je geeft nog BV? want een paar druppies melk op een poepoog werkt geweldig <3quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:13 schreef huuphuup het volgende:
gooooodmorning!!![]()
Wij hebben lekker broodjes straksen mn kind heeft een poepoog
ze kreeg vanmorgen dr oogje niet open. Zo sneu, dus ik ben maar in de weer geweest met gekookt water en zulks.
En ik heb gisteravond vriendjelief kaartjes voor de winterefteling kado gedaan dus nu hoop ik dat hij morgen wil gaanmaar k denk dat hij pas volgende week wil/kan.
ja zat ik ook aan te denken maar k dacht er pas na de voeding aanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je geeft nog BV? want een paar druppies melk op een poepoog werkt geweldig <3
biedingen varieren van 1380 tot 1650quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Opblaasbaar? Dan zou ik ook aan roze denken idd geloof ik.
Wel foto's maken he!
Vicky, hopelijk komt er wat goeds uit!
Potverdrie. En bedankt!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:36 schreef Muks het volgende:
Inderdaad, Wk Sprint in japan....
manlief heeft het helemaal gekeken, ik niet, ik was de halve nacht wakker geweest door buikpijn dus ben van 6-8 nog ff gaan maffen.
Kids hebbe KVK ontdekt dus werd ik wakker van : Ik word altijd wakker met een wijsje...Raad eens wat ik nu al de hele ochtend neurie ?
je hebt de smaak van het boenen te pakken hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, kijk maar.![]()
en lambrizering kan ik gewoon boenen.
Ja ik herken mijzelf niet meerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
je hebt de smaak van het boenen te pakken he
en het sporten
en was je nu ook aan het "lijnen"?
Ik word er bijna door geïnspireerd
Boenen en sporten laat ik nog enigszins aan me voorbijgaan. Eén keer per week een uurtje Pilates zet geen zoden aan de dijk, heb ik gemerktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
je hebt de smaak van het boenen te pakken he
en het sporten
en was je nu ook aan het "lijnen"?
Ik word er bijna door geïnspireerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |