Ik heb een kindje dat juist niet wil slapen. Ze is aan het jammeren en piepen terwijl ze om valt van de slaap. Ze is hartstikke verkouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:51 schreef miss_sly het volgende:
Zo, rust
Een hangerig, niet slapend kindje vandaag dat nu eindelijk slaapt.
En ik had nasi gemaakt en schaap vond hem zo lekker dat hij veel te veel had gegeten
Leuke bakjes, pinqik weet alleen nooit wat ik er mee moet, en dan staan ze jaren stof te verzamelen in kastjes. Dus ik ben wijs geworden en koop ze maar niet meer
Mooie kleur, buuf
Dat hebben wij ook de hele dag gehad, arm ding. Maar nu slaapt se gelukkig. Hoop dat jouw meisje ook zo lekker gaat slapen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb een kindje dat juist niet wil slapen. Ze is aan het jammeren en piepen terwijl ze om valt van de slaap. Ze is hartstikke verkouden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh, zei ik vanmiddag nog blij tegen F. dat alle sneeuw weg gedooid was... nu is het aan het sneeuwen. En alles is ook echt meteen weer wit... en het sneeuwt vrolijk verder.
Het is ook nooit goed he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:33 schreef easy-going het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkig maar
[..]
Waar zie jij Buuf?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:24 schreef Estrys het volgende:
Zit ik naar het nos nieuws te kijken, gaan ze van Haiti over naar het weer. zegt de nieuwslezer iets van Erwin het is een grote overgang maar het dooit. Zegt Erwin Krol iets in de trant van, ja, volop dooienIk keek nog naar mijn man of ik dat wel goed hoorde maar het was echt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:24 schreef Estrys het volgende:
Zit ik naar het nos nieuws te kijken, gaan ze van Haiti over naar het weer. zegt de nieuwslezer iets van Erwin het is een grote overgang maar het dooit. Zegt Erwin Krol iets in de trant van, ja, volop dooienIk keek nog naar mijn man of ik dat wel goed hoorde maar het was echt.
Ja, dat is wel erg cru.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:37 schreef Estrys het volgende:
nou Erwin Krol maakte heel duidelijk een bruggetje met zijn dooien
Oh! samen vervelen? Mijnese is naar een filmmarathon.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:21 schreef Estrys het volgende:
ik verveel me, mijn man is ziek vandaag.En dan is het ineens zo'n typische man
Als in: bijna weer een klein kind??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:21 schreef Estrys het volgende:
ik verveel me, mijn man is ziek vandaag.En dan is het ineens zo'n typische man
terminaal.. in de stervende zwaan versie waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als in: bijna weer een klein kind??
Jij kent em?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:32 schreef moussy het volgende:
[..]
terminaal.. in de stervende zwaan versie waarschijnlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |