OCH heus.. dat dunnere wat ik nu ben is niet mijn bouw.. ik heb normaal een sportief lichaam, brede schouders iig, dan staat een jurkje niet zo flatteusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sure.
Even als dat Huup ook zo lomp en grof gebouwd is.
Innepin, dan is het wel gek ja, dan kan het er best eens mee te maken hebben.
Tsja, ehm... afwachten. Of naar de huisarts gaan. Kies maar.
hoho ik zei niet dat ik lomp en grof gebouwd ben!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sure.
Even als dat Huup ook zo lomp en grof gebouwd is.
Innepin, dan is het wel gek ja, dan kan het er best eens mee te maken hebben.
Tsja, ehm... afwachten. Of naar de huisarts gaan. Kies maar.
Het hangt er helemaal van af wat voor soort jurkjes je aantrekt!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
OCH heus.. dat dunnere wat ik nu ben is niet mijn bouw.. ik heb normaal een sportief lichaam, brede schouders iig, dan staat een jurkje niet zo flatteus
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Kleurdoos het volgende:
oja en mijn onvrouwelijke motoriek werkt ook niet mee..ik heb niet eens een paar hakken/pumps..omdat ik erop loop alsof ik een kleuter ben
Ik heb een maand lang koppijn gehad, en toen was het weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:39 schreef innepin het volgende:
Danku voor de wijze raad, O Brighteyes
Eerst maar es slapen. Truste
True, maar je bent nog wel een gratenpakhuis. ALleen een breed gratenpakhuis.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
OCH heus.. dat dunnere wat ik nu ben is niet mijn bouw.. ik heb normaal een sportief lichaam, brede schouders iig, dan staat een jurkje niet zo flatteus
mja en mn oncharmante altijd blauwe knietjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
herkenbaar haha.
Weet je dat ik daar best jaloers op kan zijn, van die vrouwen die effortless gracieus zijn. Ik ben meer zo'n type dat het presteert om dr nek te breken over een tafelpoot ofzo
even complimenteus als altijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
True, maar je bent nog wel een gratenpakhuis. ALleen een breed gratenpakhuis.![]()
NIebooszijn-bedoelutnietrot.
wederom herkenningquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mja en mn oncharmante altijd blauwe knietjes
ik loop dagelijks tegen deurposten, trap speelgoed omver en flikker dan over mn eigen voeten enzo
en dat terwijl ik 11 jaar lang aan (top) turnen heb gedaan..
zo, foto`s mogen weer wegquote:
huh? hoezo dat dan? word jij maar eens per maand lomp?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef pinquit het volgende:
haaah ik ben ook onhandig! maar bij mij is dat wederom hormoongebonden
Komt dat door mij?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
even complimenteus als altijdzelfs 101 dalmatiers kan ik niet meer zonder afschuw kijken
naijoh!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
handen voor je ogen!
[ afbeelding ]
maat 46 zat strak
en nu ist zo
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 15-01-2010 22:54:52 (kuch tikvaut) ]
ik word afwezig als ik in die tijden v/d maand zitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
huh? hoezo dat dan? word jij maar eens per maand lomp?
ik ontdekte vanmorgen weer een grote blauwe plek op mn arm (inmiddels groen ook) waarvan ik geen flauw idee heb hoe die er komt
hahah bij t laatste zie ik t helemaal voor me.. net zoals ik me altijd voelde als ik een balkoefening moest doen.. op film zag het er gracieus uit maar het voelde altijd alsof ik op klompen sprongquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wederom herkenning
alleen heb ik vrij lang aan klassiek ballet gedaan. Hoe dat eruit gezien moet hebben begin ik me nu wel af te vragen
maar je hebt wel een lekker kleurtjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
handen voor je ogen!
[ afbeelding ]
maat 46 zat strak
en nu ist zo
[ afbeelding ]
Ik heb altijd een lekker kleurtjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar je hebt wel een lekker kleurtje!!
Ik vind je er nu super uitzien!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Wat een enorm verschil, TF! Ik zou wel willen dat het een wat gezondere reden had, je afvalrace...![]()
![]()
En wat was er met dalmatiërs dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus BE
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef pinquit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus BE*snorkt*
En dankjewel oekepoeke
I`m not weird. I`m limited edition.
Je bent gewoon jaloers op mijn ronde wulpse lijfje, uitgemergelde aapquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:06 schreef Kleurdoos het volgende:
zeg gaan we nou alweer lachen om mij
Laten we even terugkijken naar Taartje BEFORE foto![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef pinquit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus BEVolgens mij postte ik het dan toch iig na een hele maffe foto waarop KD ook nog eens superscheel en ietwat manisch keek.
Niet dat het dat veel beter maakt, maar het was heus niet zomaar na een mooie foto...
stfu fattyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn ronde wulpse lijfje, uitgemergelde aap
klopt, na mn varkensmuts.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Volgens mij postte ik het dan toch iig na een hele maffe foto waarop KD ook nog eens superscheel en ietwat manisch keek.
Niet dat het dat veel beter maakt, maar het was heus niet zomaar na een mooie foto...
oh ik wist niet eens dat je t nav een foto had gedaan johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Volgens mij postte ik het dan toch iig na een hele maffe foto waarop KD ook nog eens superscheel en ietwat manisch keek.
je geeft nog BV? want een paar druppies melk op een poepoog werkt geweldig <3quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:13 schreef huuphuup het volgende:
gooooodmorning!!![]()
Wij hebben lekker broodjes straksen mn kind heeft een poepoog
ze kreeg vanmorgen dr oogje niet open. Zo sneu, dus ik ben maar in de weer geweest met gekookt water en zulks.
En ik heb gisteravond vriendjelief kaartjes voor de winterefteling kado gedaan dus nu hoop ik dat hij morgen wil gaanmaar k denk dat hij pas volgende week wil/kan.
ja zat ik ook aan te denken maar k dacht er pas na de voeding aanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je geeft nog BV? want een paar druppies melk op een poepoog werkt geweldig <3
biedingen varieren van 1380 tot 1650quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
Opblaasbaar? Dan zou ik ook aan roze denken idd geloof ik.
Wel foto's maken he!
Vicky, hopelijk komt er wat goeds uit!
Potverdrie. En bedankt!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:36 schreef Muks het volgende:
Inderdaad, Wk Sprint in japan....
manlief heeft het helemaal gekeken, ik niet, ik was de halve nacht wakker geweest door buikpijn dus ben van 6-8 nog ff gaan maffen.
Kids hebbe KVK ontdekt dus werd ik wakker van : Ik word altijd wakker met een wijsje...Raad eens wat ik nu al de hele ochtend neurie ?
je hebt de smaak van het boenen te pakken hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, kijk maar.![]()
en lambrizering kan ik gewoon boenen.
Ja ik herken mijzelf niet meerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
je hebt de smaak van het boenen te pakken he
en het sporten
en was je nu ook aan het "lijnen"?
Ik word er bijna door geïnspireerd
Boenen en sporten laat ik nog enigszins aan me voorbijgaan. Eén keer per week een uurtje Pilates zet geen zoden aan de dijk, heb ik gemerktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
je hebt de smaak van het boenen te pakken he
en het sporten
en was je nu ook aan het "lijnen"?
Ik word er bijna door geïnspireerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |