tvpquote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik voel een Alice in Wonderland-meet aankomen.
leuk!!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:52 schreef pinquit het volgende:
ik ben sowieso alice fanén burton fan
én depp fan
![]()
Cranio sacraal therapiequote:Op maandag 18 januari 2010 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff iets heel anders. Hebben jullie gister die Zemba uitzending gezien over chiropractie?![]()
![]()
Met dat babietje.
Nou ja, dat het dus echt gevaarlijk is.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:44 schreef pinquit het volgende:
niet gezien buuv. t klinkt zielig![]()
![]()
kwartvoortwaalfcupasoup!
Nee, true, maar die man met die hersenbloeding wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Cranio sacraal therapie. En dat heeft helega niks met chiropractie te maken
.
Nou weet ik niet wat jij eet momenteel, maar ik kom aardig in de buurt.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:58 schreef k_i_m het volgende:
Dus we moeten weer terug naar knollen en rauw vlees.
Het gebruik van hcg hiervoor is verboden. En ik vind het ook belachelijk dat dat daarvoor wordt gebruikt. Bovendien heb ik wel eens gehoord dat je idd een dieet van 500 kcal erbij moet doen...uiteraard val je daar van af, daar heb je die injecties niet bij nodigquote:Op maandag 18 januari 2010 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Een collega van mij doet een dieet met hcg... die is nu in 1 week 3 kilo afgevallen, maar als je hoort wat ze mag eten... dat is bijna niets.Ik wel best wel wat kilootjes kwijt maar niet op die manier.
Kim en Buuv, jullie zijn ook erg goed bezig![]()
En de techniek heeft ons ingehaald. 60 jaar geleden moesten we allemaal heel veel fysiek werk verrichten. Nu doen machines dat voor ons maar ons lichaam weet dat niet en wil nog steeds veel calorieën. Die we dus niet verbrandenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef k_i_m het volgende:
“Wij mensen hebben ons gedurende tweeënhalf miljoen jaar genetisch aangepast aan een voeding van vlees, vis, schaaldieren, knollen, groenten, eieren, fruit en noten,” zegt dr Staffan Lindeberg, frontfiguur van de evolutionaire geneeskunde. “Graszaden als tarwe waren nooit de moeite van het verzamelen waard, maar werden in evolutionair perspectief een minuut geleden plotseling basisvoedsel. Dat vloekt met ons DNA.
Bron; http://www.foodlog.nl/caf(...)ijer_over_5_actuele/
dat idd.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En de techniek heeft ons ingehaald. 60 jaar geleden moesten we allemaal heel veel fysiek werk verrichten. Nu doen machines dat voor ons maar ons lichaam weet dat niet en wil nog steeds veel calorieën. Die we dus niet verbranden
Hormonen spuiten? Vind ik zelf niet echt een geweldig idee.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hier nog meer info. mn edit werkt niet op mn werk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |