broek los en vraagt hij of ik ff wil voelen
Welke oordopjes heb je? Peace heeft juist last van mij ik maak blijkbaar geluiden in mn slaap omdat hij zo licht slaapt... misschien kan hij die ook eens proberen. Hier geen sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook eentje met een terminaal griepje.
Althans, dat vindt hij, ik zeg dat hij een natte neus heeft.
Ik slaap al 3 dagen met oordopjes in, heerlijk rustig want dan hoor ik de kinderen ook niet.![]()
doet die van jou ook michel jackson moves in de slaapkamer ín zn blote kont incl hiiiiiihiiiiiiiiiiiii... ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ze zijn echt allemaal hetzelfde!!!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:42 schreef moussy het volgende:
[..]
doet die van jou ook michel jackson moves in de slaapkamer ín zn blote kont incl hiiiiiihiiiiiiiiiiiii... ?
nee, maar bij de mijne slijten broeken binnen een jaar door bij z'n kruis, omdat hij te pas en te onpas aan z'n zak loopt te krabben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:42 schreef moussy het volgende:
[..]
doet die van jou ook michel jackson moves in de slaapkamer ín zn blote kont incl hiiiiiihiiiiiiiiiiiii... ?
Whehehe.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:42 schreef moussy het volgende:
[..]
bruut! Moet ik die 40 weken helemaal volmaken???quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, gewoon van die simpele gele schuimdingen. Werkt genoeg om het gesnuf en gesnotter buiten te sluiten.
Moussy!![]()
Ticootje, maak er maar de 24e van, zijn leuke kindjes.![]()
nóg niet over?! Hoekandanou?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:51 schreef k_i_m het volgende:
D'r staat hier ineens een niet nader te noemen persoon vanuit d'r opklapbed naar de tv te loeren. Volgens mij gaat ze nooit meer normaal slapen tot dat ze 18 is, ik weet het zeker.
Ja sorry, dat moet je er voor over hebben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
bruut! Moet ik die 40 weken helemaal volmaken???
Okay, die zal ik eens kopen voor hem, het proberen waard. Vooral als ik verkouden ben, dan wordt hij helemaal gek van mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, gewoon van die simpele gele schuimdingen. Werkt genoeg om het gesnuf en gesnotter buiten te sluiten.
Moussy!![]()
Ticootje, maak er maar de 24e van, zijn leuke kindjes.![]()
Ik weet het niet. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de hele week er de kracht niet voor heb gehad om het in haar eigen bed te proberenquote:
Nee, dat snap ik. Wat een gedoe zeg!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:02 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de hele week er de kracht niet voor heb gehad om het in haar eigen bed te proberen.
Ik slaap altijd en overal goed en heb er dus nooit last van. Vaak moet ik dan niet naar hem toe maar van hem af gaan liggen, dan gaat het al iets beter. Het lijkt me erg vervelend als je er last van hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gebruik ze hier ook echt alleen als hij verkouden is, dan gaat hij zo irritant liggen doen, daar kan ik dus echt niet tegen.![]()
Het is een faaaaaaaaaaaaase. Echt. Tenminste, hier is het vrij snel weer voorbij gegaan. Maar nou heb ik van horen zeggen dat ik een prutouder ben dus zie maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:09 schreef k_i_m het volgende:
Ze wil overdag niet meer slapen. Uiteindelijk moet ze wel, want ze trekt het niet de hele dag, maar dan slaapt ze dus veel later etc, cirkel en vicieus bla bla. Maar ik heb volgende week vrij, dus dan ga ik wel weer hele avonden met mijn breiwerk naast d'r nest zitten.
Huh.. wat bizarquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef huuphuup het volgende:
ik kom ons geboortekaartje ineens tegen in de online collectie van een geboortekaartjes spaarder
wat gek zeg om daar zo tegenaan te surfen.
nopequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:12 schreef pinquit het volgende:
heuh raar. heb je het naar haar toegestuurd?
Raar he? Ik snap er echt niks van. En opzich is het nog niet zo erg, want bij ons in het opklapbed slaapt ze uiteindelijk wel (als het ons te lang duurt knippen we gewoon het licht uit) en dan ook gewoon de rest van de nacht door. Maar als ik doordeweeks 4 dagen achter elkaar om 7 uur mijn nest uit moet dan heb ik 's avonds gewoon de puf niet om drama's te maken omdat ze zo nodig in d'r eigen bed moetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
K_I_M, wat rot joh!
Hier hadden we een paar weken terug ook drama's met Sasha, tot aan kotsen aan toe, maar geleidelijk aan hebben we zijn vertrouwen weer kunnen herstellen en nu gaat hij weer zonder problemen slapen gelukkig.
ik zou mailenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nope
ik zie wel meer kaartjes hier uit de omgeving staan, misschien heeft ze ze bij de verloskundige vandaan ofzo?
Of misschien heeft iemand die een kaartje gekregen had van me het weggegeven.
Begrijp me niet verkeerd hoor ik vind het niet erg als iemand ons kaartje weggeeft, de meeste mensen gooien het wsl wegmaar ik vind het wel een heel raar idee dat een wildvreemde nu ons kaartje heeft (met al onze gegevens erop
ondanks dat ze daar vast niets mee doet, maar toch.)
whehequote:
Met naam en toenaam zelfs!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whehe
ja dan voel k me ook weer zo'n zeikerd
ik snap het wel, verzameling enzo maar toch, ik vind het heel gek om te zien...
Hier.
ja zo kwam ik erop haha. Ik heb een weblog gemaakt voor de opa's en oma's en ik ging even googelen op de hele naam zeg maar tussen aanhalingstekens om te kijken of hij al bij de google searches stond (ja dat stond ie.) en toen kwam deze er ook uit.quote:
Deze persoon moet een normale hobby gaan zoeken ipv kaartjes sparen en er óók nog eens foto's van maken én online zetten, knifty knitteren of zoquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Stel dat ik geboortekaartjes zou sparen (ik heb andere gebreken), dan nog zou ik ze niet eens online dúrven zetten.
dubbel gok ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:36 schreef bodpa09 het volgende:
Hij staat ook bij de ruilkaartjes he. Betekent dat dat ze hem dubbel heeft? Die van Simon M. staat er twee keer tussen, die zou ze dan drie keer hebben. Ofzo.
Of betekent het dat zij ze door ruilen gekregen heeft?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Deze persoon moet een normale hobby gaan zoeken ipv kaartjes sparen en er óók nog eens foto's van maken én online zetten, knifty knitteren of zo
ze heeft alleen maar ruilkaartjes online staan zo te zien in die albums.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:36 schreef bodpa09 het volgende:
Hij staat ook bij de ruilkaartjes he. Betekent dat dat ze hem dubbel heeft? Die van Simon M. staat er twee keer tussen, die zou ze dan drie keer hebben. Ofzo.
Of betekent het dat zij ze door ruilen gekregen heeft?
doe eens een gokje op denaam@gmail.comquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:37 schreef huuphuup het volgende:
Ik kan het emailadres niet vinden daar? Via google kom ik volgens mij meerdere personen tegen met die naam/initialen dus die gok neem ik niet.
Iemand hier die beter uit de voeten kan met die website en die wel een mailadres kan vinden?
Anders ga k maar commenten haha kan iedereen meelezen (en mee-rellen mous!)
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:38 schreef moussy het volgende:
[..]
doe eens een gokje op denaam@gmail.com
staan we daar ook tussen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:42 schreef moussy het volgende:
Ze doet ook aan foto's van de binnenkant, dus ik zou wel even gaan rellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan wel toch?
Als ik geen vriendelijk antwoord krijg ga k over de zeik![]()
gedaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat vind ik netjes gevraagd Huup!
Je kunt bij Picasa zelf ook melding maken van de albums he, dat ze strijd zijn met de privacyblablabla enzo
quote:Hartelijk bedankt dat u deze inhoud heeft gemeld. Uw waakzaamheid helpt ons onze community te verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |